Gå til innhold

Dell vil fjerne logoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NÅr det gjelder installasjon av windos så kommer det fedig syspreppet på diskene, så de som monterer smekker bare disken rett på plass. Alle deler kommer mest sannsynlig ferdig utpakket og preppet fra lageravdelingen, så det ligger en del arbeid der inne også. Selv bruker jeg ca fem minutter på å bygge opp barebones tilsvarende stansjonære Dell-maskiner hvis jeg ikke regner med tiden til å pakke ut og kontrollere deler.

Lenke til kommentar
Hmm. Jeg tror jeg er ganske uintelligent. Dell forteller oss at økningen av salg ikke er så stor som før, right? Det involverer vel at det ikke er kommet så mange nye kjøpere til, sant? I så fall, hva vil det tjene dem å effektivisere selve byggingen av maskinene med en 10-30 sekunder eller hvor enn lenge det nå tar og sette sammen en maskin? Er det plutselig en mengde med kunder som melder seg til å kjøpe en Dell-pc som de strengt tatt ikke hadde hatt behov for ellers. FORDI at Dell har blitt kjappere å sette sammen maskinene?

Da skal jeg forklare det for deg:

 

De vil ikke nødvendigvis selge fler PC'er, men mindre tid brukt på hver PC kalles: E F F E K T I V I S E R I N G ;)

 

Da kan de sparke et visst antall medarbeidere, eller bruke de til andre ting.

Lenke til kommentar

HURRA for kapitalinterinterssen. Når vi "forbrukere" skal gagnes, går det ofte på bekostning av arbeiderne. Vil tro at sjef(en(e) til dell er et ganske fordyrende ledd.

Når mannen med kalkulatoren får bestemme er selvsagt alle endringer til fordel for nevnte mann med nevnte kalkulator.

 

Hva med å fjerne DELL logoen?

Hva med å fjerne DELL sjef(en(e)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...