Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, fysjom. Tenk at hobbyen din er til glede for ørten andre folk, så skal du i tillegg ha ett sosialt liv. DET er ille det... ;)

7490014[/snapback]

 

Heh :)

 

Neida, så lenge updates kommer med jevne mellomrom så er eg fornøyd, og hvis dem trenger en pause så er jo det ok, er deres liv å leve så kan ikke si noe på det.

Lenke til kommentar

Hvis de greier å komme ut med en eps. i uken (gitt at det slippes en eps i uken) så er jeg storfornøyd. Er jo ingen som tvinger dem til å gjøre det arbeidet de legger ned. Hadde nærmest forventet forsinkelser nå rundt jul. Det eneste jeg er litt irritert for er Wickios uttalelse : Expect next episode very soon.. (Jeg får fnatt når han skriver det, da jeg ikke aner hva han legger i det ordet..! Er det 2 dager ? Er det 4 dager? Hva er very soon? :D )

 

Nok om det, når julefreden får lagt seg, så er de sikkert så snille at de gir oss en ny episode. Så kan jeg drikke gløgg, brun julebrus, ta litt digg og kose meg med OP... :thumbup:

Lenke til kommentar

Gear 3 var skuffende.

 

7518174[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Du kan ikke si at Gear 3 var skuff når du ikke så noe :p det at du ikke så noe er vel kanskje det som var skuff :p for lover deg at du kommer til å like gear 3 ^^
Endret av akan
Lenke til kommentar
akan:

 

 

Jeg har lest manga'n, der får vi se Gear 3. :)

 

7520435[/snapback]

Hvis du har lest mangaen, så IKKE ta det opp i Animetråden..! :realmad::realmad::realmad:

 

Blir omtrent det samme som jeg går inn i tråden for Death Note animeen og spoiler slutten (vel, ikke like ille... men bortimot..)

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...