Gå til innhold

Omtale av Fahrenheit (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes heller ikke splillet var så veldig bra...

 

Man har 0 valg i begynnelsen, hvis man ønsker å komme seg videre..

 

Uansett hva du gjør så finner politiet den døde mannen med en gang.

De finner blodet på gulvet.

De finner blodet inne i avlukket

De finner kniven.

De finner boka under bordet.

De sjekker taxi lista langt ute i spillet, noe du ikke har kontroll på, og de finner dermed deg.

 

Den eneste måten jeg ser at spillet kan bli anderledes på er at du som politi gjør en dårlig jobb, og det med vilje!

 

Klikk og finn spill med et stort innsalg av twitch gamer lettere inspirert av Matrix.

 

Spillet er verken nyvinnende eller orginalt, bortsett ifra der hvor de spiller på følelsene til den som sitter å styrer "filmens" fremgang, uten egentlig å ha så mye kontroll, da plottet er satt helt fra starten av, men nå får jeg følelse av de fleste spill på et eller annet tidspunkt.

 

Fahrenheit har potensiale til å bli noe stort, men da må flere personer innvolveres, og dine valg må ha en direkte innvirkning på historen, men da blir det jo "sims vs matrix", og det må bli MYE lenger, et godt spill skal ikke være over før det har gått minst 30 timer syntes nå jeg!!

 

Det er morsomt 1. gang, bra 2. gang, og dørgelig kjedelig 3. gang.

 

min krone.

 

Microtom

Microtom

Endret av microtom
Lenke til kommentar

Man har 0 valg i begynnelsen, hvis man ønsker å komme seg videre..

 

De sjekker taxi lista langt ute i spillet, noe du ikke har kontroll på, og de finner dermed deg.

SPOILER WARNING!

 

Du kan jo for eksempel da også ta t-banen istedetfor taxien og politiet vil da ikke kunne linke deg via taxien...

 

Kan kanskje si meg enig i at valgfrihetene ikke er Super store, historien leder bare en vei... Men ærlig talt så mener jeg ikke at denne historien er mye skuffende!

 

Uansett folkens, så vil jeg bare spør: Når begynnte spill som har en fast historie hvor man ikke kan velge handlingen å bli dårlige?! :hrm:

 

Vil du ha et spill med stor valgfrihet, så anskaff deg Blade runner...

 

Spillet er kort, ja... Til å være et adventure spill så må jeg si meg enig i dette! ;)

Lenke til kommentar

Hmm.. ser ut som om savegame'n er fucked hos meg. Den vil i allefall ikke save lenger. Kjipt, var kommet til galehuset. Mange timer igjen med spilling da?

 

Litt blandede følelser om spillet. Mye filler-stuff bare for å dra ut tida. Boksing, basket osv. Totalt uinterressant. Likte veldig godt det at man hadde tid på seg for å svare. Gjorde samtalene mye mer spennende og på samme måte som i virkeligheten så angrer man på det man sier. "Sier no først, tenker etterpå". Synes spillet skulle fokusert kun på Lucas ELLER politifolka. Spillet blir så rart når man spiller begge parter. Et OK spill som har gjenspillverdig, men det at Lucas helt sikkert blir tatt på slutten irriterer meg bare... uansett hva man gjør.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Fullførte dette spillet i går. Og det er ikke veldig ofte at jeg gidder å fullføre spill.

 

Jeg må iallefall så meg mektig imponert. Maken til grensesprengene og stemmningsskapende spill er det lenge siden jeg har spilt. Håper folk skjønner at man ikke har så mange valg, hvis man skulle kunne velge løsningen på alle problemer selv så hadde det neste vært umulig å drive historien fremover.

 

Tror jeg skal spille gjennom noen scener en gang til for å prøve andre løsninger på ting, og for å skaffe meg de siste bonus poengene for å låse opp det siste ekstramaterialet.

 

Uansett fullførte dere spillet på 5 timer? Da må iallfall dere spille kjedelig. Jeg må iallfall ha brukt 15 timer på dette spillet.

Lenke til kommentar

ahh, akkurat ferdig med en av de beste spillopplevelsene siden HL2... rett og slett fantatisk var det!

 

likte ikke helt måten ting dabbet av og ble klisjéfylte mot slutten men det fungerte jo helt fint :thumbup:

 

Brukte vel en 7-8 timer tenkte jeg, begynte ca klokka 6 i kveld, ferdig for en halvtime siden, og da har jeg sett igjennom ekstramaterialet også...

 

Lite tips til de som ikk ehar spilt det ennå: Se hele rulleteksten når du har runda det. Det skjer noe fett på slutten, helt klart verdt det hvis du ikke har luska rundt og snoka etter bonuskort igjennom hele spillet ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Er det noen som har spilt dette i det siste, kjøpte det nettopp på tilbud på narvesen for 149 kr, mens eb-games rett bortenfor tok nesten fullpris for spillet :) hehe. Fikser ikke den fargekode trykkingen får som oftest failed, mens de muse bevegelsene går som regel greit. Og de puste greiene er til å få fnatt synes jeg da men men, liker best han afro-mannen han er kul :). Og alle de som snakker om taxien fant aldri noen taxi jeg så kom meg like greit vekk på en annen måte

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...