Gå til innhold

En guide til bøtter og spann med gull


Anbefalte innlegg

Kanskje et tips til guiden din psilocybe.

 

Dubør kanskje ta med ar at man bør skaffe seg så store bags så fort som mulig. Gjerne et par 16-slottere på en lv 30 hvis man får de for under 10-15g.

Her er det pengene kommer inn hvis man er en storsamler av items / trash. Når man f.eks farmer så blir det ofte til at baggene er fulle å man kaster 'mindre verdt' saker får å få plass til noe som er mer verd. Eller man er full og nettopp begynt en instance.

 

Har man mange små bagger blir det mange turer frem og tilbake får å tømme, noe mange folk rett å slett ikke gidder. Få store bags asap!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har de siste levlene vekslet litt mellom badlands og arathi.

I Arathi finner man også rock elementals og disse står mye tettere enn de i badlands. (Circle of Inner Binding) Her er det bare å løpe i ring og drepe så mye du orker. Jeg bruker å farme der mens jeg venter på Arathi Basin og på de siste dagene har jeg tjent godt over 100g. Det skal nevnes at jeg har vært litt heldig med diverse blå drops når jeg har drept rock elementals i Badlands, men allikevel så vil jeg si at Circle of Inner Binding i Arathi er et ypperlig sted hvis du er av typen som klarer å gjøre det samme om og om igjen i mange timer. Disse er lvl 37-39 forresten.

 

Edit: Skrivefeil. Kan også nevne at jeg har gått til innkjøp av flere 16slots og du trenger all den plassen du kan få. Det som dropper stacker som regel i 5, 10 og 20, men på 3-4 timer fyller jeg opp 3x16 slots lett. (Da får jeg 15-20g i vendor trash, Solid Stone bruker jeg selv eller selger på AH for 2g per stack)

Endret av MiteS
Lenke til kommentar

Sorry, men 4g i timen er relativt dårlig hvis du først går inn for det.

 

Nå tok jeg meg 10 minutter i badlands, knertet rock elementals. Totalt ble det ca. 2g30s hvis silver/gold/solid stone/elemental earth/deeprock salt selger for minsteprisen. 41 rogue.

 

Edit: glemte å inkludere gull i prisen.

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Orket ikke lese alt, men jeg har dissenchanting på sparegrisen min. Sånn at han kan dissenchante alt av greenies som ikke selger på AH. mye bedre enn å selge til vendor somregel.

 

Beklager viss dette er nevnt allerede.

 

Og psilocybe viss denne tråden begynner og forsvinne ned i grøten, synst jeg du burde gjøre den til stickey! :thumbup:

 

Good job!

Lenke til kommentar

Installer Auctioneer, scan gjennom auksjonenen (liten knapp nede til venstre når man åpner auksjons-saken), så får du en liten database med priser.

 

Etter dette hiver du inn en stack med XX, og Auctioneer vil deretter fylle inn en anstendig pris. Er ikke gjenstanden i databasen, ganger den vendor-prisen med 3. Er det massevis av tilsvarende gjenstander, vil den underby ved å senke prisen med 5% (dette bør man være litt forsiktig med, da er det bedre å vente til det er færre konkurrenter).

 

I tillegg får du informasjon om gjenstanden når du ikke er på AH.

 

2951.jpg

Lenke til kommentar
(...) og 8g i cash fra skinning inntekter, er lvl9, kan ikke si det er så galt :D

Hvordan får du det til? Nesten alt jeg skinner på rundt din level gir bare Ruined leather scraps, bare noen få som gir Light leather.

jeg løper rundt i Westfall og knerter villsvin, og 90% der gir light leather når jeg skinner de med min level 18 warrior. Blir fort mye skin i timen der da det er mye villsvin der.

 

Jeg har hittil solgt unna 10 light leater for rundt 8s, hvor bør jeg egentlig sette prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...