Gå til innhold

Oversettelsestråden - spør og få svar


Cuneax

Anbefalte innlegg

okei, takk.

 

For å sjå på kva musikken betyr, skapar og gjer med oss kan me rett og slett berre sjå på menneska. Nokon har eit så godt forhold til musikk at me kan sjå på dei, kva slags musikk dei høyrer på. Eit døme er når eg ser ein gutt med saggebuksar, stor collegegenser og ein caps på skeiva, så trur eg med ein gong han er ein hip hop – fyr. Me har også dei berømte emoane for tida, svartkledde og svart hår. Dei er lette å kjenne igjen på stilen, og ser eg dem så tenkjar eg med ein gong på ”My chemical romance” – eit band innanfor emo sjangeren. Utifrå dette kan me sjå kor mykkje musikk kan påverke oss.

 

hadde også vært fint å få hjelp til dette avsnittet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva mener vi med kontroversiell? Kan jeg si at renessansen var en kontroversiell tidsepoke?

9581305[/snapback]

At noe er kontroversielt, betyr at det er omdiskutert, ofte uvanlig i samtiden. Jeg vet ikke mye om renessansen, men jeg regner med at en del av kunsten og kulturen på den tiden var kontrovers.

Lenke til kommentar
okei, takk.

 

For å sjå på kva musikken betyr, skapar og gjer med oss kan me rett og slett berre sjå på menneska. Nokon har eit så godt forhold til musikk at me kan sjå på dei, kva slags musikk dei høyrer på. Eit døme er når eg ser ein gutt med saggebuksar, stor collegegenser og ein caps på skeiva, så trur eg med ein gong han er ein hip hop – fyr. Me har også dei berømte emoane for tida, svartkledde og svart hår. Dei er lette å kjenne igjen på stilen, og ser eg dem så tenkjar eg med ein gong på ”My chemical romance” – eit band innanfor emo sjangeren. Utifrå dette kan me sjå kor mykkje musikk kan påverke oss.

 

hadde også vært fint å få hjelp til dette avsnittet :)

9560527[/snapback]

 

Skriv 'ein' (som 'man' på bokmål) i stedet for 'me' og mykje med en k. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...