Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Noen andre enn meg som er redd for at vi kommer til å få en kjempe filler snart?

 

Ser at Animen begynner å ta igjen Mangaen mer og mer for hver episode. I tillegg så har mangaen hatt en del "fri-uker" de siste månedene fordi Oda-sensei har vert syk og trenger pauser. (håper han ikke over-arbeider seg :S)

 

Og viss vi får en filler, hva håper dere på å få se?

 

Jeg håper at de har noe med hvordan crewet har forbedret seg etter timeskippen, eller at de bare drar ut scener slik at de bli lengre. Jeg håper vertfall ikke at det blir fillers som ikke har noe med story-linen å gjøre.

 

Og jeg må bare si at jeg gleder meg enormt til Mermaid-island arc'en for den kommer til å være awesome! :D

Lenke til kommentar

Synes det begynte å bli drøyt da Luffy skreik "ACEEEEEE!!!" med tilsvarende "LUFFYYYYYY!!!" rop tilbake fra Ace. Håper de i tilfelle løser det med fillers som har noe med storyen å gjøre. Enten det er med å fortelle mer om hvordan de fikk de nye teknikkene/våpnene, eller slik som de gjorde etter Skypia arcen, da de datt ned i en Marine festning.

Lenke til kommentar

Joda er jo sant at de fortsatt har mye å gå på, men tatt i betraktning at Oda har hatt mange små pauser de siste månedene så er det fortsatt en mulighet for at vi kommer til å få en filler snart. For min del håper jeg bare at de strekker ut scener og legger på ekstra stuff for å holde avstanden mellom animen og mangaen på et noen lunde greit nivå.

OP har jo vert bra på slikt til nå og har hatt få fillers som ikke har hatt noe med story-linen å gjøre (Warship island, Rainbow Mist og G8 som de største) men til og med disse har vert av god kvalitet.

Men vi får vell se hva som kommer, ser at de ikke har planlagt noe enda vertfall så muligens vi får en etter Mermaid-Island. :p

Endret av Lucy_Nyu
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg trenger litt hjelp boys/girls.

Har seg sånn at jeg slutta å se one piece for et par år tilbake, husker ikke hvilken episode jeg var på og greier ikke å finne den fram (tar jo år og dag å lete fram shit like that)

 

So here goes: Siste episoden jeg så husker jeg at hovedpersonen (nei jeg husker ikke noen navn heller faktisk, short memory) var på utkikk etter en båtbygger/reperatør. De kommer til byen og der er hu dama som de akkurat tok meg seg i samtale med noen andre, noe som var mistenkelig eller noe sånt.

 

Så, noen snille sjeler som husker hvilken episode dette var?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vel jeg har lest siste mangaen nå, og har en spoiler til de som føler for det (spennende):

Trafalgar Law foreslår å slå seg sammen med Luffy for å ta "the four emperors"

Marker innlegget mitt for å se spoileren, jeg vet ikke hvordan man lager sånne fancy "show spoiler".

Endret av Nachoswolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...