Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AOE grinding krever grupper med bare meele mobs. Er det casters i gruppa så er det bare å glemme. Det er kun spesiele steder man kan bedrive effektiv aoe grinding. Til å sanke xp er det heller dårlig. Men ja, til å grinde gull er det svært bra.

 

Jeg er heller ikke enig i at fire er så mye bedre på lave lvls en frost.

Tvert imot er erfaringen blandt dem jeg kjenner, og meg selv stikk motsatt.

Men det er som sakt smak og behag. :)

Lenke til kommentar
Masse/mest DPS, fryse alle motstandere, lage vann og mat selv, artig. Denne såkalte AOE-grindinga er bare noe oppskrytt tull. Bortkastet tid.

8887010[/snapback]

 

Er ikke det sånn at warlocks har tatt igjen mages på dps?

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Masse/mest DPS, fryse alle motstandere, lage vann og mat selv, artig. Denne såkalte AOE-grindinga er bare noe oppskrytt tull. Bortkastet tid.

8887010[/snapback]

 

Er ikke det sånn at warlocks har tatt igjen mages på dps?

8890105[/snapback]

I fleste tilfeller, Jo (etter egen erfaring)

Lenke til kommentar
På hva lvl begynner AOE grinding og bli effektivt?

Ble lvl 22 på fredag, klarer så vidt og ta 3 humanoids i slengen, men da fyker all manaen.

Kan hende jeg gjør noe veldig feil, men jeg må som regel drikke etter 2 mobs, eller 1 i noen tilfeller.

8886817[/snapback]

 

jeg starta selv på lvl 24. vist du tar kun 3 om gangen er det ikke verdt det. vil selv si at aoe grinding blir sikkerlig bra før lvl 50. det går selvfølgelig å aoe grinde lenge før det. men det er enten for mange ranged mobs eller mobs respawne for seint.

 

men vist du spiller på "unormale" tidspunter (som sent på natten eller om mårran) så går det grett.

 

Alt du trenger er 13 poeng i frost:

 

3/3 elemental precision, 2/2 frost warding , 2/2 imp frost nova, 3/3 permafrost og 3/3 imp blizzard.

 

resten kan du plasere hvor du vil. jeg har resten på fire. og blazing speed og en aoe spell til å fullføre mobsan er fint.

 

ellers så kan du lese litt her

 

og husk at øvelse gjør mester. jeg døde selv en del ganger før jeg fikk grepet på det. vist du pvp'e en del så bør det første honor rewarden være den trinketen som absorberer dmg. kjek liten sak.

Lenke til kommentar
På hva lvl begynner AOE grinding og bli effektivt?

Ble lvl 22 på fredag, klarer så vidt og ta 3 humanoids i slengen, men da fyker all manaen.

Kan hende jeg gjør noe veldig feil, men jeg må som regel drikke etter 2 mobs, eller 1 i noen tilfeller.

8886817[/snapback]

 

jeg starta selv på lvl 24. vist du tar kun 3 om gangen er det ikke verdt det. vil selv si at aoe grinding blir sikkerlig bra før lvl 50. det går selvfølgelig å aoe grinde lenge før det. men det er enten for mange ranged mobs eller mobs respawne for seint.

 

men vist du spiller på "unormale" tidspunter (som sent på natten eller om mårran) så går det grett.

 

Alt du trenger er 13 poeng i frost:

 

3/3 elemental precision, 2/2 frost warding , 2/2 imp frost nova, 3/3 permafrost og 3/3 imp blizzard.

 

resten kan du plasere hvor du vil. jeg har resten på fire. og blazing speed og en aoe spell til å fullføre mobsan er fint.

 

ellers så kan du lese litt her

 

og husk at øvelse gjør mester. jeg døde selv en del ganger før jeg fikk grepet på det. vist du pvp'e en del så bør det første honor rewarden være den trinketen som absorberer dmg. kjek liten sak.

8892824[/snapback]

frost warding = :dontgetit: hadde heller tatt mer crit dmg (pga cone of cold osv)

Lenke til kommentar
Burde jeg ta battlecast eller spellstrike til PVP? Battlecast har mye mer stamina, men spellstrike har veldig mye crit!

8895972[/snapback]

Er vel nesten smak og behag spør du meg... vil du gjøre wtf-pwnd skade fort, ta spellstrike, viss du vil leve lengre ( i fleste situasjoner) ta battlecast

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...