Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Derfor har vi internett. Så vi slipper å vente :w00t:

 

Det kan for alt vi vet være en stige til kina, eller en stige som bare stopper ned i bakken, muligens et rom hvor Einstein har sittet en gang i tiden og filosofert. Det kan være aliens (lite sansynlig), eller en gæren forsker av noe slag. Nei jeg tipper det er julenissen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Derfor har vi internett. Så vi slipper å vente :w00t:

 

Det kan for alt vi vet være en stige til kina, eller en stige som bare stopper ned i bakken, muligens et rom hvor Einstein har sittet en gang i tiden og filosofert. Det kan være aliens (lite sansynlig), eller en gæren forsker av noe slag. Nei jeg tipper det er julenissen.

Tviler litt på at stigen bare stopper ;) Da stopper hvertfall jeg å se på serien tvert! :p

Lenke til kommentar

Så traileren nå. Og siden det er lov med spoilers her:

 

Vi ser john locke hjelpe kate ned i hatchen (på natta, men de har litt lys), så litt etter skriker Kate at det er noe nedi der, så rasler det i buskene bak john locke og han mister "tauet" som holder Kate, og Kate skriker samtidig som et skikkelig skinnende sterkt lys lyser opp av hatchen. Jeg satt bare og sa "GADD DAMMIT!"

Lenke til kommentar

Ja Kate var vel med den kvelden ja.. De gikk jo rett fra skipet og til luka, også husker jeg det godt fordi Kate og Jack satt og snakka sammen når de søkte ly for bomba :p HVorfor skulle de bare stå å se på liksom? Mystisk :hmm: Kan jo være de har dratt for å hente hjelp elns, også bestemte Kate og Locke seg for å gå nedi før de kom tilbake..

 

edit: Jack og Hurley altså

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Ja Kate var vel med den kvelden ja.. De gikk jo rett fra skipet og til luka, også husker jeg det godt fordi Kate og Jack satt og snakka sammen når de søkte ly for bomba :p HVorfor skulle de bare stå å se på liksom? Mystisk :hmm: Kan jo være de har dratt for å hente hjelp elns, også bestemte Kate og Locke seg for å gå nedi før de kom tilbake..

 

edit: Jack og Hurley altså

Det virker som en typisk Locke måte å tenke på hvertfall haha

Lenke til kommentar
Next Episode: SEASON PREMIERE

Wednesday, Sept. 21, 9/8c

"Man of Science, Man of Faith"

In the season premiere, one of the castaways is chosen to descend into the mysterious hatch, and Shannon stumbles upon a shockingly familiar face in the jungle.

 

 

Det er jo Kate som må ned i luka, det så vi jo på trailerne, men hva kan dette med Shannon være for noe? Jeg tenkte med en gang selv på at hu ser Boone igjen, noe lignende som Jack så faren sin.. :hmm:

 

 

edit: Og tittelen "Man of Science" , kan det kanskje ha noe med luka og gjøre? Det som er nedi luka.

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Next Episode: SEASON PREMIERE

Wednesday, Sept. 21, 9/8c

"Man of Science, Man of Faith"

In the season premiere, one of the castaways is chosen to descend into the mysterious hatch, and Shannon stumbles upon a shockingly familiar face in the jungle.

 

 

Det er jo Kate som må ned i luka, det så vi jo på trailerne, men hva kan dette med Shannon være for noe? Jeg tenkte med en gang selv på at hu ser Boone igjen, noe lignende som Jack så faren sin.. :hmm:

 

 

edit: Og tittelen "Man of Science" , kan det kanskje ha noe med luka og gjøre? Det som er nedi luka.

Shannon ser Walt, men ingen tror på henne når hun forteller de andre

Endret av siriofstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...