Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett, det skjer sikkert ikke fordi jeg har bestemt meg for å aldri forelske meg mer. :p

Litt naiv er vi? :roll:

Ja.

 

 

Men seriøst, skal i hvertfall prøve.

Forelskelse fører bare med seg faenskap.

En blir blind, en ser ikke om en passer sammen, en blir mentalt oppfucka(er egentlig som psykose å regne, men man får ikke den diagnosen siden det ganske enkelt er.... forelskelse.)

osv...

 

 

evt. får jeg forelske meg og bruke energien det gir meg til noe positivt og så bruke den påfølgende kjærlighetsorgen som inspirasjon for noe elns... (EMO DIKT! ;P)

 

 

Med mindre noen greier å overbevise meg om noe annet da.... :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt på tryne, men ikke høre på meg.... Jeg synes fks. følelser generelt sett er en uting.

 

PS: Meningene mine tenderer til å hoppe litt med humøret, jeg er slightly pessimistisk i dag . :p

Du minner meg mer og mer om Eric i "Ett Hål i Mitt Hjärta".

 

One Night Stands er forresten ikke så aller verst, sålenge du våkner opp med noe akseptabelt.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er helt på tryne, men ikke høre på meg.... Jeg synes fks. følelser generelt sett er en uting.

 

PS: Meningene mine tenderer til å hoppe litt med humøret, jeg er slightly pessimistisk i dag . :p

Du minner meg mer og mer om Eric i "Ett Hål i Mitt Hjärta".

 

One Night Stands er forresten ikke så aller verst, sålenge du våkner opp med noe akseptabelt.

Eller å være såpass bevisst når du er ferdig med stand'en at du stikker av fordi du ikke vil våkne opp med noe så stygt... One-night stands behøver ikke vare hele natten...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Uansett, det skjer sikkert ikke fordi jeg har bestemt meg for å aldri forelske meg mer. :p

Litt naiv er vi? :roll:

Ja.

 

 

Men seriøst, skal i hvertfall prøve.

Forelskelse fører bare med seg faenskap.

En blir blind, en ser ikke om en passer sammen, en blir mentalt oppfucka(er egentlig som psykose å regne, men man får ikke den diagnosen siden det ganske enkelt er.... forelskelse.)

osv...

 

 

evt. får jeg forelske meg og bruke energien det gir meg til noe positivt og så bruke den påfølgende kjærlighetsorgen som inspirasjon for noe elns... (EMO DIKT! ;P)

 

 

Med mindre noen greier å overbevise meg om noe annet da.... :p

Dette stemmer bra ja :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...