Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Vist Villa ryktene stemmer, og at Benitez fakisk har midler og ønske om å hente han, blir dette noen sinnsykt spennende uker.

 

Men enn så lenger er det nok bare rykter!

 

Spillere inn:

# Philipp Degen, Borussia Dortmund - gratis

# Andrea Dossena, Udinese - £7M

 

Spillere ut:

# John Arne Riise, Roma - £4M

# Anthony Le Tallec, Le Mans - ukjent

# Harry Kewell, Galatasaray - frigitt

# Peter Crouch, Portsmouth - £10M (Antar vi)

 

Da er vi så langt £5M i pluss, i tillegg til et kraftig + på lønnsskalaen, ettersom Kewell drog inn noen fete lønninger vertfall.

 

Vist et salg av Alonso betaler for Barry alene ser jeg ikke bort fra at vi Benitez har penger nok til å hente David Villa, om han ønsker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spillere inn:

# Philipp Degen, Borussia Dortmund - gratis

# Andrea Dossena, Udinese - £7M

 

Spillere ut:

# John Arne Riise, Roma - £4M

# Anthony Le Tallec, Le Mans - ukjent

# Harry Kewell, Galatasaray - frigitt

# Peter Crouch, Portsmouth - £10M (Antar vi)

 

Da er vi så langt £5M i pluss, i tillegg til et kraftig + på lønnsskalaen, ettersom Kewell drog inn noen fete lønninger vertfall.

Kan hende jeg bare er trøtt, men... 7 - 14(4+10) = 7?

Lenke til kommentar
Ja, skjønner du ingenting du lissom? Vi får inn 14 og 7 går ut, da står vi igjen med 7, men så går jo 2 til Hicks og Gillett for arbeidet og da har vi 5 lissom. Altså hallo, føølg med daah.

Stemmer... Den amerikanske forretningsmodulen... "Give us money for destruction!"

Lenke til kommentar
Jeg håper mer på Silva egentlig. Tror det kan bli et meget bra samspill mellom Torres og Silva, samtidig som Villa/Torres kan bli litt ødeleggende for Liverpools taktikk! Men vi får vente å se :)

 

Håper virkelig på Silva, vi trenger en klasseving og det er noe som han er. Han ville vel fått trøyenr 7 han da. Og kommer Keane inn så gir vi Voronin trøyenr 57, så får Keane 10.

 

- Jeg sa her om dagen at David Villa var et av navnene på vår liste, men for øyeblikket kan jeg bare fastslå at han ikke er noen realistisk mulighet for oss.

 

- Robbie Keane er et av de andre navnene på listen, og vi jobber også med andre navn. Vi har vært i kontakt med flere, og vi får se hva det blir til, uttaler manageren.

 

 

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=15...mp;parentzone=0

Lenke til kommentar

FÅr ikke Barry, Keane OG Silva. Får vel Barry og en til tenker jeg, håper på begge de to sistnevnte jeg, men Silva passer jo lett best inn i den formasjonen vi kjører nå, da får vi jo plass til både Silva og Barry. Men må vel inn en erstatter for Crouch også regner jeg med, selv om jeg da i så fall synes det er unødvendig å kjøpe noe annet enn fra øverste hylle. Har jo Voronin, Nemeth, Babel og Kuyt som kan ta plassen til Torres.

Lenke til kommentar
The Sun skriver at Liverpool vil gå for Silva, fordi Villa blir for dyr.

http://www.mailonsunday.co.uk/sport/footba...a.html?ITO=1490

Hvem skreiv det sa du? Er du Liverpoolsupporter?

 

Jupp, er LFC supporter. Skjønner ikke at jeg gav noen en grunn til å tvile på det. Linket bare til et spennende rykte, og kan ikke se noe galt i det. Håper veldig på at vi både får en god ving og en god spiss før sesongen starter. Lurer på om vi har nok midler til både Keane og Silva. Hadde vært fantastisk, men jeg tviler :(

Lenke til kommentar

Det er fantastisk at vi selger Peter Crouch nå, såfremt vi får inn en ny, bedre spiss som dermed hever laget. Det trenger vi. Jeg takker Peter for alt han har gjort for oss, og han har gjort mange viktige ting for oss de siste årene, men jeg tror nok de aller fleste har tenkt det samme som meg - at Crouch ikke er god nok generelt og på et stabilt nivå til å spille fast på Liverpool.

Lenke til kommentar
Jupp, er LFC supporter. Skjønner ikke at jeg gav noen en grunn til å tvile på det. Linket bare til et spennende rykte, og kan ikke se noe galt i det. Håper veldig på at vi både får en god ving og en god spiss før sesongen starter. Lurer på om vi har nok midler til både Keane og Silva. Hadde vært fantastisk, men jeg tviler :(

Joa, men The Sun er ikke særlig respektert av noen LFC supportere.

Lenke til kommentar
Og blir nok å investere i E-season. Så mange reservelagskamper på pub i fjor, mye greiere å bare ta det via en stream. Ett spørsmål til - hvordan er kvaliteten i forhold til den på tv2 sumo?

Kommer an på hvilken stream-kvalitet på Sumo du velger. Der kan du velge mye høyere kvalitet. På e-Season er den høyeste kvaliteten 450 kbps. I forhold til den høyeste kvaliteten på Sumo er det selvsagt dårligere, men samme kvalitet på Sumo er nok rimelig likt. Men som sagt tidligere, kvaliteten er helt grei og kan fint kjøres i fullscreen uten å bare se firkanter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...