Gå til innhold

Tråden om DELL 2405


Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hentet den også hos Linjegods hehe, klarte ikke vente på utlevering. Ja den er diger!

 

Følelsen av å pakke den opp var uten sin like. Montere den på den meget solide og tunge foten og smalt på plass som et velkalibrert våpen hehe. Deilig!

5273670[/snapback]

 

 

Hehehe... ja, hatt skjermen nå ei stund. Liker den bedre og bedre og bedre for kvar dag som går.

Lenke til kommentar

Å glade jul!

I dag kom det utstyr fra Dell, bestillt torsdag forrige uke btw.

I pakka lå det en 2005FPW. Å fy f.... i h.... så utrolig digg den var.

 

Men...denne tråden er jo om 2405....å jaggu...står det ikke en nedi gangen på kontoret her som venter på å bli med meg hjem.

 

Sjelde har jeg følt kribling i magen på den måten jeg gjør nå. Alt nedentil rører på seg(!).

 

Steikimæta - hvis 2405 er bitelitt bedre enn 2005....ja...da kommer jeg til å bli sittende foran skjermen å sikle hele helga......o jul med din glede!!

Lenke til kommentar

Jeg liker denne skjermen bedre og bedre for hver dag og jeg har aldri angret på et øre og fortsatt bruker jeg kun en liten del av potensialet som ligger i denne skjermen. Dette er absolutt drømmeskjermen i alle dimensjoner!

 

En god følelse å ha det beste og skrivebordet gir meg alltid en mektig og god følelse når jeg kommer inn døren hehe. Dette kommer til en bli en "Jeg husker når jeg kjøpte meg en "top of the line LCD WS skjerm". Jeg har alltid spart litt på krona på datautstyr, men her kastet jeg kortet på Dell hehe.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den for en uke siden og er godt fornøyd. Det forrige jeg hadde var en 21" CRT.

 

Eneste ting er at jeg skulle ønske man kunne dreie skjermen helt rundt og ikke bare 60 grader mot hver side eller hva det nå er.

 

Bruker den til PC og XBOX 360, veldig godt bilde ved bruk av 1080i på xbox'en.

Lenke til kommentar
noen her som tør tro noe om prisen tidlig på nyåret? ryktene sier at lcd-skjermer kommer til å synke i pris, tror dere det gjelder de øverste prisklassene også (snakker om pc-skjermer, ikke tv-lcd'er)...

ser det er 25% avslag på 24"'eren nå... vanskelig valg...

5312772[/snapback]

 

Kjøp nå. Uansett når du kjøper kommer prisen til å gå ned i etterkant...thats life...

 

...og kjøper du nå har du mere glede av skjermen (og for en skjerm) enn om du venter 3. måneder...så på en måte får du mer ut av pengene;)

Lenke til kommentar
høres ut som om jeg kan gå lysere tider i møte i forhold til helsen også da... en 19"crt tar veldig stor plass i dybden....

gleder meg...

 

men jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å glede meg, for jeg vet ikke om jeg skal kjøpe den nå eller senere... hjelp meg

5319224[/snapback]

 

Prisen vil alltid synke. Nå rekker du vel ikke før jul uansett, så du vel likesågodt vente til januar for å se om det er noe salg. Selv følte jeg det ikke noe som helst bittert at jeg gav 8600 for min, og at andre et par måneder senere fikk den billigere. Slikt er det bare. Men venter du 2 måneder, så må du også sitte foran den svette 19 tommeren i 2 md til :p

Venter du 2 år, kan jeg garantere at du får den mye billigere. Jeg hadde kjøpt den med en gang.

Lenke til kommentar

hehe... ja, det er sant som du sier nå da, at jeg uansett ikke kommer til å ha den her hjemme nå før begynnelsen av januar tenker jeg... kanskje mellomdagene hvis jeg er grise-heldig... men det er jævlig kjipt å komme i januar og skal bestille, for da er jo 25% tilbudet vekk, og da sitter jeg der med en pris på nesten 12k..

steike heller, det er faen meg snart jul, bestiller jeg!

 

(http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/content_provider/film/ContentShowcase.aspx - her finnes det HD-klipp i 720p og 1080p, skal det være mulig å se disse på min "svette" 19 tommer, eller går det rævva?)

 

edit: noen som har en rabattkupong? hihi...

 

edit2: jeg bor ute på bygda, noen som vet om fraktselskapet ringer meg og jeg må møte sjofør, eller legger de eska på posten e.l?

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...