Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt rart at han fyren i bunkeren ikke hørte noe flykrasj pga når et fly styrter gir det fra seg lyd det skal jeg love dere. Med tanken på at det ikke er den store avstanden mellom flykrasjestedet og det lokket som de fant.

Kan godt hende at han har hørt det.. men luken var nedgravd, og kunne sikkert ikke åpnes fra innsiden.

Jeg vedder på at det er andre utganger ut en den luka

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Kona til jack lurte på hvordan de tgikk emd den andre mannen.. Er det noen som tror at dette kan ha noe med lockes lamme bein å gjøre? jeg fikk inntrykket av at han ble lam av bilkræsj i hans episode. Og kona itl jack sa at hu kræsja med en eldre mann.. Nå sa jack noe om at den mannen døde, men alikevel... Den tanken surra egentlig rundt i hodet på meg siden forrige sesong.. Det virker jo som om alle har noe med hverandre å gjøre

Lenke til kommentar
hun som jack oppererte, er det konen hans? dvs at de giftet seg seinere? mener jeg har sett det i en episode..

Jeg tror det ja

Klart det var konen.

 

Både i denne episoden og den hvor de viser bryllupsforberedelsene deres snakker de om hvilket mirakel dette var.

 

EDIT: altså at hun klarte å gå igjen

Endret av Phone
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Kona til jack lurte på hvordan de tgikk emd den andre mannen.. Er det noen som tror at dette kan ha noe med lockes lamme bein å gjøre?

I bakgrunnen når de trillet han inn, så sa legene "time of death" og sånn liksom.. så tror ikke han spilte noen stor rolle :)

jepp hørte det jeg og.. men alikevel noen andre fra serien må være innblandet i dette! :hm:

Lenke til kommentar
Klarer ikke høre hva Michael sa til Sharon. Noen som kan tyde det for meg?

 

(Tror navnene ble riktig)

Det var Walt da :p

EN UKE TIL NESTE EPISODE! Dette er tortur. Og hvorfor viste "Walt" seg for Shannon inni skogen? Snakket han baklengs?

ja, han sa

"Press the button. No button's bad."

eller

"don't press the button, the button is bad"

 

du kan høre her

http://www.foxmod.com/lost/Walt.mp3

Endret av diversity
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Vanvittig tøff begynnelse. Likte bunkeren, men det er en ting jeg ikke skjønner: Bunkeren hadde masse forskjellig utstyr og ikke minst mat. Hvor får fyren det fra? Ingen utenfra vet jo hvor øya er, så han kan umulig få det fløyet inn.

 

Desmond boler :p

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Vanvittig tøff begynnelse. Likte bunkeren, men det er en ting jeg ikke skjønner: Bunkeren hadde masse forskjellig utstyr og ikke minst mat. Hvor får fyren det fra? Ingen utenfra vet jo hvor øya er, så han kan umulig få det fløyet inn.

 

Desmond boler :p

Han hadde blandt annet strømm der nede, så den kabelen som Said(vet ikke om det er stavet rett) fant som stakk ut av sjøen førte jo han et sted inne i jungelen, men han fikk jo aldri skjansen til å finne det ut. Så noen utenfor øye må jo vite at øya eksisterer. Den strømmkabelen som stikker ut av skjøen(noe jeg tror er en strømkabel), må jo komme fra en kraftskile uansett.

Lenke til kommentar

Her er en del screenshots fra episoden. Tegninga på veggen ser ut som øya. Havet er nede til venstre med fiskene, så er resten øya med diverse ting på.

 

Virker som årets sesong handler om tallet 108 (summen av alle andre tallene). PÅ tegningen har sola 108 inni seg. Dessuten kommer det en ny karakter inn i serien. Hvis hun er fra flyet vedder jeg på at hun hadde sete 108 (altså satt hun langt bak i flyet).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...