Gå til innhold

Dusjer du om morgenen, kvelden eller begge deler?

haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar meg et bad ca. annenhver dag.

Vasker håret hver dag (henger hodet over kanten på badekaret og vasker det) fordi det blir så kjapt fettete..

Gjør det som oftest om morgenen eller seinere vist jeg ikke har noen planer før seinere..

Skal jeg f.eks. noen plass kl. 6 om ettermiddagen, så dusjer jeg i 4-5 tiden..

Den tiden jeg gikk på skole, så var det alltid før jeg gikk på skolen om mårningsen.

Skrevet
Vanlig såpe tørker ut huden... Du må jo bruke ansiktsrens...

Dyrt og sikkert tidkrevende.

Huden min er sikkert så tørr (eller herdet ;)) etter all klorbehandlingen i bassenget at den ikke legger merke til litt såpe.

BTW, er ikke Lano ganske mild da?

Skrevet (endret)

Dusjer om morgenen Mandag, Onsdag, Fredag og Søndag.. Tirsdag og Torsdag dusjer jeg på formiddagen, for da trener jeg.

Lørdager dusjer jeg kun hvis jeg skal noe spesielt (ut på byen, i selskap, på familiebesøk osv.)

Endret av Andreasfe
Skrevet
Ansiktsrens behøver ikke være dyrt, og tar overhodet ikke lenger tid enn med sepe. Skum det opp i ansiktet, gni litt, skyll/tørk det av?

vrøvvel.

Folk har levd med å vaske seg med vanlig såpe i trynet i mange år, og da skal jaggu meg vi også klare å leva med det.

Skrevet

Jeg dusjer om kvelden, for da rekker håret mitt å tørke dagen etter, dessuten så har jeg vel nesten uansett trent samme dag så :w00t:

Skrevet
Haha, da skal jeg være skikkelig stygg å si det som det er:

JEG DUSJER IKKE HVER DAG!!

Har da ikke tid eller ork til det ... ikke er det nødvendig heller!

*Grøss* :cool:

Haha! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...