Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg begynner med oppkjøringen nå og er midt i oppkjøringen, men vinteren kommer og jeg vil ta noen måneders pause i oppkjøringen, går det greit å fortsette videre med oppkjøringen jeg har begynt på da, eller må jeg begynne helt på nytt?

 

Du må ikke begynne på nytt!

 

Jeg ville tatt oppkjøringen nå(skal det selv faktisk) ser ikke hva ulempen med muligens litt glattere føre er? da har du også en unnskyldning for å kjøre litt roligere om du er usikker, dessuten er det enda noen mnd til det kommer snø.

Lenke til kommentar

Det er nok ganske vanlig med diverse spørsmål før kjøretimer ja, men det er vel ærlig talt ikke noe å bekymre seg for. Kjørelæreren sin jobb er å lære deg å kjøre og å hjelpe deg gjennom førerprøven. Ingen grunn til å være nervøs mens du har vanlige kjøretimer - vent med det til du sitter i venterommet til Statens Vegvesen...

Lenke til kommentar
en ting jeg la merke til når jeg kjørte opp for 2 gang i Oslo var at, den sensoren også får den lappen fra den første oppkjøringen min, altså han ser hva hun første skrev ned og hva som strøk meg der.

Dette er vel noe som er veldig negativt? Nå som jeg har strøket 2 ganger og når jeg kjører opp 3 gang får den "nye" sensoren se de 2 andre gangene og alle feila mine.

 

Eller tror dere at sensor ikke bryr seg om hva som har skjedd de andre gangene?

Føler nesten at jeg stryker på forhånd nå, pga det.

 

Hei Morten. Jeg strøk selv siste uke oppkjøring i Oslo.

 

hele dagen ble ødelagt for meg ihvertfall, og det er ekstra surt for meg som har egen bil stående i garasjen.....

 

jeg hadde anbefalt deg om å ikke ta den i Oslo. jeg tror nok at jeg tar oppkjøring i drøbak eller drammen nå......

kjenner en som strøk 2 ganger i Oslo , men bestod i drøbak.....

mange av mine venner som har lappen, og før oppkjøring anbefalte de meg om å ....IKKE TA OPPKJØRING I OSLO..... men jeg var arrogant nok til å ignorere dem..:-s

Lenke til kommentar
en ting jeg la merke til når jeg kjørte opp for 2 gang i Oslo var at, den sensoren også får den lappen fra den første oppkjøringen min, altså han ser hva hun første skrev ned og hva som strøk meg der.

Dette er vel noe som er veldig negativt? Nå som jeg har strøket 2 ganger og når jeg kjører opp 3 gang får den "nye" sensoren se de 2 andre gangene og alle feila mine.

 

Eller tror dere at sensor ikke bryr seg om hva som har skjedd de andre gangene?

Føler nesten at jeg stryker på forhånd nå, pga det.

 

Hei Morten. Jeg strøk selv siste uke oppkjøring i Oslo.

 

hele dagen ble ødelagt for meg ihvertfall, og det er ekstra surt for meg som har egen bil stående i garasjen.....

 

jeg hadde anbefalt deg om å ikke ta den i Oslo. jeg tror nok at jeg tar oppkjøring i drøbak eller drammen nå......

kjenner en som strøk 2 ganger i Oslo , men bestod i drøbak.....

mange av mine venner som har lappen, og før oppkjøring anbefalte de meg om å ....IKKE TA OPPKJØRING I OSLO..... men jeg var arrogant nok til å ignorere dem..:-s

 

Jeg tok første i mysen tho, det er litt ekstra kjipt med bilen i garasjen ja :p

 

Har neste nå i oktober, bare tar den nå i Oslo, har fått klokken 08.00 om morgenen, så da regner jeg med at vi kjører ut av oslo, mulig det går litt bedre da.

 

Må også tilsi at jeg fikk "strykejernet" som sesnor med en strykprosent på 90% og jeg kjørte så og si feilfritt:P

 

Drøbak har jeg hørt er lett, mulig drammen også er det.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...