Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar en titt innom her igjen jeg:) Ser det har gått litt offtopic de siste sidene... Det er ikke no bra: *fy fy* Denne tråden er for god til å dø:)

 

Jeg kan melde om at mitt kjærlighetsliv om dagen = ingenting:) Ingen følelser, ingen problemer:) Enkelt og greit:)

 

Hvordan har det gått med dere gode gamle her inne da? Ustedalen? CLC(du byttet nick husker jeg..)? Seether, Crazykimmi, smeboe?

 

Savner dere :)

5649714[/snapback]

Hey you :) Artig at du dukker opp igjen nå..synd det er så lite på gang med kjærligheten hos deg da. Men hvis du syns det er greiere sånn så for all del :)

 

CLC= Seether btw..og eg har det veldig fint no. Utrolig glad i kjæresten min, blir bare mer forelsket for hver dag som går :love:

 

Savnet deg og ;)

Lenke til kommentar
Hey you :)  Artig at du dukker opp igjen nå..synd det er så lite på gang med kjærligheten hos deg da. Men hvis du syns det er greiere sånn så for all del :)

 

CLC= Seether btw..og eg har det veldig fint no. Utrolig glad i kjæresten min, blir bare mer forelsket for hver dag som går :love:

 

Savnet deg og ;)

5650178[/snapback]

Hehe, det hadde da vært morsomt å hatt noe på gang, for all del. Men har vært så mye annet i det siste vettu :) Liksom ikke vært så mye tid til det.

 

Det var du som var CLC ja :) sant det. Husker jo PMen. Så bra at det går strålende med deg og typen! Visste du savnet meg også :p

Lenke til kommentar

Spm...

 

 

En kamerat skal ha en 18års bursdags fest hos en vennine til helga, en veninne av hun som festen blir hos har jeg vært på , det er på en måte eksen min, var nesten sammens med hun, og hun er rundt 17-18, jeg er 15, hun gråt osv da jeg gjorde det slutt.

 

Dette er for 2-3uker siden, jeg har truffet en jente som jeg liker nå, kunne tenkt og ta med henne på denne festen, tror dere det er ok ?

 

Blir nok noe grin, imat jeg blir kåt i fylla...

Lenke til kommentar

FirstPrice, noen jenter tar slik drit tungt, mens andre ikke. Tror du kjenner halv x-en din nok til å vite det selv. men generellt sett så blir jenter ganske forbanna når x-en finner seg ei ny ei. Særlig hvis det var du som gjorde det slutt med x-en din.

 

Vis henne litt respekt du, og vær heller sammens med den nye kjæresten din en annen kveld. Eller dropp festen ;)

 

EDIT:

Svar til over, tror det var han som gjorde det slutt ja ;)

 

Siterer:

 

hun gråt osv da jeg gjorde det slutt.

Endret av SimDaDim
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...