Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter med drømmedama hele tida. Idag i audotoriumet satt jeg med henne. Vi er gode venner, så klarer aldri det første steget. Kan liksom ikke bare stryke henne på ryggen elns, blir flaut/eller ikke. Vet ikke. Jeg er tapt uten henne!

 

Rart jeg ikke "fant" henne før jeg hadde gått i et halvt år i klasse med henne. Skal si det hjelper å adde på msn. Aldri brydd meg om henne, men etter første ord på msn var jeg frelst!

 

Rar ting det med forelskelse asså, aldri sett mer i noen enn henne <3

Lenke til kommentar
Sitter med drømmedama hele tida. Idag i audotoriumet satt jeg med henne. Vi er gode venner, så klarer aldri det første steget. Kan liksom ikke bare stryke henne på ryggen elns, blir flaut/eller ikke. Vet ikke. Jeg er tapt uten henne!

7430397[/snapback]

Go for it! Da hadde jeg vært din for evig og alltid.

Lenke til kommentar
Sitter med drømmedama hele tida. Idag i audotoriumet satt jeg med henne. Vi er gode venner, så klarer aldri det første steget. Kan liksom ikke bare stryke henne på ryggen elns, blir flaut/eller ikke. Vet ikke. Jeg er tapt uten henne!

 

Rart jeg ikke "fant" henne før jeg hadde gått i et halvt år i klasse med henne. Skal si det hjelper å adde på msn. Aldri brydd meg om henne, men etter første ord på msn var jeg frelst!

 

Rar ting det med forelskelse asså, aldri sett mer i noen enn henne <3

7430397[/snapback]

Hvis jeg ikke var int. så hadde jeg trekt meg unna hvis en god venn av meg hadde begynt sånn. Er det noe som skal tilsi at hun liker deg mer enn en venn? :)

Lenke til kommentar

Forstod ikke helt hva du mente der Mirann :S

 

Har ikke begynt med det enda, det som er problemet. Jeg vet hun liker å kose, f.eks hun koser hele tida med den homofile vennen min/hennes.

 

Men tror det kan bli awkvard første gangen.

 

Hun har hvertfall ikke noe imot meg. Det er sikkert. Men om hun vil ha meg som mer enn venn. Vel, akkurat det er jeg veldig usikker på.

 

Men var en gang, vi satt å spise i kantina en hel gjeng. Så drar hun vekk en liten tur. Så litt senere før hun var kommet tilbake går jeg med tallerkenen min, for så å gå tilbake til bordet. Da så hver sykt lei seg hun så ut når hun merka at akkurat ingen satt der jeg nettopp hadde satt, fordi det var noe hun ville fortelle meg.

 

Men vet ikke. Hvertfall venn liker hun meg som.

 

Denne jenta altså, aldri trodd slike jenter fantes. Nesten så vi er soulmates. Er med henne heeele tida. Men hun aner jo ikke hva det eneste jeg tenker på er...

Lenke til kommentar

Ja, men skjønner ikke. Hu liker være med meg da. Det vet jeg. Hvorfor kutte vennskapet?

 

Åhh.

 

Det kan jo ikke skje da? Skjønner hun vil kunne syntes det er ubehagelig å ha en som sikler etter en uten å sikle tilbake. Men vi har det jo så bra ilag!

 

Nei, å ikke vite er tragisk asså!

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar
Ja, men skjønner ikke. Hu liker være med meg da. Det vet jeg. Hvorfor kutte vennskapet?

 

Åhh.

 

Det kan jo ikke skje da? Skjønner hun vil kunne syntes det er ubehagelig å ha en som sikler etter en uten å sikle tilbake. Men vi har det jo så bra ilag!

 

Nei, å ikke vite er tragisk asså!

7434050[/snapback]

Det...kan...skje

Det...trenger...ikke.Men...jeg...blir...litt...skeptisk...når...venner...prøver...seg.

Alle...er...ikke...som...meg :)

 

Edit:

Jeg...mente...ikke...å...miste...henne...helt

Men...vennskapet...kan...bli...forandret.

 

Beklager...skrivemåten.Vanskelig...å...formulere...seg.Er...så...tungvindt...å...skrive

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Nei, vet du hva. Imorgen, hvis jeg finner en fin anledning, så skal jeg faen meg ta å "go for it"

 

Åhh, var en gang vi ikke hadde noe å gjøre når vi gikk i byen. Lenge gikk vi, uten å finne på noe Så sa hun: "nå står vi her til vi finner på å gjøre" Der stod vi å så på hverandre så fint, pluss det var midt på fortauet der ingen stopper. Var da jeg sku gått for det, ikke sikkert jeg får en så fin sjangse igjen...

 

:/

 

Edit: ja, akkurat det jeg tenkte nå SumSar

Endret av Helpsomer
Lenke til kommentar

Er en jente jeg er så ufattelig forelsket i nå. Har gått på samme idrett (samme klubb) som henne i et par år, men har ikke lagt så mye merke til henne før nå. Hun er veldig stille av seg, veldig forsiktig. Har snakket litt med henne i det siste på forskjellige steder, men hun var med en veninne alle gangene, det gjør det litt vanskelig for meg å komme med personlige ting, som "Du har ikke lyst til å treffes en dag da?" og lignende. Burde jeg satse på at jeg får snakket med henne alene? Hun kommer garantert ikke til å ta initiativ, hun er for forsiktig til det.

 

(er rimelig sikker på at hun føler noe for meg, men kan jo aldri vite.)

Hjelp meg, savner henne hele tiden men får aldri gjort noe med det :( (har ikke mailen/msn adressen hennes eller nummeret for den saks skyld.)

 

 

 

(hvis noen lurte, tror jeg ikke hun er jenta som gutter forelsker seg spesielt i, blir litt vanskelig å forklare, men hun blir vel ikke likt siden hun er veldig stille og aldri involverer seg i samtaler e.l.)

 

 

Hjeeelp :(..

Lenke til kommentar

Jeg er litt forsiktig selv, kanskje jeg er veldig rar, men jeg takler ikke at andre hører slike ting. Jeg hadde såvidt klart å si det hvis hun var alene :(. (vet ikke om jeg hadde klart det da heller...)

Lenke til kommentar
Sitter med drømmedama hele tida. Idag i audotoriumet satt jeg med henne. Vi er gode venner, så klarer aldri det første steget. Kan liksom ikke bare stryke henne på ryggen elns, blir flaut/eller ikke. Vet ikke. Jeg er tapt uten henne!

 

Rart jeg ikke "fant" henne før jeg hadde gått i et halvt år i klasse med henne. Skal si det hjelper å adde på msn. Aldri brydd meg om henne, men etter første ord på msn var jeg frelst!

 

Rar ting det med forelskelse asså, aldri sett mer i noen enn henne <3

7430397[/snapback]

Er litt farlig å poste forslag på hvordan du kan gjøre ting for at jeg alltid får masse flaming etter meg av andre som synes at du bare skal være deg selv osv. og de har selvfølgelig rett. Du skal alltid være deg selv. Jeg prøver bare å gjøre deg mer obs på hva du sier og gjør.

 

Er veldig vanskelig å komme med forslag uten å se deg "in action". Uansett, jeg antar at du i hvertfall oppfører deg naturlig når dere er sammen, så en løsning som jeg ser (om du er helt sikkert på at du vil gjøre noe mer ut av vennskapet, for at hvis du gjør noe feil, så, som jentene her sier, så kan du miste henne helt.) er å begynne med å finne på ting utenfor skolen (altså bare dere to). Samtidig skal du begynne med å gi henne noe som heter "negs"¹, men siden dere allerede er godt kjent er det kanskje lurere å begynne med rake komplimenter. Ikke begynn med sjekketriks komplimenter, men komplimenter på personligheten hennes, huden, håret, osv. Du kan også spørre henne hva hun blir tiltrekt av hos en gutt, og bruk det på et humoristisk vis. Feks, hvis hun svarer "Humor og rumpe" kan du si "vel, jeg som trodde jeg var morsom".

 

Du skal ikke "lay back" og tro at hun skal komme til deg, for at dette skjer så skjeldent at det ikke er vedt å nevne de en gang. Hvis en jente er interessert i deg så kommer hun ikke til å spørre deg ut eller noe tilsvarende. Hun kommer da til å legge brikkene på plass, mao gi deg muligheten, til å spørre henne ut. Hun kan feks. si "vi burde gå å shoppe en gang", eller "det utestedet ser spennende ut" osv. Men, dette er liksom ikke alltid sant.

 

Det er selvfølgelig en usikkerhet på det jeg har sagt her, og den usikkerheten er enda høyere når du her hennes venn. Å komme ut av venne-fella er blandt det vanskeligste, men hvis er sikkert på at du vil ta det neste skrittet, så burde du også akseptere den eventuelle risikoen at ting kan bli mye værre.

 

¹) En "neg-hit" er ikke fornærmelse, heller ikke et kompliment, men noe mellom. Ofte brukt for å på peke en liten "uperfeksjon" hos en kvinne på en humoristisk måte. Dersom den er brukt riktig er det en av de farligste våpnene dine. NB! skal alltid og bare brukes på kvinner med godt selvbilde, 9-10 damene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...