Gå til innhold

Røyker du, eller?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke mange som røyker her gitt, mange unge her, så kanskje ikke så rart.

var selv anti-røyker på ungdomskolen, men begynte på videregående.

skulle hatt denne diskusjonen om 5år, så tror jeg flere av dere har begynt.

Har vel røyka i 5-6år nå, kommer til å slutte engang...

Lenke til kommentar
JA, jeg røyker og møter jeg noen av dere antifolka ute, skal jeg jaggu røyke PÅ dere... :!:

Jeg har flere ganger tatt røyken ut av kjeften på røykere og tråkket på den. Dette er dog i tilfeller der de er fullt klar over hva de gjør, og at de bevisst blåser i min retning.

 

Pleier å sammenlikne det med å gå rundt og prompe folk opp i trynet. :shrug:

Lenke til kommentar

Røyking nei, snusing nei, etter at pappa slutta å røyke, så lukter jeg Røyke "stanken" mye lettere hos andre.

Helt forjæ*** å gå opp til besteforeldrene mine som har kjede røyka i 100 år :ermm: setter seg i en stol, hva som helst går ut i den frie luft og det OSER røyke lukt av deg etterpå..

 

helt forjæ*** :(

 

aldri byne ellers takk.

Lenke til kommentar
Helt forjæ*** å gå opp til besteforeldrene mine som har kjede røyka i 100 år :ermm: setter seg i en stol, hva som helst går ut i den frie luft og det OSER røyke lukt av deg etterpå..

Så dei begynte å røyke som spermier? :wee:

 

Har ingenting i mot folk som røyker. Dei om det.

Må innrømme at eg røyker i blant sjølv, og det har dessverre berre blitt meir etter at eg flytta heimefra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dere som sier at folk som røyker er dumme fordi alle vet at røyken dreper, må faen meg tenke seg to, tre og fire ganger om igjen. Som en belest hypokonder er jeg rimelig klar over at røyk dreper, men det gjør også shampooen du bruker, syltetøyet du spiser, sukkeret du trøkker i deg hver eneste dag, solen, inaktiviteten din osv. At en gjeng bleikfeite nerder kan sitte å rakke ned på røykere gjør meg litt småtrekt. Jeg trener hver dag og røyker som en svamp i helgene og har veldig god samvittighet. Jeg ville mye heller røykt en 10-pakning til dagen enn å drukket like mye brus som mange av dere gjør. Røyking forårsaker kreft, ja, men det gjør også alle de kjemiske produktene du er i kontakt med hver eneste dag. Med mindre du er veganer, er ikke fremtidsutsikten din stort bedre enn en røyker. En mann som røyker mister i gjennomsnitt rundt 10-11 år av livet sitt. Når du sitter der og sugler og driter i den to dager gamle bleien din som 80-åring, så kan du tenke på meg som døde som en jævli fornøyd og livsglad 75-åring. I samme åndedrag kan du spørre deg selv om hvem som levde livet til det ytterste.

 

Ja, jeg er klar over at mange av dere ikke er bleikfeite nerder, but still.

 

Jeg røyker i helgene, snuser nesten en boks til dagen, drikker straks anledningen er der, det være seg 2, 3 ganger i uken, og jeg er rimelig sikker på at jeg er sunnere enn de fleste her. Variasjon, folkens.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nesten  En boks om dagen?

Ja?

N~ter du snusen da?

Nei, jeg stapper den i og tar den ut igjen etter 2 minutter. Klart jeg nyter den. Har den i helt til den renner bort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...