Gå til innhold

Tråden om DELL 2405


Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke historikken til Dell, men alle andre butikker har januarsalg hvertfall.

7500 var billig, 8700 er sånn ok pris, men ikke billig. 11000 er dyrt.

 

Så her for dere kjenne på lommeboka selv, men jeg ville nok selv ventet til januar og sjekket :)

 

Forøvrig er skjermen helt toppers :)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min til 7500,- inkl. frakt 26. oktober og er kjempefornøyd hver eneste gang jeg setter meg foran skjermen hehe. Mye penger, men det tenker jeg aldri på med denne skjermen.

 

Tipper også du får den til 7000,- rundt/etter jul.

 

EDIT:

Er det noen som vet hvorfor jeg får slike "farge ringer" ved kjøring av 1080p wmv hd klippene?

 

Med "farge ringer" mener jeg at overgangene mellom fargene markeres svakt med ringer?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jaja, lei av å vente, så bestilte en. :lol:

 

Noen som har prøvd den på vga-utgangen? Jeg planlegger å kjøpe et x300 (eller noe annet i low-profile) for å få dvi, men akkurat nå har jeg kun et integrert intel-kort med kun vga. Blir nok spennende i 1920x1200..

5258906[/snapback]

 

Det går helt fint. Merket ikke noen forskjell mellom Radeon 9800 DVI og Intel 855gm VGA. Helt likt er det nok ikke, men det er blir så pass bra at man ikke reagerer på det.

Lenke til kommentar

Men ser man det :) Den kom allerede. Måtte riktignok hente den hos linjegods selv, men det var på veien hjem uansett.

 

Bare en ting å si... den er schvæær! Eneste som er litt kjipt er at mitt interne intel-kort er mindre villig til å kjøre 1920x1200 (i linux) så da sitter jeg her med 1600x1200 til jeg får kjøpt meg et annet kort. Uansett bedre enn 1280x1024, og ser jo helt ok ut med 1:1.

Endret av Kattekok
Lenke til kommentar

Jepp. Den er langt unna byggekvaliteten til det jeg har vært borti av laptopene til dell. Greit nok så er den av plast, men den føles virkelig godt sammenskrudd. Klemmer jeg på den (er dette vanlig å gjøre med skjermer? :D) knirker den ikke, i motsettning til viewsonic-en (vx924) som står ved siden av.

 

Bestilt meg et low-profile nvidia-kort nå, satser på mer suksess der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...