Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg homo, men jeg synes at en fin mannekropp tar seg best ut med hår på. Men det finnes grenser :p Ape er ikke fint, helt hårfri (bodybuilder hårfri) er ikke fint.

Skrevet
Så viss det er en gutt som har mye hår / godt utviklet kan man vell si kanskje? :p Så er det ikke så tiltrekkendes? Selv om det er på en måte en del av "naturen"?

5648227[/snapback]

Skrev jo "helst". Hår er naturlig, og en hårete rompe skremmer ikke meg...men altså, helst!!

Skrevet
Nå er ikke jeg homo, men jeg synes at en fin mannekropp tar seg best ut med hår på. Men det finnes grenser :p Ape er ikke fint, helt hårfri (bodybuilder hårfri) er ikke fint.

5648252[/snapback]

Fwew, bra du spesifiserte at du ikke var homo der, det var like før jeg skulle hoppe på deg!

--

Jeg foretrekker mindre hår på guttekroppene mine, men den perfekte kroppen befinner seg i spoiler:

L_2002205042107.jpg

Skrevet
ØYNENE MINE! FAEN!

5648339[/snapback]

Må du poste slik hele tida? Greit nok med en gang iblant men ;)

5648406[/snapback]

Jaja, det var meg som var dum nok til å åpne spoilern. Hadde et pitte-øite håp om babethread saker. Men neida...

Skrevet

Oh, kjærlighetstråden. Den har jeg ikke tenkt på å poste i før.

Hva har gutteromper meg kjærlighet å gjøre? :p

Skrevet
ØYNENE MINE! FAEN!

5648339[/snapback]

Må du poste slik hele tida? Greit nok med en gang iblant men ;)

5648406[/snapback]

Jaja, det var meg som var dum nok til å åpne spoilern. Hadde et pitte-øite håp om babethread saker. Men neida...

5648424[/snapback]

Det er snakk om den perfekte guttekroppen, og likevel åpner du spoiler? Jeg har bare én ting å si:

HOMSE!

Skrevet

Veltrente kropper er fine, men man skal da ikke overdrive.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...