Gå til innhold

Militærtråden - for de som er i militæret


Kurt P

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Det får ingen på KNM HH i hvertfall.

9236848[/snapback]

Behovet er vel heller ikke så stort som i HV kan jeg tenke meg.

9236882[/snapback]

 

Sannsynligvis ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor står dette? Har ikke sett noe til dette. Hva slags info må man ta med?

9236051[/snapback]

De ber om personnummer til dine foreldre, noe du ikke skal gi dem uten tillatelse fra dine foreldre. Jeg ga dem aldri det, var ikke av så stor betydning. Litt annerledes om du skal i etteretningen da.

 

Addresse og ditt eget personnummer regner jeg med du kan.

Lenke til kommentar

Hvor står dette? Har ikke sett noe til dette. Hva slags info må man ta med?

9236051[/snapback]

De ber om personnummer til dine foreldre, noe du ikke skal gi dem uten tillatelse fra dine foreldre. Jeg ga dem aldri det, var ikke av så stor betydning. Litt annerledes om du skal i etteretningen da.

 

Addresse og ditt eget personnummer regner jeg med du kan.

9236936[/snapback]

 

Vel, de ba om mye fra meg. Alle tidligere bostedsadresser, navn på søsken og foreldre, inkl. fødselsnummer, 2 referansepersoner over 25 år, med mer. Husker ikke helt i farta. Sitter på toget på vei til gardermoen og skriver dette, og gidder ikke lete frem papirene :p

 

Men de skulle hvertfall ha endel info.

Lenke til kommentar

Hvor står dette? Har ikke sett noe til dette. Hva slags info må man ta med?

9236051[/snapback]

De ber om personnummer til dine foreldre, noe du ikke skal gi dem uten tillatelse fra dine foreldre. Jeg ga dem aldri det, var ikke av så stor betydning. Litt annerledes om du skal i etteretningen da.

 

Addresse og ditt eget personnummer regner jeg med du kan.

9236936[/snapback]

 

Vel, de ba om mye fra meg. Alle tidligere bostedsadresser, navn på søsken og foreldre, inkl. fødselsnummer, 2 referansepersoner over 25 år, med mer. Husker ikke helt i farta. Sitter på toget på vei til gardermoen og skriver dette, og gidder ikke lete frem papirene :p

 

Men de skulle hvertfall ha endel info.

9237206[/snapback]

De trenger egentlig ikke halvparten, å du har faktisk ikke lov og gi fra deg andre sine personnummer. Dette er uansett til en lavere klarering.

Lenke til kommentar
Fikk heller ingen lykt i samband, og den trenger du virkelig. Kanskje det du trenger mest av alt. det og leatherman

9237042[/snapback]

 

Er dette en måte forsvaret sparer penger på eller?

 

Siden det virker som man trenger det, men må medbringe det selv?

9237441[/snapback]

Nei det er for å tjene penger på flere TS'er i felt.

Lenke til kommentar
Vi fikk hvertfall LED-lykter på Værnes. Skikkelige saker, koster vel 300kr på forretninger.

9236747[/snapback]

 

Fått utlevert led-hodelykt her ja, splitter nye faktisk. Har ikke testet de, tror ikke jeg får brukt for den eller.

 

Har du vært på Værnes i det siste forresten? Noe å komme med? Alt fra røverhistorier, tips og hele pakka.. Har igjen 5-6 uker her nå :)

Lenke til kommentar
Vi fikk hvertfall LED-lykter på Værnes. Skikkelige saker, koster vel 300kr på forretninger.

9236747[/snapback]

 

Fått utlevert led-hodelykt her ja, splitter nye faktisk. Har ikke testet de, tror ikke jeg får brukt for den eller.

 

Har du vært på Værnes i det siste forresten? Noe å komme med? Alt fra røverhistorier, tips og hele pakka.. Har igjen 5-6 uker her nå :)

9243677[/snapback]

Tropp og kompani? Var der fra 06-07 høst kontigenten. Var i Tropp1 kpB, Dyngeland og Moholt som befal.

Lenke til kommentar
Tropp5 kpB her.

 

Hadde innrykk i forrige uke, blir flytta i uke 37 mener jeg.

9244203[/snapback]

Aha du er en sånn lærlinge skrubb. Ikke ta drit fra UB'iser. De er hakket lavere enn fugledrit å de er tross alt bare lagførere! Å hvis du bor på rom 222, sjekk om det fortsatt står "Hyrlen hated this bed" på en av sengene. Hvis det gjør det er du velkommen til og brenne den senga. Å har du Ag 214168, vær vennlig og smelt den om til spiker. For deretter bygge et skur med spikern, brenn så skuret ned. Å piss på aska.

 

Å så må du sjekke opp hun deilige i kantina. Kanskje du får litt av meg. I tillegg må du spørre løytnanten til basetroppen om han likte de avslørende bildene av han i Thailand jeg sendte Dyngeland. Forøvrig er løytnanten i basetroppen en gal mann i fylla, hvis du er i nærheten av han og nyttårsraketter så bare spring og ikke se deg tilbake.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Begynner min førstegangstjeneste på Setermoen om 6 dager nå.. Jeg er ganske glad å spille online spill for tiden, så jeg lurte på om det er mulig for meg å koble til Internett der oppe på Setermoen leir og spille når jeg har fritid? Eller er det strenge regler på den slags?

Lenke til kommentar
Skal inn i HV værnes i Januar, er det muliget for å ta opp noen fag dær?

9251140[/snapback]

Ja. De betaler vel 80% av eksamen, å holder deg med bøker. Men meste av lesingen må du stå for selv. Ex-phil o.l tror jeg også man kan ta.

 

@Nightwish, ta med bærbar! Redder deg fra brakkesjuka, å kan være et deilig avbrekk fra resten med headset og film.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...