Gå til innhold

Hardware.no: hardware.no er et reklame-juletre!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forskjell på god og dårlig(les: crazy frog-flashparty) reklame.

Jepp, og crazy-frog reklame med lyd gikk nettopp på søstersiden til hw.no, nemlig gamer.no. Men heldigvis tok de til fornuft og lover på tro og ære at dette aldri vil skje igjen.

 

Når det gjelder animert reklame, så er jeg heldigvis omtrent vaksinert for dette. Værre med lyd som ødelegger trommehinnene eller gir de et sjokk.

Lenke til kommentar

Jeg mener at den reklamen de har der, er for mye. Men at det er reklame for fks. spill go data osv, det er topp! Altso, ingen dindingediong-froske-disco 24 java polyfone!!1oneone reklamer.

 

Alikavel, dere burde kanskje slakke litt ned på reklamene. Men så er jeg en 16år gammel unge som ikke en gang har jobb, hvorfor skal jeg i det hele tatt kritisere dette når jeg egentli ikke selv vet hvor mye/lite dere trenger denne reklamen osv.

 

Men et spørsmål: hvorfor er her så mye mer reklame nå enn før? Har dere fått mange mer ansatte eller noe lignende? Før var det jo helt strålende, men med mye mindre reklame!

Lenke til kommentar
Synes ikke man skal klage på den reklamen som er her. Den er jo også stort sett rettet mot oss brukere, det vil si datautstyr og div moro ting. Og ingen lyd :w00t:

 

Er jo neste ikke mulig å lese vg mer, sitter å scroller nedover, drar musepekeren over en reklame og hvis man da sitter med headsett på seg så er det jo et mildt hjerteinnfark som kommer hoppende nesten hver gang...

 

Synes da etter min mening at reklamen som er på hw.no er helt kurrant, plager meg faktisk ikke i det hele tatt.

Satt en mandagsmorgen og skulle lese vg i ro og mak... Så kommer musa over den saken med de 2 pingene som en hjertemonitor/eller no seriøst feil på hovedkortet..( hadde selvsagt hørt på litt musikk dagen før så lydnivået på headsettet var mildt sagt høyt..)

 

Hoppet i stolen og satte maten i vranghalsen... Sendte selvsagt hat-mail til VG, noe jeg gjorde for lenge siden også da dem begynte med det..

 

Hvorfor kan dem ikke bruke en behagelig sexy myk kvinnestemme på reklamene, da kunne det ha hendt at jeg hadde sjekket hva dem sier..

Med ulyder og slikt prøver jeg bare å unngå dem med musa, samme med dem som trekkes over annen tekst..

 

 

Nei, vi skal takke hw.no for god policy når det kommer til reklame.. Mesteparten er egentlig ikke reklame, det er produktinformasjon..

Og ikke minst produktinformasjon som er hw/it relatert...

 

PS; Eneste jeg har å klage på er den siste endringen av hw.no sitt utseende, har ennå ikke kommet inn i det.. Tenker mest på forsiden, andre endringer har jeg ikke hatt så store problemer med som denne.. :no:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar

først bruker man firefox som nettleser istedet for Internet explorer eller opera

 

så laster man ned adblocker extention.

 

Når denne er installert skikkelig, vil du få små "adblock" tabs på bilder du kan blokke, så trykker du bare på dem, hiver på en liten "*" slik at f.eks.

 

http://ad.vg.no/idgdgdf&4545sffbfhf65%653/43354.jpg

 

blir

 

http://ad.vg.no/'

 

så har du blokkert alle bilder/ting fra ad serveren til VG f.eks..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
er da ikke noe galt med animert reklame.. Det ser hvertfall mer fancy ut..

Er nok bare dere som har vansker med å konsentrere dere.. Drikk mindre brus :p

hahahahaha :!:

så enig. Reklame må det være, og reklamen på hw.no er fin siden jeg sparer penger på den i ny og ne. Evt bruker mer penger på hardware enn jeg burde :p

Lenke til kommentar
hahahahaha :!:

så enig. Reklame må det være, og reklamen på hw.no er fin siden jeg sparer penger på den i ny og ne. Evt bruker mer penger på hardware enn jeg burde :p

hehe bra! mer penger til hardware gir deg mindre penger til brus og godteri som igjen gjør det lettere for deg å kunne surfe på hw.no utenom å få konsenstrasjonsvansker ;)

 

Så lenge det ikke er jamba reklame her som sier "di da dabali do!" så er det greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...