Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg har en veldig åpen homofil i klassen. Er vanittig morsomt i gymtimene og i garderoben etterpå. Han som er homofil er ofte den største homofoben av oss alle. han som kommer med alle vitsene om sin egen legning. Tar helt av noen ganger :)

 

Og for dere som syntes dette var ekkelt, ikke gidd å komenter det engang.

Lenke til kommentar

Faktisk er ikke dette no problem i det heletatt. Han er jo en helt normal gutt han også. Og han ser på jo oss i klassen som venner. Akkuratt som du har jentevenner. Men selvfølgelig så ligger det jo noen usikre momenter der hele tiden. Men, jaja, han har rett til å ha det morsomt og være en del av klassen han også. Ingen av oss andre tar jo skade av at han kanskje kikken en gang ekstra på oss?

Lenke til kommentar
Ha Ha Ha så jævlig søtt

 

*se for seg homofoben klemme homoen*

 

:p  :!:

 

(hva ikke stygt ment viss noen tok seg veldig nær av det) :)

5650601[/snapback]

 

Det hadde sett ut som da han utlendingen aksepterte unnskyldningen til Selbekk.

 

"Jeg vet selbekk har barn som går på barnehagen og jeg vil våre barn være venner (Otto Jespersen:).... og jeg vet hva de heter og jeg vet hvor de bor!!"

Lenke til kommentar
Avoiding the question are we Mr. Winston?

5650782[/snapback]

 

Hvilket spørsmål?

 

Egentlig vil jeg ikke forsøple denne topicen med homse dritt, men dere som er så ivrige. Dere sier jeg er homofob fordi jeg egentlig er homo. Men dere da? Dere er jo enda så ivrige på å si jeg er homofob og henge meg ut som en homofil selv. Har dere tenkt på at dere sa at jeg er homofil fordi jeg har så mye imot dem, når dere sier det så vil jo det også si at dere er slik fordi dere ikke vil bli stemplet som homofil?

 

For det er jo slik at de homofobe egentlig er homofile som ikke vil bli sett på som det :roll:

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Men dere da? Dere er jo enda så ivrige på å si jeg er homofob og henge meg ut som en homofil selv. Har dere tenkt på at dere sa at jeg er homofil fordi jeg har så mye imot dem, når dere sier det så vil jo det også si at dere er slik fordi dere ikke vil bli stemplet som homofil?

5650804[/snapback]

Det er nesten bare du som har problemer med å bli kalt homofil her, tror jeg.

Lenke til kommentar
Men dere da? Dere er jo enda så ivrige på å si jeg er homofob og henge meg ut som en homofil selv. Har dere tenkt på at dere sa at jeg er homofil fordi jeg har så mye imot dem, når dere sier det så vil jo det også si at dere er slik fordi dere ikke vil bli stemplet som homofil?

5650804[/snapback]

Det er nesten bare du som har problemer med å bli kalt homofil her, tror jeg.

5650849[/snapback]

 

Jeg er ikke redd for å være MOT homofile, selvom resten er FOR. Jeg er ikke redd for å bli "utstøtt" av gjengen for sannheten er at jeg bryr meg rent lite om dine og andres meninger om akkuratt dette.

Lenke til kommentar

Hvilket spørsmål?

 

Egentlig vil jeg ikke forsøple denne topicen med homse dritt, men dere som er så ivrige. Dere sier jeg er homofob fordi jeg egentlig er homo. Men dere da? Dere er jo enda så ivrige på å si jeg er homofob og henge meg ut som en homofil selv. Har dere tenkt på at dere sa at jeg er homofil fordi jeg har så mye imot dem, når dere sier det så vil jo det også si at dere er slik fordi dere ikke vil bli stemplet som homofil?

 

For det er jo slik at de homofobe egentlig er homofile som ikke vil bli sett på som det  :roll:

5650804[/snapback]

:hmm::hmm: Fikk ikke no ut av det egentelig jeg.

 

Uansett, cut the crap da. Snakk saklig med hverandre.

 

Min mening er: Man kan være så mye homofil man vil, bare det ikke går utover oss hetrofile ;)

Lenke til kommentar

Hvilket spørsmål?

 

Egentlig vil jeg ikke forsøple denne topicen med homse dritt, men dere som er så ivrige. Dere sier jeg er homofob fordi jeg egentlig er homo. Men dere da? Dere er jo enda så ivrige på å si jeg er homofob og henge meg ut som en homofil selv. Har dere tenkt på at dere sa at jeg er homofil fordi jeg har så mye imot dem, når dere sier det så vil jo det også si at dere er slik fordi dere ikke vil bli stemplet som homofil?

 

For det er jo slik at de homofobe egentlig er homofile som ikke vil bli sett på som det  :roll:

5650804[/snapback]

:hmm::hmm: Fikk ikke no ut av det egentelig jeg.

 

Uansett, cut the crap da. Snakk saklig med hverandre.

 

Min mening er: Man kan være så mye homofil man vil, bare det ikke går utover oss hetrofile ;)

5650946[/snapback]

hehe, det går jo ikke ut over oss heterofile, snarere tvert imot, flere ledige varer på marketed ^^ (selv om det går begge veier da, er jo ikke bare gutter som er homofile)...

 

So fucking what om noen er homofile? Fordommene går dypt her ser jeg... :nei:

Endret av bK_Coder
Lenke til kommentar

æsj, tror nå at hu jeg liker, eller vet, at hu liker en av mine beste venner.

men han liker ikke henne...

huff, for et drama :p

neida, er egentlig ikke så farlig, jeg er 16, er udødelig og har verden for mine føtter :p

 

eller, vinterferie snart :cool:

en annen av mine beste venner har for ikke lenge siden blitt singel, så vi drar på "jakt" i ferien :p

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
æsj, tror nå at hu jeg liker, eller vet, at hu liker en av mine beste venner.

men han liker ikke henne...

huff, for et drama :p

neida, er egentlig ikke så farlig, jeg er 16, er udødelig og har verden for mine føtter :p

 

eller, vinterferie snart :cool:

en annen av mine beste venner har for ikke lenge siden blitt singel, så vi drar på "jakt" i ferien :p

5654483[/snapback]

 

Selv om man er ung, svir det likevel sterkt å måtte gi slipp på noen som man har blitt glad i. Men med den instillingen du har så ser det ikke ut som om du vil la et nederlag stå i veien for videre fremkomst i livet :p

 

Dro på "jakt" i vinterferien i fjor jeg også. Endte opp på et hotellrom med ei 25 år gammal svenske... Heh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...