Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe jeg tjente mye penger på var å sologrinde i Hearthglen. Måtte ha masse drinks, men jeg fikk jo endel 16-slots ryggsekker og random blue items, i tillegg kommer masse vendorcrap som selger bra. Scarlet karene dropper også endel sølvmynter.

 

En annen ting jeg gjorde når jeg spilte rogue på Sylvanas (uff :thumbdown: ) var at jeg sneik meg inn i gnomeregan, over på den "platformen" i midten av det første rommet, og hentet det som var i kista der, så resatte jeg og gjorde det om og om igjen.

 

Droppa masse grønne items som jeg solgte til kjøpmannen, og noen blues som jeg solgte til andre medspillere. Var noen raske penger det :w00t:

Endret av dimdal
Lenke til kommentar
Jeg har en lvl 39 rogue nå med 8g, noen tips til hvordan jeg kan farme en 60-70g?.

Orker ikke tanken på å farme med min lvl 60 paladin :|.

 

Har holdt på i stv, men som sagt, gank faktoren er høy og det går sakte :(.

Hva med å lese det første innlegget?

Jeg burde kanskje formulert meg bedre, leter etter mobs fra 38-42 lvl rangen som er lette å drepe og kan skinnes ;) .

 

Btw jeg leste første posten , men vil helst ha noe jeg exper på og . :D

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Jeg har en lvl 39 rogue nå med 8g, noen tips til hvordan jeg kan farme en 60-70g?.

Orker ikke tanken på å farme med min lvl 60 paladin :|.

 

Har holdt på i stv, men som sagt, gank faktoren er høy og det går sakte :(.

Hva med å lese det første innlegget?

Jeg burde kanskje formulert meg bedre, leter etter mobs fra 38-42 lvl rangen som er lette å drepe og kan skinnes ;) .

 

Btw jeg leste første posten , men vil helst ha noe jeg exper på og . :D

Hva med skilpaddene som er nevnt i første post? Lvl 30ish, så vet ikke om du får exp fra det som lvl 39, men det er et fint sted å grinde; ikke så mange alliance, dropper bra vendor trash, og kan skinnes. I tillegg kan du drepe dem ekstremt raskt som rogue, spess pga. lvl forskjellen.

Lenke til kommentar
Hvis gold inne i wow inngame kunne blitt omgjort te Norske Kroner i rl... sikker mangen som ville satt pris på dt=)få betalt mens du gamer...=D h0h0h0

Er mangfoldige uteliggere i Asia som skaffer seg tre måltider om dagen og en seng å ligge på ved å selge "ingame currency"... Men jeg aner litt ironi her? :)

Lenke til kommentar
Stilig, men jeg har hørt den beste måten å grinde penger er i Tyr's hand.. eastern plague lands..

Ikke så veldig aktuelt for folk mellom 1 og 55, kanskje.

 

Ikke så veldig aktuelt for folk mellom 1 og 59, kanskje.

Er lvl57mage og det funker så gummien svir deg der. 1k XP per mob med rested. Og tjener endel penger også. Men det skal ikke vere så mye som skal gå gale før det smeller.

Lenke til kommentar
Stilig, men jeg har hørt den beste måten å grinde penger er i Tyr's hand.. eastern plague lands..

Ikke så veldig aktuelt for folk mellom 1 og 55, kanskje.

 

Ikke så veldig aktuelt for folk mellom 1 og 59, kanskje.

Er lvl57mage og det funker så gummien svir deg der. 1k XP per mob med rested. Og tjener endel penger også. Men det skal ikke vere så mye som skal gå gale før det smeller.

noen som vet hvordan en prest gjør det? med tanke på at han/hun(/den) har healing.

Lenke til kommentar
Har noen verdi spørsmål her i AH: (IF, Shadowsong)

Hvor mye skal starting bidet være i AH på:

5 Superior Health potion

2 Greater mana potion

2 Wildwine potion

18 purple lotus (herb)

9 Sungrasss og

20 Swifthistle

 

Tusen takk for raskt svar

Ville vurdert alle oppmot hva AH prisene på tilsvarende items er. Swiftthistle kan man også få mye penger for ved å linke de i /2. trade. De andre du spør om kjenner ikke jeg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...