Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å trykk mange ganger og litt hardt og "langt ned", skjedde med søstra mi sin MacBook en gang og da løste det problemet.

Og en i klassen min som har 17" MacBook Pro måtte skru sin av og på når hennes g-tast slutta å gunke.

Skrevet (endret)

Savner USB-port og minnekort. Og multitasking da. Ellers er det interessant.

Satser heller på at Acer og andre lager en Android-etterligning.

Endret av kilik
Skrevet (endret)

Jeg er rimelig sikker på at den har SD-kort inngang. Ser i hvert fall veldig sånn ut.

Nå må de få ut den videoen snart, utålmodig her! :p

http://www.apple.com/ipad/

Endret av boffeeen
Skrevet (endret)

Jeg er rimelig sikker på at den har SD-kort inngang. Ser i hvert fall veldig sånn ut.

SD-kort leser setter man på under (ekstrautstyr). Den porten på siden tror jeg er til sim-kort. Er ikke 100% sikker.

Edit: Ser ut som et luftehull, og ikke sim-kort slot (Den med og uten 3g har det hullet).

http://www.apple.com/ipad/specs/

Endret av elos
Skrevet (endret)

Kjem den ikkje ut på norsk, jf. spec-sida? Ellers, er det sagt noko om den støtter handskrift?

Endret av ttt
Skrevet

Uff jeg sitter å planlegger å selge den 4 måneder gamle 15" MBP-en min, sånn at jeg kan kjøpe en 17" som medfølger at jeg ikke kan drasse med meg den overalt, sånn at jeg MÅ kjøpe meg en iPad :( Damn you Apple!

Skrevet (endret)

elos; Du planlegger å bruke mer penger enn nødvendig? Jeg skal ha meg en iPad bare for å ha en, i tillegg til en ny MBP 13/15" med mest sannsynlig I5/I7 som jeg skal kunne ta med på skolen.

Endret av bebeluv
Skrevet (endret)
Har bare hørt rykter om CPU og prosessor jeg.

CPU og prosessor er det samme..

Ja? Jeg sa det var rykter. :)

Poenget mitt er hvorfor du skriver cpu OG prosessor, når det er det samme. Men ingen big deal altså.

Endret av 2bb1
Skrevet

Må si jeg er litt overasket over at kun iPad ble lansert i dag.

Syns heller ikke iPad var noe særlig interessant, er jo bare en forvokst iPhone/ iPod touch.

Skrevet
elos; Du planlegger å bruke mer penger enn nødvendig? Jeg skal ha meg en iPad bare for å ha en, i tillegg til en ny MBP 13/15" med mest sannsynlig I5/I7 som jeg skal kunne ta med på skolen.

Greia er at hvis jeg kjøper en iPad mens jeg har en 15", så føles det unødvendig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...