Gå til innhold

Bilde av Asus A8N32-SLI Deluxe!


Betroz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om det vil bli stor ytelsesforskjell i SLi nå som det kommer to 16x porter. Najs kjøler btw, matcher kanskje vannkjølingsblokker hvor kobberet synes:). Men layouten på PCI-slottene er kanskje ikke helt optimal hvis en planlegger å kjøre i SLi, og i tillegg ha f.eks. et lydkort...

Endret av Big SturL
Lenke til kommentar
Lurer på om det vil bli stor ytelsesforskjell i SLi nå som det kommer to 16x porter. Najs kjøler btw, matcher kanskje vannkjølingsblokker hvor kobberet synes:). Men layouten på PCI-slottene er kanskje ikke helt optimal hvis en planlegger å kjøre i SLi, og i tillegg ha f.eks. et lydkort...

Hvis jeg skal kjøre i SLI blir det problemer med mitt Audigy kort som tar opp 2 slotter! :hmm:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Lurer på om det vil bli stor ytelsesforskjell i SLi nå som det kommer to 16x porter. Najs kjøler btw, matcher kanskje vannkjølingsblokker hvor kobberet synes:). Men layouten på PCI-slottene er kanskje ikke helt optimal hvis en planlegger å kjøre i SLi, og i tillegg ha f.eks. et lydkort...

Hvis jeg skal kjøre i SLI blir det problemer med mitt Audigy kort som tar opp 2 slotter! :hmm:

Audigy-kort som tar opp to slotter? Jeg har selv Audigy 2 Platinum, og det tar bare opp en slot.

Lenke til kommentar
Asus burde jo ha kalt kortet for A8N32-SLI Premium ja siden det minner veldig om det 'gamle' Premium kortet som har vært ute en stund.

Jeg tror Premium-utgaven har bl.a. et spor av typen PCI-E x4 i tillegg...

Det dumme er jo at det knapt finnes PCI-E kort ut over grafikkort ennå... Har ventet lenge på bred tilgjengelighet på både GBLAN, S-ATA og FW800 kontrollere, men det ser ut som vil ta sin tid.

 

Edit: Hvis man ikke velger å kjøre SLI på et SLI kort, kan man da bruke den ekstr 8x/16x PCI-E porten til vanlige PCI-E 1x kort når dette dukker opp i mengder?

Endret av opresterud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...