Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Speedsubs har en tendens til å ha f.eks glitches i tekst/tale(tekst tale stemmer ikke 100%), en del feilteksting osv. (Dette gjelder ikke alle, men det er det vanlige.) Når du har grupper som tar seg til til korrektur, sjekking at tekst/tale matcher osv. så får du en bedre sub. (De aller værste speedsubbene er oversatt fritt etter mangaen, da er det ikke sikkert navnene stemmer engang og alt blir helt horribelt)

Tidvis også mer oversettelsesfeil (hvis man kan kalle det det, men såfremst personen som subber er god i japansk og engelsk, så er det ikke så grusomt. Du får med deg hovedhandlingen... Det er vel i bunn og grunn hovedpoenget, er det ikke?)

 

 

Jeg har IKKE sett speedsubene til One Piece, så jeg vet ikke om dette stemmer for dem, jeg har god nok til til å vente til ADC slipper sine subber. Jeg synes de er best, derfor mener jeg også at det er best å vente på dem... Men, igjen, det er jo bare min mening.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Jeg har nå sett One Piece fra ep 1 til 200 med Kaizoku Fansubs og må si jeg er ganske vant til den tekstingen.

Noen som har en annet forslag til sub fra 200 og oppover?

Jeg så episode 200 av [ADC-Elites] og jeg må si jeg er sjokkert over hvor crappy den tekstingen og fonten og i det hele tatt var.

 

Noen som har noen anbefalinger? Og helst av noen grupper som ikke har stoppet opp å tekste underveis.

Lenke til kommentar
Jeg har nå sett One Piece fra ep 1 til 200 med Kaizoku Fansubs og må si jeg er ganske vant til den tekstingen.

Noen som har en annet forslag til sub fra 200 og oppover?

Jeg så episode 200 av [ADC-Elites] og jeg må si jeg er sjokkert over hvor crappy den tekstingen og fonten og i det hele tatt var.

 

Noen som har noen anbefalinger? Og helst av noen grupper som ikke har stoppet opp å tekste underveis.

Tekstingen til Kaizoku Fansubs går opp til ep. 210 eller 211.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Tekstingen til Kaizoku Fansubs går opp til ep. 210 eller 211. Kan ikke gi deg noe link. Et enkelt google søk gjør susen.

7865285[/snapback]

Du...altså..det du gjør nå er å oppfordrer til nå er at jeg skal bryte retningslinjene til dette forumet å anskaffe meg ting som er lisensbelagt.

 

La være å si at dere trenger bare å Google etter hvor jeg kan laste ned, for det er oppfordring til noe som ikke er lovlig her på forumet.

Jeg vet at Kaizoku Fansubs går til 211 ja, men jeg spør dere om anbefalinger om andre sub-grupper som har fra da og oppover. Jeg har ikke lyst til at One Piece skal bli ødelagt av dårlig subbing.

Lenke til kommentar
ADC hadde litt dårlige i begynnelsen ja, men de er ganske gode på nye opp fra 240 + eller noe... mellom kaizoku og ADC vil du ikke finne mye bra sub desverre. Hullet på subbete episoder der blir omtalt som the Gap :p

7866551[/snapback]

Hehe, oki ;)

Har noen noen anbefalinger for sub framover da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...