Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt fillere i animen, men de har selvfølgelig flettet det inn i main storyen. Selv synes jeg det er jævlig irriterende, men det kan vel være at noen liker det. Det var en stor dose fillere etter at de drar fra Arabast og før det skipet faller ned. en 20 episoder eller så. ellers er det flettet inn mellom Louge town og inngangen til Grand Line, og reisen opp til Yuba gjennom ørkenen (der var det veldig mye dårlige greier :() et par etter sky island og noen av de nyeste episodene har vært fillere.

 

130-144 er fillerepisoder jeg husker tittel på ^^

Lenke til kommentar

Ang 293 RAW'n:

 

 

Helt grei egentlig, selv om Monster-form til Chopper var litt skuffende animert i forhold til hvordan han var tegnet i manga'n. Uansett, vi får se litt av Califa og Nami, og Rob Lucci og Luffy oppnår kontakt. Alle som har lest mangaen, vet at det forhåpentligvis kommer noen knallepisoder

 

Lenke til kommentar

Wickio er for treig, håper han klarer å fikse episodene til mandager etter hvert. Har måttet nøye med med speedsubs, fordi jeg er for utålmodig til å ikke ta den første jeg klarer å finne. Men virker ikke som om noen andre har subbet new-year-spesialen, så den kommer vel snart på ADC, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Wickio er for treig, håper han klarer å fikse episodene til mandager etter hvert. Har måttet nøye med med speedsubs, fordi jeg er for utålmodig til å ikke ta den første jeg klarer å finne. Men virker ikke som om noen andre har subbet new-year-spesialen, så den kommer vel snart på ADC, tenker jeg.

7792620[/snapback]

ADC mener du, Wickio er bare en del av teamet. ADC kan være raske, men, når det er eksamener så bruker de å være trege. Han har jo finals (avsluttende eksamener) i denne måneden. (akkurat ferdig) så jeg hadde ikke regnet med at de kom til å slippe noen nye episoder før etter eksamenstiden. Håper på en 2-3 på rappen nå som eksamene er ferdig... (hater speedsubs, så jeg venter heller på ADC)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...