Gå til innhold

Røyker du, eller?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de mange som får den "jeg gir faen i alt"-holdningen når de drikker. Dermed gir jeg faen i at det står på røykpakken "RØYKING DREPER" fordi jeg er udødelig når jeg drikker.

 

Vel jeg kan gi deg håp, min bestefar begynte å røyke når han var 13 år, det gikk med ca 2 pakker tobakk av sterkeste sort pr uke hele hans liv, i tillegg brukte han snus/skrå. Han hadde en meget tung fysisk jobb og var aldri sykemeldt en eneste dag i hele sitt liv.

Nei han døde ikke av dette, men av slag i en alder på over 90 år .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg kan gi deg håp, min bestefar begynte å røyke når han var 13 år, det gikk med ca 2 pakker tobakk av sterkeste sort pr uke hele hans liv, i tillegg brukte han snus/skrå. Han hadde en meget tung fysisk jobb og var aldri sykemeldt en eneste dag i hele sitt liv.

Nei han døde ikke av dette, men av slag i en alder på over 90 år .

kan tenke meg bestefaren din hadde en sjarmerendes latter, eventuel hoste :yes:

 

 

edit: og fine hvite tenner, rene hender og ikke minst: luktet godt;)

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Jeg er en av de mange som får den "jeg gir faen i alt"-holdningen når de drikker. Dermed gir jeg faen i at det står på røykpakken "RØYKING DREPER" fordi jeg er udødelig når jeg drikker.

 

Vel jeg kan gi deg håp, min bestefar begynte å røyke når han var 13 år, det gikk med ca 2 pakker tobakk av sterkeste sort pr uke hele hans liv, i tillegg brukte han snus/skrå. Han hadde en meget tung fysisk jobb og var aldri sykemeldt en eneste dag i hele sitt liv.

Nei han døde ikke av dette, men av slag i en alder på over 90 år .

Forklarer alt. Men det betyr ikke at røyking er sundt.

Lenke til kommentar
Jeg er en av de mange som får den "jeg gir faen i alt"-holdningen når de drikker. Dermed gir jeg faen i at det står på røykpakken "RØYKING DREPER" fordi jeg er udødelig når jeg drikker.

 

Vel jeg kan gi deg håp, min bestefar begynte å røyke når han var 13 år, det gikk med ca 2 pakker tobakk av sterkeste sort pr uke hele hans liv, i tillegg brukte han snus/skrå. Han hadde en meget tung fysisk jobb og var aldri sykemeldt en eneste dag i hele sitt liv.

Nei han døde ikke av dette, men av slag i en alder på over 90 år .

Forklarer alt. Men det betyr ikke at røyking er sundt.

Nei det forklarer ikke alt,mange som har tunge fysiske jobber og IKKE røyker som får kreft, har selv en kompis som jobba som yrkesfisker,driver idrett og aldri røykt, men jaggu fikk han lungekreft . Han var da 36 år.

 

Men det betyr ikke at røyking er sundt.

 

Her er vi helt enig :)

Lenke til kommentar
er dere røykere heldige får dere kols hele gjengen, og havner på LHL rehabiliteringsenter på røros, etter en dramatisk operasjon. Men bare viss mamma godtar søknaden deres da!

Den er ikke å spøke med nei, kjenner ei dame som har det, ikke av røyk men av kullstøv etter ca 20 år på Svalbard. :no:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor de begynner i det hele tatt. Er utrolig vanskelig å forstå egentlig ...

 

Hvem er det som vil ødelegge kroppen sin?

Og for de som ikke viste det er snus like farlig som røyk, øker kreftrisikoen.

Skal være tøffe vettu..

gi deg a?! det der er så misbrukt setning!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor de begynner i det hele tatt. Er utrolig vanskelig å forstå egentlig ...

 

Hvem er det som vil ødelegge kroppen sin?

Og for de som ikke viste det er snus like farlig som røyk, øker kreftrisikoen.

Skal være tøffe vettu..

gi deg a?! det der er så misbrukt setning!

Kanskje det er noe i det da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...