Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hvor laster dere det ned? er det lastet opp på nettet, eller laster dere ned med limewire (eller et annen fildelings programm), for når jeg søker på limewire kommer det bare opp "Hentai---one_piece---grownup_only---XXX" noe jeg ikke er videre intresert i!

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
hvor laster dere det ned? er det lastet opp på nettet, eller laster dere ned med limewire (eller et annen fildelings programm), for når jeg søker på limewire kommer det bare opp "Hentai---one_piece---grownup_only---XXX" noe jeg ikke er videre intresert i!

tja, det er nok ikke det du skal ha tak i, nei :p

 

Dro det over på lan fra trådstarter, så jeg vet ikke hvor han har skaffet det fra

Lenke til kommentar

One Piece er en av de få seriene jeg aktivt følger med på, jeg så ep. 162 her for ett par dager siden..

 

en ting jeg syns er litt rart, Luffy og gjengen sier dem er pirater men jeg kan ikke akkurat si jeg noensinne har sett dem raide ett sted eller rane noen (med unntak fra Nami da) og for det meste så farer de rundt å hjelper andre. uansett, fet serie :thumbup:

 

så, hvem er favorittfigurene deres i serien?

 

min er for det meste Zorro, Sanji er også kul, og Chopper kan være kul, skriker kanskje litt mye da men når han får det følelse-problemet sitt og begynner å argumentere, banne og kjefte imot på noe han egentlig vil så digger jeg han. er noe med stemmen og faktene på'n som er diggbart..

 

noen jeg virkelig misliker er Usopp, av og til så lurer jeg på hva i all verden han har å gjøre i den serien, men akkurat på det feltet så tror jeg flere kan være enig i det.. ;)

Lenke til kommentar
en ting jeg syns er litt rart, Luffy og gjengen sier dem er pirater men jeg kan ikke akkurat si jeg noensinne har sett dem raide ett sted eller rane noen (med unntak fra Nami da) og for det meste så farer de rundt å hjelper andre.

De er vel snille pirater, det finnes det også. :thumbup:

Lenke til kommentar

ctv, dette er egentlig ikke for å ødelegge morroa men du tar nok litt feil når det gjelder denne utalelsen

 

Her kan man laste ned One Piece  (**link fjernet**)

(One Piece er gratis når det er fansubbet, akurat som Naruto)

De seeder hele tiden, men siden er nede for øyeblikket. Er det noen moderatorer som lurer på noe angående One Piece og lisens, PM meg.

Enjoy!

 

å si at sålenge en serie blir fansubbet er gratis er feil, meget feil. ja, en serie kan være gratis men dette gjelder kun når serien ikke er/blir lisensiert for andre land utenfor Japan. en god del av seriene som blir produsert i japan kommer aldri ut i andre land, og dermed forblir gratis mens meget populære serier som O-P, Naruto og filmer som f.eks Spirited Away blir fort oppdaget av utenlandske selskaper når dem gjør det stort i Japan.

 

med bakgrunn på den utalelsen, kan du da si at filmen Spirited Away (Sen to Chihiro no Kamikakushi) er gratis å laste ned, siden det eksisterer en fansubbet utgave av den filmen på nettet? selv om norske video-butikker selger filmen på dvd?

 

vil ikke den utalelsen din også si at jeg kan med hånden på hjertet gå på en mer eller mindre kjent svensk torrentside og laste ned filmen 'Wedding.Crashers.2005.TC.CUSTOM.SWESUB' som navnet indikerer, svenske subs, siden det er en gruppe/privatperson som har oversatt filmen og lagt den ut på nettet med svensk teksting? er ikke dette det eksakt samme som anime fansubs?

 

 

uansett, nå har det seg at svært mange fansubb grupper oversetter japansk anime og distrubierer seriene på nettet og når serien har blitt 'oppdaget' og lisensiert til USA eller andre land så stopper de å subbe serien og distrubisjonen selv om serien kanskje er fortsatt på lufta i japan.

dette er en god kultur i anime-miljøet men selv om de fleste er forholdsvis lovlydige og stopper subbingen og distrubisjonen når serier blir lisensiert så er det en del sorte får blant flokken.

 

Kaizoku-Fansubs er blant de sorte fårene. for å gjøre ting litt værre så subber dem ikke tv-opptak, men ripper serien rett av offesielle DVD'er.

serien One Piece har blitt lisensiert av 4Kids Entertainment Inc. for lansering i USA resten av verden. pressemelding

 

Headquartered in New York City with international offices in London, 4Kids Entertainment, Inc.

(NYSE: KDE) is a global provider of children's entertainment and merchandise licensing. 4Kids,

through its wholly owned subsidiaries, provides domestic and international merchandise

licensing; television, film, music and home video production and distribution; media planning

and buying; product development; and Web site development. For further information, visit the

Company’s Web site at www.4KidsEntertainment.com.

 

når det gjelder Naruto, så er den serien lisensiert av Cartoon Network og vi alle vet hvor Cartoon Network sender. pressemelding (en mindre notis nesten helt nederst på siden)

 

for å gjøre en lang post kort. hverken O-P eller naruto er gratis å laste ned fra nettet, og man risikerer den samme rettslige forfølgelsene som om man lastet ned musikk og vanlige spillefilmer fra nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...