Gå til innhold

Hvorfor går darth vader med maske?


xomer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han trenger masken for å puste, panelet han har på brystet kontrollerer pustemekanismen.

Hvorfor klarer han ikke å psute på egenhånd? :dontgetit:

Kan ha noe med den "lille" brannskaden han har ;)

Altså. Nå må du ikke snakke til meg som om jeg vet noe om noe brannskade eller noe i den duren. Jeg har sett en av Star Wars filmene på kino, noe jeg synes var 80 kroner veldig dårlig brukt. Jeg har derfor ikke sett noen av de andre filmene, en tilværelse jeg er veldig fornøyd med :)

 

Derfor spør jeg en gang til :p Hvorfor kan han ikke puste på egenhånd?

Lenke til kommentar

Det eneste som var igjen av Anniken Skywalker når han nesten brente opp var metallarmen (som han fikk satt på etter at Duclu kappet den av i klonene angriper) og skjelletet.

 

Så med andre ord er hele Anniken Skywalker (Darth Wader) en robot (ivertfall nesten). Så enkelt og greitt er han en robot som bruker oksygen...

 

Har sett alle filmene uten tekster så jeg veit ikke om jeg stavet alle navna riktig. Vet ikke om dette innlegget gjør noe nytte men.

Lenke til kommentar
Derfor spør jeg en gang til :p  Hvorfor kan han ikke puste på egenhånd?

Han ble kraftig forbrendt i slutten av del 3, det var så vidt han overlevde.

Trenger du flere detaljer bør du kikke litt på filmen, faktisk den beste av de tre nye Star wars-filmene spør du meg.

Vil dette si at i de første filmene, går ikke denne fyren i denne svarte drakten? :hmm:

Lenke til kommentar

i episode 1 er han en 8 år gammel gutt, i episode 2 er han vel 20 år, tredje er jeg ikke sikker på, men han er ikke så mye eldre enn i episode 2, han blir stygt brennt av lava under en kamp med hans tidligere mester i episode 3, dermed får han denne drakten som bla. hjelper han med å puste....

 

episode 3-6 er han i den drakta, i 6 dør han...

Lenke til kommentar
Det eneste som var igjen av Anniken Skywalker når han nesten brente opp var metallarmen (som han fikk satt på etter at Duclu kappet den av i klonene angriper) og skjelletet.

 

Så med andre ord er hele Anniken Skywalker (Darth Wader) en robot (ivertfall nesten). Så enkelt og greitt er han en robot som bruker oksygen...

 

Har sett alle filmene uten tekster så jeg veit ikke om jeg stavet alle navna riktig. Vet ikke om dette innlegget gjør noe nytte men.

Pøff. Han fikk beina kappet av, og lå og småputret i lavaen en liten stund før han ble plukket opp og dyttet inn i drakten. Det er vitterlig mer enn et skjelett igjen.

Lenke til kommentar
Det eneste som var igjen av Anniken Skywalker når han nesten brente opp var metallarmen (som han fikk satt på etter at Duclu kappet den av i klonene angriper) og skjelletet.

 

Så med andre ord er hele Anniken Skywalker (Darth Wader) en robot (ivertfall nesten). Så enkelt og greitt er han en robot som bruker oksygen...

 

Har sett alle filmene uten tekster så jeg veit ikke om jeg stavet alle navna riktig. Vet ikke om dette innlegget gjør noe nytte men.

Tenker du ikke på Gen. Grevious? Han er en robot som har "the force". Var en gang et menneske, han også.

Lenke til kommentar
Tenker du ikke på Gen. Grevious? Han er en robot som har "the force". Var en gang et menneske, han også.

Nå begynner det å bli en stund siden jeg så den siste filmen, og det begynner å tære på den dårlige hukommelsen min. Men det er nok helt galt. Grevious hadde ikke 'the force' - han hadde bare lært seg å fekte med lyssabler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...