Gå til innhold

LOST sesong 2 - USA - Les 1. innlegg *NO WAREZ*


Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

444 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 2? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      16
    • Terningkast 2 - Dårlig
      17
    • Terningkast 3 - Middels
      53
    • Terningkast 4 - God
      143
    • Terningkast 5 - Genial
      146
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      69


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en utrolig bra episode..!! Lurer på hva som skjedde med Kate :hmm: Om han fyren er "snill" eller "slem" :p Jeg vil tro at han egentlig er snill, men at han ikke har møtt eller sett mennesker på en god stund kanskje.. Nå tror jeg hvertfall at det er noe forskningsopplegg som er der nede.

Synd vi ikke fikk se noe om flåtefolket, men det kommer vel i neste episode, sammen med folka fra bakdelen av flyet..

Jeg vil egentlig tro at alt har en naturlig forklaring, "The Others" og isbjørnen og alt.

Gleder meg sykt til neste episode!!

Lenke til kommentar
For en utrolig bra episode..!! Lurer på hva som skjedde med Kate :hmm: Om han fyren er "snill" eller "slem" :p Jeg vil tro at han egentlig er snill, men at han ikke har møtt eller sett mennesker på en god stund kanskje.. Nå tror jeg hvertfall at det er noe forskningsopplegg som er der nede.

Synd vi ikke fikk se noe om flåtefolket, men det kommer vel i neste episode, sammen med folka fra bakdelen av flyet..

Jeg vil egentlig tro at alt har en naturlig forklaring, "The Others" og isbjørnen og alt.

Gleder meg sykt til neste episode!!

De sier alt har en naturlig forklaring men jeg tviler litt egentlig etter alt vi har sett.

For det må ha vært utrolig mange tifleldigheter om alt har en naturlig forklaring.

Jeg tenker spessielt på disse tallene. At de har repetert seg så mange ganger er nesten ikke naturlig. Heller ikke at en kar bor nedi en luke som det og har vannsystem og strøm og ser nesten ut som han lever naturlig nedi der. Heller ikke dette "sikkerhetssystemet"/"monsteret". Men men.. Vi får egnetlig ikke vite noe mer før serien slutter (forhåpentligvis :dontgetit: ). Om de ikke gir svar på alle spørsmålene i det hele tatt begynner jeg å grine :p Og når vi er inne på det, er det noen som har hørt noe snakk om en tredje sesong? Personlig håper jeg at dem ender serien i denne sesongen. Det blir kanksje for kjedelig i lengden om den varer i mer enn ihvertfall 5 sesonger til.

Lenke til kommentar

Sesongpremieren sugde kuk spør du meg. Den startet veldig bra, fomlet bort hele poenget med masse meningsløs dialog, for så å avslutte så banalt og klisjéaktig som mulig.

 

Var det bare jeg som fikk inntrykk av at denne fyren kjente igjen Jack, forresten? (Jeg vet jo at han drømte om ham, men allikevel)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Vanvittig god episode! en av de beste så langt! Stilte en god del spørsmål ved alt ejg har forestil meg, men det kan jeg leve med så lenge jeg gleder meg som et lite barn til neste episode!

Lenke til kommentar

Bra pang på sesnong start dette, men WHF gjør han fyren der ned i det hele tatt? :ohmy: Ser ut som rene 60-70 tallet der nede med båndopptagere og greier. Skulle nesten trodd at han fyren hadde fått tak i bedre utstyr eller noe slikt da det tilbake blikket med han og Jack (ved stadion) skjedde for noen år siden uansett. Sikkert en gammel millitær bombe/MP tilfluktsbunker og greier tenker jeg. Litt rart at han fyren i bunkeren ikke hørte noe flykrasj pga når et fly styrter gir det fra seg lyd det skal jeg love dere. Med tanken på at det ikke er den store avstanden mellom flykrasjestedet og det lokket som de fant.

Lenke til kommentar
han drømte ikke om han, var jo et blikk tilbake i tid. ikke rart du syntes den episoden var døll :roll:

 

hun som jack oppererte, er det konen hans? dvs at de giftet seg seinere? mener jeg har sett det i en episode..

 

en uke og vente :cry:

Vel, det var lite som tydet på at de faktisk hadde møttes. Var vel litt forvirret først, og trodde Jack besvimte eller noe av å dra ned til "the hatch".

 

Det var kona, ja. I en episode snakker hun jo om at Jack lovte å "fikse henne".

Lenke til kommentar
Bra pang på sesnong start dette, men WHF gjør han fyren der ned i det hele tatt? :ohmy: Ser ut som rene 60-70 tallet der nede med båndopptagere og greier. Skulle nesten trodd at han fyren hadde fått tak i bedre utstyr eller noe slikt da det tilbake blikket med han og Jack (ved stadion) skjedde for noen år siden uansett. Sikkert en gammel millitær bombe/MP tilfluktsbunker og greier tenker jeg. Litt rart at han fyren i bunkeren ikke hørte noe flykrasj pga når et fly styrter gir det fra seg lyd det skal jeg love dere. Med tanken på at det ikke er den store avstanden mellom flykrasjestedet og det lokket som de fant.

Det kan jo hende han har vært fullt klar over det helt fra dag1 ;)

Jeg tror fortsatt alt har en naturlig forklaring samma hva folk sier om tallene og alt det andre mystiske..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...