Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har dere noen forslag til levlebuild når BC kommer?

 

jeg tenkte på http://www.wowhead.com/?talent-bc=of0E00MZxgMzf0soxoZ0h og så jobbe meg oppover i fire-treet

 

eller kanskje http://www.wowhead.com/?talent-bc=RZxgMzf0soxoZbuGco0x for så å ta iceblock og så videre i fire-treet

 

har dere noen andre forslag? jeg tror det blir mye instancer for meg og kanskje noen solo quest. Litt aoe-grinding men da vet jeg hvordan jeg bør specce for at det blir best;P

Lenke til kommentar
Skal starte en mage nå, og lurte på om dere hadde noen idêer til build, har mest lyst på en frost build som er god til AOE grinding.

6942513[/snapback]

Her kunne jeg også trengt litt hjelp. Har ikke fått WoW enda, har bare spilt på en venns account bittelitt, så er litt noob på dette. Planen er at jeg og en gruppe venner skal starte på nytt samtidig, jeg blir da magen i gruppa, og planen er at jeg skal gå for en frost-build.

 

Vi kommer til å gå hovedsaklig PvE(med unntak av bg's i ny og ne), for så å bytte over til PvP etter lvl60. Hva ville vært best av en elemental-build og en frost/arcane build? Forslag til builds?

Lenke til kommentar
Laget denne builden her, men er usikker på hvor god den er. :hm:

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...053230132051351

6943782[/snapback]

 

Mener det er noe av det beste du kan hente ut av frost-treet.. Men jeg ville kanskje gått for Improved Arcane Missiles, men det spørs vel hva du bruker magen din til. I duel og pvp kan det være greit med Imp. AM.

6944237[/snapback]

Eh, nei?

Lenke til kommentar

Såvidt jeg kan se, så kommer en kombinasjon av heavy arcane - fire/frost til å være den ultimate DPS builden etter TBC er releasa. Selv har jeg levlet som frost, og har en herlig build for raiding. Funker forøvrig også utmerket, spesielt i WSG for å få flagget ut av FR.

 

Meeen, jeg avventer litt for å se hvordan det blir i beta testingen.

Lenke til kommentar
Hahahahaha, frost med 39 poeng uten +6% damage og -15% mana cost og threat reduction? gg :p Samt uten Elemental Precision? nei seriøst, no hard feelings, men har du en mage over level 20?

6947123[/snapback]

 

Nei, derfor jeg trenger hjelp da....

 

Og den skal brukes til mest mulig AOE grinding.

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Jeg har allerede skrevet 2-3 poster om hvordan AoE grinde/hvilken build du skal ha. Seriøst, let litt.

 

Forresten, fikk meg Mish'Undare for litt siden :). Må nesten få tak i ZG enchant på den (litt morsomt siden alle magene i guilden ofrer livet sitt for hver eneste del av NW, dvs, ja du vet, er ikke så forferdelig mange som vil ha resten av random drops da :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...