Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. frostbite vil ikke fryse alle mobs på en gang, dermed så blir de spredt, ikke så lurt valg.

 

2. Piercing ice gir ikke stor nok buff for blizzard for at du klarer deg kun med en , dermed så må du kaste 2 stk og dermed er den talenten ubrukelig. Bra for andre frost spells, men jeg ville ikke valgt det ved lvl 60.

 

3. Icy veins er også noe jeg ikke ville valgt fordi frost nova, blizzard, cone of cold, fire blast og arcane explosion er alle instant som man bruker ved AoE lvl'ing.

 

4. Permafrost er genial fordi det senker farten på mobs enda mer, dermed så er de innenfor blizzarden lengre slik at din blizzard får gjort all skaden og det minsker farten til mobs når du bruker cone of cold o.l.

 

jeg ville ha valgt dette:

 

lvl 60: http://www.wowhead.com/?talent=oZZMIchcfuhfdMbst

 

lvl 70: http://www.wowhead.com/?talent=oZMZMIcIcfuhfdgbst

 

lvl 80: http://www.wowhead.com/?talent=oZf0f0oZcIcIcfuhfdgbst

Lenke til kommentar
Den er helt kurant. Akkurat samme rotation som frostfire, men du bruker fireball istedet.

 

Er den derimot bedre dps? : )

Ja, men ganske marginalt. Man gearer også litt forskjellig. Fire will ha mere haste, mens FFB vil ha crit.

 

blizzard har ikke cast time, den har en duration og icy veins gjør ikke noe med durations.

Jo, testet nettopp uten gear. 8 sek uten, 6,67 sek med Icy Veins. Men poenget mitt var uansett push-back protection. :)

Lenke til kommentar

Hei har en lvl 70 mage jeg skal levle opp nå. Skal hovedsaklig levle opp i instanser, men blir noe questing alene også.. Noen tips til specc? og glyphs?

 

Arcane har jeg hørt mye bra om og kunne tenkt meg å prøve. Eller er ikke arcane noe bra å levle med?

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Hei har en lvl 70 mage jeg skal levle opp nå. Skal hovedsaklig levle opp i instanser, men blir noe questing alene også.. Noen tips til specc? og glyphs?

 

Arcane har jeg hørt mye bra om og kunne tenkt meg å prøve. Eller er ikke arcane noe bra å levle med?

Arcane er ikke noe særlig å levle med etter min erfaring, jeg hadde det bare fra 70 - 72 though, og det var ikke noe særlig bra. Arcane missiles suger, og Arcane Blast har 100% pushback, CC'en er også elendig. Foretrekker Deep Fire for levling. (For raiding og, men når arcane er best tar jeg det ._. )

Lenke til kommentar

Heilt klart frost for levling! Med levling gear tar du alltid mobs lenge før de kommer til deg, så ofte som brain freeze, frozen fingers og permafrost proccer, er det ofte eg 3-4 hitter mobs. Med ein gang ein mob er freezed, er du garantert å ta 8k dmg (Frostbolt->frostbolt->ice lance). Men DPS i lvl 80 foretrekker eg Arcane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...