Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Min shaman er nå lvl 55, jeg er full enhancement og dual wielder AV quest reward macen og en lvl 48 blå øks.

 

Jeg går aldri tom for mana når jeg grinder lenger. Jeg grinder på mobs som er 2 level lavere enn meg. Har funnet ut av flametounge er desidert best å bruke på våpnene, både i pvp og pve.

 

Av spells så bruker jeg lightning shield, stormstrike og earth shock, i den rekkefølgen hver kamp. Da dør mobsa såpass fort at jeg ikke trenger heals.

Og når manaen nærmer seg 0 så bruker jeg bare shamannistic rage en kamp uten å bruke spells så er manaen full igjen. Har ca 3000 mana =)

7688042[/snapback]

Helt korrekt grinding metode, veit ikke hvor treige weps du har, men kan tenke meg Flametounge funker fint i PvE, kanskje ikke bedre enn Rockbiter, vet ikke helt. Det eneste jeg mente med Flame Shock folks... er, hvis du ikke har noen Stormstrike debuff på target, tar Flame Shock mere damage per mana (DPM).

 

Til Rallahr: Hvordan kan du gå ut av mana bare ved å bruke en lightning shield og flame shock? Man trenger ikke noe mana pots for å bruke de spellsa hvis man holder oppe manaen sin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

 

Min shaman er nå lvl 55, jeg er full enhancement og dual wielder AV quest reward macen og en lvl 48 blå øks.

 

Jeg går aldri tom for mana når jeg grinder lenger. Jeg grinder på mobs som er 2 level lavere enn meg. Har funnet ut av flametounge er desidert best å bruke på våpnene, både i pvp og pve.

 

Av spells så bruker jeg lightning shield, stormstrike og earth shock, i den rekkefølgen hver kamp. Da dør mobsa såpass fort at jeg ikke trenger heals.

Og når manaen nærmer seg 0 så bruker jeg bare shamannistic rage en kamp uten å bruke spells så er manaen full igjen. Har ca 3000 mana =)

7688042[/snapback]

Helt korrekt grinding metode, veit ikke hvor treige weps du har, men kan tenke meg Flametounge funker fint i PvE, kanskje ikke bedre enn Rockbiter, vet ikke helt. Det eneste jeg mente med Flame Shock folks... er, hvis du ikke har noen Stormstrike debuff på target, tar Flame Shock mere damage per mana (DPM).

 

Til Rallahr: Hvordan kan du gå ut av mana bare ved å bruke en lightning shield og flame shock? Man trenger ikke noe mana pots for å bruke de spellsa hvis man holder oppe manaen sin.

7693665[/snapback]

 

Som jeg sa krever healing mye mana (pluss ls og fs), spesielt hvis du tar høyt level mobs, eller flere på en gang. Men så tenkte jeg på folk som ikke har SR, eller går resto.

Lenke til kommentar
noe bedre?. en melee shaman med stormstrike får 20% mer dmg på earth shock. At earth shock nå ikke lager trippel treath eller hva den er nå, gjør at dette også fungerer i PvE, og ikke bare pvp.

7692119[/snapback]

så klart skjønner jeg det, men skjønner ikke hva de tenkte når de ga Frostshock treath.

Men det er jo et utrolig pluss, men gir liksom ikke noe mening .

Lenke til kommentar

Skal starte en Shaman(som ca en million andre) og har planer om å raide med den til slutt, men hva tror dere om denne som leveling spec?

 

http://www.wowhead.com/?talent=GE0zZxVfzV0sVuqox0L

 

Først enhancement ned til Shamanistic rage og så videre med restoration før jeg tar elemental til slutt.

 

Eller fins det noen bedre levelingbuild? Jeg tenkte eventuellt på full elemental, men jeg regner med at jeg vil få mye CD da....

Lenke til kommentar
Skal starte en Shaman(som ca en million andre) og har planer om å raide med den til slutt, men hva tror dere om denne som leveling spec?

 

http://www.wowhead.com/?talent=GE0zZxVfzV0sVuqox0L

 

Først enhancement ned til Shamanistic rage og så videre med restoration før jeg tar elemental til slutt.

 

Eller fins det noen bedre levelingbuild? Jeg tenkte eventuellt på full elemental, men jeg regner med at jeg vil få mye CD da....

7697348[/snapback]

 

 

Vis du har lyst til å gå Enchancment på lv 70. Ville jeg speccet noe Slikt. Eller noe Slikt.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Min plan for leveling build (er 43 nå):

 

Frem til 44: http://www.wowhead.com/?talent=uZVVf0E0sV0o

 

Respec på 45: http://www.wowhead.com/?talent=uZVV00E0oZx0xx

 

Lvl 60: http://www.wowhead.com/?talent=uZVVf0E0sV0kZx0xx

Lvl 70: http://www.wowhead.com/?talent=uZVVfbE0sV0qox0ex

 

Altså 1H og shield hele veien. Blir det så raiding på 70 blir det ny respec til DW eller noe annet kult.

Lenke til kommentar
Hvor mye AP og crit har dere som enhancement-shamans?

 

Jeg har 704 AP ubuffa og 19,5% crit. Sliter med å få det opp.

7696102[/snapback]

 

runst 600 unbuffed og 18% crit.. sliter med å få opp begge deler ja, føler selv at dual wield faktisk er mindre mana-effektivt enn det å kjøre elemental er med det gearet jeg har tilgang på nå. Med elemental gear/spec kjører jeg ut 4-5 spells pr mob, trenger sjelden heale. bruker kanskje 1000-1300 mana, har 5500 manapool unbuffed..dvs, jeg kjører ned 4-5-6 mobs før jeg må ta pause, gjerne mer også. Med dual wield og enhancement føler jeg at jeg må ta heale/drikke-pause mellom hver mob.. :/ slitsomt.

Lenke til kommentar
Hvor mye AP og crit har dere som enhancement-shamans?

 

Jeg har 704 AP ubuffa og 19,5% crit. Sliter med å få det opp.

7696102[/snapback]

 

runst 600 unbuffed og 18% crit.. sliter med å få opp begge deler ja, føler selv at dual wield faktisk er mindre mana-effektivt enn det å kjøre elemental er med det gearet jeg har tilgang på nå. Med elemental gear/spec kjører jeg ut 4-5 spells pr mob, trenger sjelden heale. bruker kanskje 1000-1300 mana, har 5500 manapool unbuffed..dvs, jeg kjører ned 4-5-6 mobs før jeg må ta pause, gjerne mer også. Med dual wield og enhancement føler jeg at jeg må ta heale/drikke-pause mellom hver mob.. :/ slitsomt.

7698323[/snapback]

Spørs bare på gear. Har selv rundt 4000 mana, så det funker fett, man må bare grinde effektivt.

Lenke til kommentar
Hvor mye AP og crit har dere som enhancement-shamans?

 

Jeg har 704 AP ubuffa og 19,5% crit. Sliter med å få det opp.

7696102[/snapback]

 

runst 600 unbuffed og 18% crit.. sliter med å få opp begge deler ja, føler selv at dual wield faktisk er mindre mana-effektivt enn det å kjøre elemental er med det gearet jeg har tilgang på nå. Med elemental gear/spec kjører jeg ut 4-5 spells pr mob, trenger sjelden heale. bruker kanskje 1000-1300 mana, har 5500 manapool unbuffed..dvs, jeg kjører ned 4-5-6 mobs før jeg må ta pause, gjerne mer også. Med dual wield og enhancement føler jeg at jeg må ta heale/drikke-pause mellom hver mob.. :/ slitsomt.

7698323[/snapback]

Spørs bare på gear. Har selv rundt 4000 mana, så det funker fett, man må bare grinde effektivt.

7698423[/snapback]

 

Med melee-gear har jeg rundt 600 AP, 18% crit og 4400 mana... Likevel går jeg fort tom fordi jeg må ty til shocks for å overleve.. :/ Og dette er i tillegg mot lvl 55 non-elite mobs. Elemental-shamanen min greier seg greit mot elitene i tyrs hand uten å go tom .. :/

Lenke til kommentar
Wtf? Hvor lite HP har du/Hvilke weps bruker du?

7698521[/snapback]

 

Jeg har vel rundt 3500-3700HP unbuffed, bruker Baron Charr's Scepter i MH og scarlet Kris i offhand. Charr's scepter kan windfury single-critte for 1200 nå og da, men er særs sjelden at MH proccer wf av en eller annen merkelig grunn. OH proccer wf titt og ofte, men da for 250-300...

Lenke til kommentar

Det er jo rimelig dårlig våpen, ser heller ikke hvordan du får til 1200 single critts med Windfury på mobs men, men. Uansett, selv proccer WF svært ofte, men hvis du ikke syntes det gjør det ofte nok på MH, så bruk rockbiter (Det skal egentlig gjøre like mye dmg uansett, så det er jo greit nok). En combat kan være ca slik: Lightning Shield, Stormstrike, Earth Shock, Lightning Shield, Stormstrike. Da har jeg i hvertfall drept det meste av nonelites opp til lvl 60. Men jeg bruker High Warlords Cleaver da :p Syntes nå WF proccer svært ofte på den også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...