Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Njah, jeg ville egentlig fokusert på ett tre under levling, siden det er begrenset hvor mye +dmg/healing-gear som er tilgjengelig før lvl50.

 

6634687[/snapback]

 

Jeg har ca 110 spell/frost power på min lvl 38 mage, frostbolt criter for i underkant av 600 (har ikke prøvd den nye ranken jeg fikk da jeg dinga 38 enda though) :D

 

Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for 30 spell power på staff of jordan eller bare vente til lvl 60 med dyre enchants :p

Endret av Gwaihir Vindherre
Lenke til kommentar
Njah, jeg ville egentlig fokusert på ett tre under levling, siden det er begrenset hvor mye +dmg/healing-gear som er tilgjengelig før lvl50.

 

6634687[/snapback]

 

Jeg har ca 110 spell/frost power på min lvl 38 mage, frostbolt criter for i underkant av 600 (har ikke prøvd den nye ranken jeg fikk da jeg dinga 38 enda though) :D

 

Jeg er litt usikker på om jeg skal gå for 30 spell power på staff of jordan eller bare vente til lvl 60 med dyre enchants :p

6636188[/snapback]

 

Var jeg deg ville jeg bare glemt å kaste bort gull på staff of jordan.

Greit den er purple, men i forhold til prisen er den ikke verdt det.

Se heller på denne her.

 

Den er jo omtrent like bra som Jordan og gratis. :)

 

Edit: Ser jo etterpå at du har Jordan i baggen hehe. Glem det her :love:

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Nå har han SoJ liggende i backpacken, er 33 og kan bruke den om 3 levels. Uten å måtte løpe gjennom ZF ørti ganger og rolle mot en haug med mongoer. :)

 

Personlig ville jeg ikke brukt +30 på noe dårligere våpen enn Elemental attuned blade/Bloodcaller/Azuresong, i og med at det går fort å komme opp på lvl60 som mage, og de overnevnte våpenene er lett å få tak i.

Lenke til kommentar

har bare ikke opptdatert profilen min enda :p

 

Er 38 nå og har staff of jordan og en del annnet spell power utstyr (ca 110 til samme, så det går ganske fort å lvle nå :D

 

har ikke noe problemer med å kjøpe gear til magen, det er verd det å ha godt utstyr etter min mening... også slipper man å dra til så mange instancer mens man lvler med crappye grupper :p

Lenke til kommentar

Se om du ikke kan få tak i Green lens of fiery/frozen wrath, de er helt avsindig gode rundt lvl35. I samme slengen er Unicorn bands finfine, +13dmg/healing, og jeg fikk to for rundt 3-4g per stykk.

 

For øvrig begynte jeg å grinde elementalene nordvest i Silithus i dag, det var virkelig kjekt. Har ikke siste rank av dampen magic ennå, men med 2/2 Improved gjorde de rundt 20 skade. En og en gikk de ned på kort tid, og 4 samtidig var ikke så voldsomt vanskelig heller. En essence of air og 13 core of elements på 15 minutter, samt 35k xp/time. Ingenting å grine på nesen av. :)

Lenke til kommentar
har bare ikke opptdatert profilen min enda :p

 

Er 38 nå og har staff of jordan og en del annnet spell power utstyr (ca 110 til samme, så det går ganske fort å lvle nå :D

 

har ikke noe problemer med å kjøpe gear til magen, det er verd det å ha godt utstyr etter min mening... også slipper man å dra til så mange instancer mens man lvler med crappye grupper :p

6640526[/snapback]

 

Lite damage :tease:

Lenke til kommentar

Har startet å spille igjen, spiller kun på min mage nå. :)

Level 35, trenger gjerne et forslag til build, er litt utdatert etter mages nye talents. Noen forslag? Skal fungere i PvP og til grinding. (Spiller hele tiden med en priest på lik lvl, så AoE er populært. Foreløpig har jeg Arcane ned til PoM og deretter begynt på Fire.

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...