Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke flere som er riktige, er bare ett som er HELT riktig ;)

Ta for eksempel det med tilhenger og last, og farene ved det. Er det det at de påvirker lysene dine slik at de kan blende møtende trafikk?

Eller er det det at hvis man laster feil kan det påvirke styreegenskapene?

Hvordan skal man vite hvem som er mest rett? :s

Lenke til kommentar

Det er ikke flere som er riktige, er bare ett som er HELT riktig ;)

Ta for eksempel det med tilhenger og last, og farene ved det. Er det det at de påvirker lysene dine slik at de kan blende møtende trafikk?

Eller er det det at hvis man laster feil kan det påvirke styreegenskapene?

Hvordan skal man vite hvem som er mest rett? :s

 

Hva er det som har størst innvirkning på sikker kjøring? Jo om den påvirker kjøreegenskapene.

Lenke til kommentar

I get really depressed whenever i read people passing on their first try. Im just so sick of this driving. ikke hjelpe att kjøreskolen ville ha meir penger fra meg. eg er ferdig med obligatorisk but since i kept failing they want me to take another kjøretimer. thanks but no thanks, been with you for 2 years and your teaching didn't help obviously. sorry for my bad norsk.

Lenke til kommentar

Oppkjøring på traktor er egentlig litt kleint :p Gjorde det på Otta, der de har den gamleste traktoren i hele norge, følte meg ikke akkurat "kul" for å si det sånn^^

Men lett er det jo, så lykke til! :)

 

 

Hva mente du med "kleint"? :)

 

Den traktoren jeg skal kjøre med er ganske stor og tung og fælt, men den er ganske ny da, med hurtigir og greier :D skal nok gå greit :p

Lenke til kommentar

Kjør rolig Magnus, tenk på det som en kjøretime/lærekjøring. Så går det jævlig glatt :) Snakk med sensoren osv for ikke å gjøre det ubehagelig under timen, det er på en måte litt pinlig og ekkelt å sitte der uten å utveklse et ord omtrent.

 

Good luck :)

 

 

Lykke til, selv om du har Lucas som avatar! :p

 

 

Ja, magnus? Fortell ;)

 

Takk for lykke-ønskninger før oppkjøring.

Jeg var uheldig ved påkjøring på E18 ved Strand (overholdt ikke helt vikeplikten min. Ingen farlig situasjon, men jeg burde holdt litt igjen), men jeg hadde tidligere vist at jeg klarer påkjøringer veldig bra da jeg kjørte på E6 mot Hønefoss i Sandvika. Sensor synes jeg viste god trafikkforståelse, var smidig og hadde et godt samarbeid med de andre i trafikken. Så jeg bestod, noe som var en lettelse etter at jeg "dreit meg ut" ved Strand. :) Var litt redd jeg skulle stryke pga at jeg var ukonsentrert. Det hadde vært sykt kjipt da jeg aldri har hatt problemer med det tidligere.

 

En deilig følelse å endelig være ferdig med det. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...