Gå til innhold

Hardware.no: hardware.no er et reklame-juletre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Siden vi snakker om reklame på hw.no:

Hvorfor betaler nettbutikker for å være med i prisguiden, når den allerede er reklame på den ?

 

(ønsker ikke noe langvarig diskusjon om dette, men orker ikke å dra igang en disse-ned-1kr-per-klikk@prisguiden-tråd)

ser ingen reklame på prisguiden? link.

4932833[/snapback]

 

 

Aha!

Jeg visste det, prisguiden ER reklame-finansiert!

Link!!

 

...

 

Men da skjønner jeg ingenting, trodde 1kr-per-klikk var det som holdt prisguiden oppe.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det syntes jeg var en veldig dum sammenligning..

 

Se deg rundt da, Tordenflesk.. Du blir jo bombardert med reklame all the time! Jeg går nedover gata, reklame til høyre, venstre, bak meg, foran meg, over meg... Bryr jeg meg? Nei! Er jo så vant til det..

Slå på tven.. Hva er det hver halvtime, eller hvert 15. min? Jo, nettopp - reklame.

 

Slå på radioen.. Mellom annenhver sang er det reklame.

 

Surf litt, du kommer ALLTID over google adsense og adwords. Alltid noen affiliates her og der..

 

Nei, jeg filtrerer reklame i hodet mitt, det burde dere alle ha god nok kapasitet til å klare det selv.. :roll:

Lenke til kommentar
Det syntes jeg var en veldig dum sammenligning..

 

Se deg rundt da, Tordenflesk.. Du blir jo bombardert med reklame all the time! Jeg går nedover gata, reklame til høyre, venstre, bak meg, foran meg, over meg... Bryr jeg meg? Nei! Er jo så vant til det..

Slå på tven.. Hva er det hver halvtime, eller hvert 15. min? Jo, nettopp - reklame.

 

Slå på radioen.. Mellom annenhver sang er det reklame.

 

Surf litt, du kommer ALLTID over google adsense og adwords. Alltid noen affiliates her og der..

 

Nei, jeg filtrerer reklame i hodet mitt, det burde dere alle ha god nok kapasitet til å klare det selv..  :roll:

5170131[/snapback]

Hvem har sagt at "vi" er for reklame andre steder? Jeg synes reklame er en veldig uting så lenge man ikke har en mulighet for å unngå den. Ja, jeg er veldig klar over at det er eneste måten å tjene penger på i noen situasjoner, men jeg synes ikke det lovliggjør at man blir ufrivillig nedlesset av reklame.

 

Jeg ser ikke på TV fordi jeg vil se reklame. Jeg går iallfall ikke ut fordi jeg vil se reklame-plakaten osv. I det heltatt er reklame en lettvint utvei for å tjene penger. Hva skal man f.eks med reklame midt i byen?

 

For å si det sånn. Det er to kanaler jeg ALDRI hører på, og det er P4 og Kanal24.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar
Så klart du ikke vil eksponeres for reklame med vilje, men hvor lett er det å unngå det? Ikke særlig.. :/

5172538[/snapback]

Skal vi se ... Jeg unngår steder hvor jeg veit det er reklame. Jeg hører som sagt ikke på P4 eller Kanal24, eller andre radiokanaler med reklame for den sakensskyld. Jeg gjør andre ting når det er reklamepauser på TV-kanalene (TV-kort og timeshift er genialt ...), og sist men ikke minst har jeg AdMüncher installert. Faktum er at den eneste reklamen jeg blir eksponert for er den jeg får i postkassa (burde vel stikke på posthuset og skaffe en "Uadressert reklame, nei takk"-lapp) og de få gangene jeg sitter og stirrer på den andre skjermen mens det er reklamepauser.

 

Så det er ikke så vanskelig.

Endret av Ernie
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe imot reklamen her på hw og søstersidene. Reklamen passer for det meste inn. Det er flere ganger jeg trykker på reklamene fordi jeg blir interessert i forskjellige tilbud og lignende. Jeg skjønner at hw nettverket trenger penger og tenker ikke å bruke noe program eller plug-in for å fjerne reklamen. Det koster jo penger å ha sidene og forumet oppe, drifte disse og fikse hvis det skulle være noe problem. Da kommer pengene godt med, er vel ingen som liker at forumet er nede. Og de som skriver artikler burde få noe for det i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...