Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.

WebSurf

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg trødde også att eg kjørte ganske bra (når eg kjører eg sa til meg sjølv heile tida: HAHAHA I GOT IT!!!) så eg var veldig, veldig sjøkk da ho sa alle min feil og strøk :wow:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er trist å stryke, jeg begynte å gråte da han lista opp feilene mine..

Jeg bestilte ny kjøretime med en gang, det er krav om å ha en kjøretime mellom oppkjøringene. Kjøreskolen skulle bestille oppkjøring til meg..

Aww, føler med deg. Jeg hadde nylig oppkjøring jeg også.. og jeg syns alt gikk helt greit til vi parkerte igjen på stasjonen og sensor strøyk meg fordi han mente jeg hadde kjørt for seint. Jeg var helt uenig jeg, så det ble et sjokk...

Oppkjøring i gjøvik i morgen.. NERVER! :D

Lykke til!

Takker. Sto, forresten :D

Skrevet

23t 30 min til oppkjøring... Nervøs? Nei aldri... Noen som har funnet noe bra materiale til teknisk kontroll spørsmål? "Veien til førerkortet" har ikke så alt for mye informasjon.

Skrevet
23t 30 min til oppkjøring... Nervøs? Nei aldri... Noen som har funnet noe bra materiale til teknisk kontroll spørsmål? "Veien til førerkortet" har ikke så alt for mye informasjon.

Lurer også på det samme

Skrevet
Hva er det som er viktig når det gjelder å plassere eller senke farten i sving? når skjer dette, er det når du er på vei ut av motorveien eller?

Eg forstår ikkje spørsmålet, skal du gjennom ein sving eller er du på veg av ein motorveg?

Skrevet

Jeg fikk et ark av kjørelærer med spørsmål du kunne få, og hva du skulle gjøre for å kontrollere det.

Skrevet

Det er ikke sånn å forstå at de prøvene som ligger på nettet (teoritentamen.no fortrinnsvis) er identisk med prøven på trafikkstasjonen vel?

Skrevet
Det er ikke sånn å forstå at de prøvene som ligger på nettet (teoritentamen.no fortrinnsvis) er identisk med prøven på trafikkstasjonen vel?

Tror jeg fikk 10 spørsmål på teoriprøven som var helt identiske med hva som ble gitt på teoritentamen.no

Skrevet (endret)

litt ot, men kjørelærer har skrevet opp forbikjøring og langkjøring til 6500,- på timekortet, er ikke det litt vel mye?

på nettsiden til kjøreskolen står det: Landeveg + forbikjøring - obl KR. 3.000-

er langkjøring og landevegkjøring det samme.

Endret av nikhau
Skrevet

Synes det hørtes riktig ut, jeg betalte 5600,- kun for landevei og siden forbikjøring egentlig bare er 2 vanlige 2timer hvor du øver på forbikjøring så stemmer det ganske bra.

Skrevet
Det er mye likt, men jeg fikk også spørsmål om ting jeg ikke hadde fått på noen tester.

Takk for hjelp! Ser du er fra Stavanger - hvilken kjøreskole gikk du på, og hvilken oppkjøringsrute fikk du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...