Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynner det å nærme seg oppkjøring for min del. Har 21okt i Kongsvinger.. Kjenner allerede nå at jeg ganske nervøs. Jeg føler jeg er god nok til å klare det, men ..

Jeg blei litt ekstra nervøs ista når kjørelæreren min fortalte meg at sensorene i Kongsvinger har et , ja hva skal jeg : litt sånn " Å du kommer helt fra Oslo for å ta oppkjøring her oppe ja. Tar oppkjørina her oppe på Kongsvinger fordi det er så mye lettere her oppe.." En litt sånn holdning..

Men bare så det er sagt, jeg tar ikke oppkjøring i Kongsvinger for at det lettere eller noe sånt ( har nesten aldri vært i Kongsvinger så veit ikke åssen det er der) jeg tar den der pga ventelista i Oslo og Lillestrøm er LANG...

 

Noen som har tatt oppkjøring i Kongsvinger?

Lenke til kommentar

Done and done! Bestått også! :D

 

Bommet på sikkerhetsspørsmålene litt jeg og, men det gikk helt bra. Fikk spørsmål om å sjekke om tåkelysne virket, så til tross for at jeg ikke viste hvor de var på bilen fant jeg det og slo på. Fikk spørsmål om det var ulovlig å kjøre med dem, der bommet jeg på svaret... (Svaret er ja, men ikke sammen med nærlys)

Lenke til kommentar
Done and done! Bestått også! :D

 

Bommet på sikkerhetsspørsmålene litt jeg og, men det gikk helt bra. Fikk spørsmål om å sjekke om tåkelysne virket, så til tross for at jeg ikke viste hvor de var på bilen fant jeg det og slo på. Fikk spørsmål om det var ulovlig å kjøre med dem, der bommet jeg på svaret... (Svaret er ja, men ikke sammen med nærlys)

 

Gratulerer! :D Hvor gikk ruten din? Har oppkjøring imorgen og gruer meg som helvete!

Lenke til kommentar

Til dere som gruer dere: ta det med ro. Det går så fint så. Jeg var maks uheldig under min oppkjøring, både med været, tidspunktet og det faktum at all verdens dyr absolutt skulle ut i veien foran meg. Sensor hadde aldri sett på maken (henvisning til det siste), og allikevel sto jeg. Det handler om helheten av kjøringen din, og så lenge man ikke bryter vikeplikt skal det litt til for å stryke.

Lenke til kommentar

jessss! Bestod oppkjøringen i dag :!:

for en deilig følelse! :p

 

Jeg bestod oppkjøringen! Fikk en kjempehyggelig dame i 40-50 årene! Kjørte til venstre for trafikkstasjonen, opp mot Grorud torv, videre til Ammerud og inn til Stovner og tilbake! :D Digg å ha lappen!

 

Da er vi 2 :) Gratulerer så meget. kjør forsiktig ;)

Lenke til kommentar

hei

Takker for den informasjonen dere gir, mye å få med seg her;)

Jeg kal snart ha oppkjøring i lillestrøm og lurer bare om noen har hatt det samma og som kunne være så snil å skrive litt om det.

Er det også norrmalt at man har oppkjøring på en helg?

Er det også noen som vet om hvor mange oppkjøringsruter de har i lillestrøm.

Takker for informajonen;)

Lenke til kommentar
Hadde oppkjøring i dag :) Besto med noen feil som jeg faktisk trodde jeg skulle stryke på, skulle snu, gikk vel ikke helt bra pågrunn av andre biler. Men fikk pluss fordi jeg holdt roen. Det er nok det viktigste nesten å hodle roen, da går alt bra. Godt å være ferdig ihvertfall :D

 

Grattis : ) Hvor kjørte så du opp?

Lenke til kommentar
hei

Takker for den informasjonen dere gir, mye å få med seg her;)

Jeg kal snart ha oppkjøring i lillestrøm og lurer bare om noen har hatt det samma og som kunne være så snil å skrive litt om det.

Er det også norrmalt at man har oppkjøring på en helg?

Er det også noen som vet om hvor mange oppkjøringsruter de har i lillestrøm.

Takker for informajonen;)

 

Jeg hadde oppkjøring i Lillestrøm i februar, og kan jo fortelle om min rute :) .

 

Starter med sikkerhetsspørsmål, personlig ble jeg spurt om å fjerne dugg fra frontruta. Jaha tenkte jeg og satte varmen opp mot ruta. Det var de spørsmålene :p .

 

Så startet kjøringa. Svingte ut fra trafikkstasjon, fulgte veien til Hvam og ut på E6, tok så av igjen på Skedsmokorset. Etter det var det landeveis til Ask og Kløfta, også tilbake på E6 til Lillestrøm. Avsluttet med å rygge inn på parkeringa.

 

Vel, der har du en rute, så kan andre som har kjørt i Lillestrøm følge opp ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...