Gå til innhold

Tråden om DELL 2405


Re-Offender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med de instillingene jeg nevnte har jeg ingen problemer. Husk at skjermer blir slik fordi den er så stor, derfor er disse instillingene viktige :).

 

I tillegg har jeg mørk bakgrunn, mørke themes osv :) Jeg har ikke en eneste hvit flate bortsett fra på noen flash banners.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

har siklet på denne skjermen en stund nå, men har ikke hatt råd. Har derimot råd når jeg får stipendet i januar, men ser nå at denne skjermen koster 11 662,50 kr! DET har jeg ikke råd til, har sett at lillebroren 2005FPW 20" kommer på tilbud i januar(så det i canaldigital programguide) Noen som har sett noe eller vet noe om 2405FPW 24" kommer på tilbud også i januar?

Lenke til kommentar
Linjegods ringer når den er i norge så kan du enten få den på døren eller dra å hente den :).

 

Brightness på 0, kontrast litt ned og 80cm fra fronten på skjermen til øynene er optimalt. Samt at man evt. justerer overlay verdier isolert for video.

5324238[/snapback]

 

hm... fått skjermen min nå... gud for en deilig skjerm...!

 

men; hvorfor kan jeg ikke stille på kontrasten? jeg kan bare stille på brightness...

 

hvis jeg går inn i menyen, og på image settings, så kan jeg heller ikke stille på noe der? bruker DVI, og kjører anbefalt oppløsning... (1920 x 1200, 60Hz)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...