Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

på lvl 49 har jeg 1980hp, +169 fire dmg, 4090 mana. og det er uten å være twink.

8870827[/snapback]

 

Link til armory?

8872285[/snapback]

 

armory er nede for tiden (sjokk)

 

Error Encountered som vanlig. men uansett, her er linken:

 

Sinit

 

Starta på ny server. får dere som reagerer på våpen enchant så brukte jeg egenfarma penger på den, istedenfor mount. Litt twinka er jeg no, men vil likavel ikke kalle meg twink.

 

dinger lvl 50 no snart. blir bra med vann:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting irriterer meg..hvorfor kan jeg ikke lage 7500 mp/30sek vann på lvl 70?

Får bare lagd vann som er en "level" lavere. Er det noe jeg må gjøre for å låse opp den siste oppskriften? Er jo teit å kjøpe vann hos vendors hele tiden, bare fordi det jeg lager selv er 5300mp/30sek.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
En ting irriterer meg..hvorfor kan jeg ikke lage 7500 mp/30sek vann på lvl 70?

Får bare lagd vann som er en "level" lavere. Er det noe jeg må gjøre for å låse opp den siste oppskriften? Er jo teit å kjøpe vann hos vendors hele tiden, bare fordi det jeg lager selv er 5300mp/30sek.

8872620[/snapback]

World drop.

http://www.wowhead.com/?item=29550

 

Ville satset på å kjøpe fra AH.

Lenke til kommentar

Hehe lette på thottbot etter den. Sto at den lå på rundt 3-400G på noen servere. *grøss* En kar sa han nekta å betale 750G for en recipe.

 

Ligger jo alltid 1 stk mageweave e.l. til 500G på AH også selv om ingen kjøper den :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Poenget er å ta mobs som er mye lavere level enn deg selv. Du klarer ikke AOE med mange mobs på din egen level, da blir du slått i fillebiter eller tom for mana mens du står og spammer arcane explosion. Og det må ikke være casters i flokken heller, de kan du ikke freeze så du kan ta dem på avstand med Blizzard, for de fortsetter å skyte spells uansett og avbryter channeling.

 

Jeg leste at man ikke bør tenke på aoe-grinding før man minst har 5/5 i imp.arcane explosion så den blir instant. Altså rundt lvl 30-40, krever mye mana og stå sånn. Skal du virkelig gå for det, bør du maxe ut imp.blizzard også så de fryses mere og blir enda tregere. Er ikke så mange situasjoner man gidder å gjøre det egentlig, altfor mye arbeid for lite utbytte annet enn at det er funny å se 5-6 mobs dette samtidig. De må være lavere level enn deg, så det blir ikke mye XP uansett.

 

Står veldig mye om sånt i Mage-delen av official wow-forumet. Bare søk i vei. Fant masse tråder med detaljerte beskrivelser av AOE-grinding.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Poenget er å ta mobs som er mye lavere level enn deg selv. Du klarer ikke AOE med mange mobs på din egen level, da blir du slått i fillebiter eller tom for mana mens du står og spammer arcane explosion. Og det må ikke være casters i flokken heller, de kan du ikke freeze så du kan ta dem på avstand med Blizzard, for de fortsetter å skyte spells uansett og avbryter channeling.

 

Jeg leste at man ikke bør tenke på aoe-grinding før man minst har 5/5 i imp.arcane explosion så den blir instant. Altså rundt lvl 30-40, krever mye mana og stå sånn. Skal du virkelig gå for det, bør du maxe ut imp.blizzard også så de fryses mere og blir enda tregere. Er ikke så mange situasjoner man gidder å gjøre det egentlig, altfor mye arbeid for lite utbytte annet enn at det er funny å se 5-6 mobs dette samtidig. De må være lavere level enn deg, så det blir ikke mye XP uansett.

 

Står veldig mye om sånt i Mage-delen av official wow-forumet. Bare søk i vei. Fant masse tråder med detaljerte beskrivelser av AOE-grinding.

8886823[/snapback]

 

Så viss det ikke er vits å AOE grinde, hva er pointet med å være mage da?

Lenke til kommentar

Fordel med frost mage f.eks. er at monstre nesten aldri rekker å komme frem til deg før de dør, du har Frostbite som slår inn nesten hele tiden som fryser monstrene fast noen sekunder osv. Total kontroll. Med firespec før du drithøy DPS men mindre kontroll over monstrene. Men så kan du ikke kjøre full effektivt frost før du er rundt lvl 50 heller, da pga talents som kreves. Så fire anbefales å følge frem til rundt 60, da respeccer de fleste til frost eller blandinger.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nei frost er elendig på så lave levels, det kan du bare glemme. Frost-build er veldig avhengig av høyere talents for å bli effektivt. Respecc til fire eller arcane du, så får du det MYE artigere, trust me :)

 

Edit: ikke tenk så mye på AOE-greiene heller enda.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...