Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget var at infoen skulle hjelpe også folk som ikke er level 60. Man tar ikke instance-runs, plukker opp level 50-items og disenchanter dem på level 20.

Enig, jeg nevnte det også i posten min, at det ikke fungerer for lavere levels. Selv solgte jeg bare noen mineraler her og der, samt alt jeg fant av grønt til vendor, og hadde aldri problemer med penger før level 60.

 

Det er når man kommer dit hel.. begynner. 800 g for mount, 30-50 g for librams, og man skal gjerne ha 2 stk per outfit, med 4 outfits blir det fort 600 - 800 g i tillegg bare for libram-enchants. Når det er ferdiggjort er man rimelig lei begrepet gull og grinding :p

Lenke til kommentar

En effektiv og litt artig måte å tjene litt raske penger (gjelder da rogues) er å

løpe rundt å leke lommetyv og stjele penger fra hummanoids, hehe. Gjør dette

selv og seinest idag løp jeg rundt i Tyrs Hand i et par tre fire timer. 30 raske gull.

Får vel fra 4-8sølv fra hver jeg pickpocker (bæd inglisjh). Så pickpocket-skillen

til rogues er meget nyttig og artig måte å tjene penger på.

 

 

Men nå spiller jeg min lille Gnome Mage lvl 43 så lvl60 roguen blir

min Moneymaker. :w00t:

 

OG: Bra tråd dette her.... :thumbup: for u Psilocybe. :D

Lenke til kommentar

Fin guide, psilocybe :)

 

Regner med du la den her for at man skal kunne legge til ting etterhvert.

 

Bruker selv å grinde skilpaddene du nevnte, men kun dem som holder til på sør-østkysten av Dustwallow Marsh. Skinner du dem, dropper de enten heavy eller thick leather. Turtle Scales også til tider.

 

Skilpaddene er lvl 36-38, man trenger altså 180-190 for å skinne dem.

 

 

Ang. Rich Thorium veins i BS: På de fleste servere er de overfarmet 24/7. Folk sitter inne med spawn-tiden til alle årene, og kommer susende straks den dukker opp. Har sett folk som står klar i det åren spawner. :thumbdown:

 

Edit: leif

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar
kansje litt OT men, når jeg skal ha meg epic mount og tusler glad og fornøyd til lumber campen i elwin forrest koster den 900g og ikke 800? jeg er revered i SW så... noe jeg gjør feil?

10% avslag for å være honored, 10% avslag for å være sergeant (rank 3?).

 

Få noen som pvper litt innimellom til å kjøpe for deg, 100g spart.

Lenke til kommentar
Bra guide for nybegynnere!

Men er en ting til du kan legge til:

Skillpaddene i Tanaris og i Hinterlands kan skinnes for 1 til 2 Turtle Scales i TILLEGG til leather, i tillegg til vendor trash.

Turtle scales selges for 3g/stack sist jeg sjekka på min server.

For ikke å snakke om at de kan droppe clams med golden (eller andre former for) pearl ;)

Lenke til kommentar

Når jeg var lvl 34 med min priest kjøpte jeg mount ;)

 

Skinning og mining FTW!

 

Men det jeg har tjent masse på er å sjekke ah.

 

Feks. Mongoose recepi (skriveleif) går som regel mellom 2-3 g. Hvis noen smartasses legger den ut til 1 gull, så kjøp den og legg den ut til 2 gull. 1 gull tjent på under 2 min. Samme kan du gjøre med alle varer. Ligger det 10 stacks med copper ute, og snitt prisen ligger på 80 s. Sjekk etter alle som ligger under, ta buyout og legg inn til 80 sølv. Dette funker som regel best med metaller og wool, silk osv.. Se selv. Det er alltid noe som er skittbillig på ah. Kjøp det og sleng det ut igjen til normal pris.

Lenke til kommentar

Et bra grindested for litt lavere levels (40+) er Circle of Inner Binding i Arathi. Der finner du masse rock elementals som gir deg steiner som stacker ganske bra. Pluss at du får elemental earth og deeprock salt som du kan selge på AH. Hvis man har skinning er gorillaer i STV også lurt. Man får greit med penger fra drops, samtidig som det pleier å være masse "gratis" corpses å skinne der.

Lenke til kommentar
Et bra grindested for litt lavere levels (40+) er Circle of Inner Binding i Arathi. Der finner du masse rock elementals som gir deg steiner som stacker ganske bra. Pluss at du får elemental earth og deeprock salt som du kan selge på AH. Hvis man har skinning er gorillaer i STV også lurt. Man får greit med penger fra drops, samtidig som det pleier å være masse "gratis" corpses å skinne der.

De rock elemental/golemene som henger der, har en knockdown-effekt. Når man grinder for penger, er det greit at følgende kriterier blir oppfylt:

 

1. Mobs dropper vendortrash / unormalt mye sølv / grønne saker.

2. Området er lite frekventert. Huler er helt geniale, spør du meg.

 

og, noe som personlig er viktig for meg:

 

3. At mobs ikke har stuns eller andre ubehagelige egenskaper (gouge, kan heale seg selv, kan tilkalle andre mobs ved lav helse). Med andre ord, at skaden de gjør er jevn og forutsigbar.

 

Derfor er også gorillaene i STV utelukket. Sammen med Hillsbrad er dette gankested nummer 1. Grinder du midt på natten, er selvfølgelig saken en helt annen.

 

Destructionz: så klart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...