Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

... nei. Kjøp deg en Liverpool-drakt med Torres/Gerrard/Masche/Carra/Agger/Babel osv. og så bestiller du i samme slengen en Spania-drakt med Villa. :) Jeg digger Villa, og kunne gjerne tenke meg en fotballdrakt med ham på (men av åpenbare grunner liker jeg Torres enda mer, og valgte derfor han på Spania-drakten min), men ville ikke hatt ham på en Liverpool-drakt når han ikke er Liverpool-spiller. Da hadde jeg heller kjøpt en Spania-drakt nr. 2. Liverpool-drakter er forbeholdt tom rygg, (eks-)Liverpool-spillere, Liverpool-budskap eller eventuelt ens eget navn. Ingenting annet. :) Tenk å ta Villa på drakten, og så om et år går han til Man Utd eller Chelsea. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er så digg at Rafa går ut og sier offentlig hvordan situasjonen er altså, at vi har lite penger å rutte med, at Villa og Silva mest sannsynlig ikke kommer, at flere spillere må selges for å få råd til nye spillere, at man prøver å hente 2-3 spillere til i løpet av sommeren, deriblant en spiss (forhåpentligvis Keane) osv..

Lenke til kommentar
Ja, det hadde vert litt skummelt. Jeg ville hatt Torres bakpå om ikke det var for at 3 andre på laget mitt har det. Tar kanskje mitt eget navn da.

 

Drit i de andre. Spørsmålet er om DU vil ha Torres bakpå drakta in that case you take him. Jeg kjøpte Torres bakpå fjorårets hjemmedrakt ikke lenge etter han var signert, Gerrard på den hvite og Agger på den sorte. I år har jeg foreløpig bare kjøpt hjemmedrakten da med Mascherano.

 

Edit: Hvor spiller du på banen Suka? Om du spiller spiss og ville "skille" deg litt ut så kunne Babel kanskje vært noe?

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Er så digg at Rafa går ut og sier offentlig hvordan situasjonen er altså, at vi har lite penger å rutte med, at Villa og Silva mest sannsynlig ikke kommer, at flere spillere må selges for å få råd til nye spillere, at man prøver å hente 2-3 spillere til i løpet av sommeren, deriblant en spiss (forhåpentligvis Keane) osv..

 

jeg tror ikke det blir noe kjøp av Barry . Griske Amerikanere

Lenke til kommentar
Er så digg at Rafa går ut og sier offentlig hvordan situasjonen er altså, at vi har lite penger å rutte med, at Villa og Silva mest sannsynlig ikke kommer, at flere spillere må selges for å få råd til nye spillere, at man prøver å hente 2-3 spillere til i løpet av sommeren, deriblant en spiss (forhåpentligvis Keane) osv..

 

jeg tror ikke det blir noe kjøp av Barry . Griske Amerikanere

Klart det blir kjøp av Barry. Han har ingen fremtid i Villa, så det kommer til å komme til slutt uansett, gjelder bare å være tålmodige så må til slutt Villa fire på kravene og vi går seirende ut av det. Hvertfall det vi burde gjøre, men vi kjenner jo alle til hva Parry er i stand til.. :/

Lenke til kommentar
Ja, det hadde vert litt skummelt. Jeg ville hatt Torres bakpå om ikke det var for at 3 andre på laget mitt har det. Tar kanskje mitt eget navn da.

 

Drit i de andre. Spørsmålet er om DU vil ha Torres bakpå drakta in that case you take him. Jeg kjøpte Torres bakpå fjorårets hjemmedrakt ikke lenge etter han var signert, Gerrard på den hvite og Agger på den sorte. I år har jeg foreløpig bare kjøpt hjemmedrakten da med Mascherano.

 

Edit: Hvor spiller du på banen Suka? Om du spiller spiss og ville "skille" deg litt ut så kunne Babel kanskje vært noe?

 

Spørsmålet er hva jeg vil, ja. Og jeg vil ikke ha samme navn som alle andre. Kanskje vente til litt senere i sommer, og se hvem som kommer til klubben. Kommer Keane hadde det vert gøy å ha han bakpå. Men det er jeg også litt redd for. Jeg kjøpte en drakt med Le Tallec bakpå en gang, vi vet alle hvordan det gikk. Gøy å ha en spiller som gjør det godt i klubben da. :p

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Er så digg at Rafa går ut og sier offentlig hvordan situasjonen er altså, at vi har lite penger å rutte med, at Villa og Silva mest sannsynlig ikke kommer, at flere spillere må selges for å få råd til nye spillere, at man prøver å hente 2-3 spillere til i løpet av sommeren, deriblant en spiss (forhåpentligvis Keane) osv..

 

Jeg synes det er skuffende, men desverre ikke spesielt overraskende for oss som har fulgt med silly season så langt. Men får vi inn en spiss og en ving av høy kvalitet så skal jeg ikke klage :)

 

Barry er en av Englands beste midtbane spillere , tror ikke han sliter med å finne seg klubb om Pool gir opp å Villa kaster han på dør .

 

Dessuten kunne jeg tenkt meg av vi hadde beholdt Alonso .

 

Jeg tror ikke Barry finner seg en annen klubb som er villig å betale £18M for han. Ser ut som at alt er avhengig av om Alonso blir solgt eller ikke. For min egen del ville jeg beholdt Alonso og heller brukt penger på en ving og en spiss. Barry er ikke verdt £18M etter min mening, men er jo ingen nyhet at engelske spillere er overpriset.

Lenke til kommentar

Takk for alt Crouch! :) Og samtidig ønsker jeg Cavalieri velkommen til klubben!

 

Ser også ut at Carson er på vei bort fra klubben, samt Guthrie!

 

Så, det er ut som at vi har fått bort endel benkeslitere som tærer på lønningene. Bra! Så har vi heller ikke kjøpt katta i sekken så langt, og sikrer vi oss Barry og Keane skal vi alle være fornøyd med transferne i sommer! :)

 

Ut:

- Riise

- Tallec

- Kewell

- Carson

- Guthrie

- Alonso?

- Crouch

 

In:

- Degen

- Dossena

- Barry?

- Keane?

 

Inn med 3 kvalitetsspillere (iallfall) og ut med 7 spillere som ikke hadde noen fremtid (uten Alonso) i Liverpool. Bra! Noe av dette er jo enda usikkert, men er nesten sikker på at vi sikrer oss både Barry og Keane, samt at Alonso forlater.

Lenke til kommentar
Synest det er synd at Kewell og kanskje Alonso reiser. Selv om Kewell ikke har så mye å bidra med nå så var han en fantastisk fin spiller. Og som sagt før kunne jeg godt tenkt meg å beholde Alonso.

Tro meg, jeg er en gigantisk Kewell-fan, og digger ham. Både han som fyr og som spiller når han er frisk. Jeg kjøpte Kewell-drakt i fjor, og er sjeleglad for at jeg fikk sett ham spille på Anfield i fjor (mot Porto, da han eide og hadde målgivende :D), før han forlot oss i år. Men jeg mener det er absolutt helt riktig gjort av Rafa å la Kewell gå, for klubbens skyld. Klubben kommer foran ALLE spillere. Kewell håvet inn en av klubbens aller høyeste lønninger, og skadefrekvensen hans de siste fire årene er enormt urovekkende. Den er så urovekkende at det er helt urealistisk å tro at Kewell nå kan gå en sesong uten skadeavbrekk. Og når han er skadet mye, gjør det at laget mister en viktig spiller i lang tid, samtidig som vi betaler enorme lønninger til en spiller som ikke kan spille. Hans høyeste nivå er verdensklasse, intet mindre, men han begynner å dra på årene og skadeavbrekkene hans gjør at han aldri greier å spille seg opp til toppformen uten å bli skadet. Dermed har man en halvgrei spiller som kan spille maks halvparten, sannsynligvis mindre, av alle kampene. Det er dessverre ikke godt nok, og derfor gjorde Rafa det riktige ved å la Kewell gå, trist som det enn er. Når det er sagt dog, så ville jo Rafa faktisk ha med Kewell videre og tilbudte ham en ny kontrakt, selvsagt med en del lavere lønn. Kewell og agenten takket nei til det, og dermed gikk han. Jeg er nysgjerrig på hva Galatasaray betaler for ham, for det må være betydelige summer. Får håpe han slipper skadene nå, for Kewell er en spiller jeg ønsker alt godt. :)

 

Synes også vi tar oss altfor lite betalt for Guthrie. Rundt £2M rapporteres det. Han er bedre enn det. Selv om det nok er riktig å selge ham, for han er for god til å spille for reservelaget/sitte på benken, og ikke god nok til å etablere seg fast på midtbanen vår. Men kunne gjerne presset noen pund til ut av ham, såpass lovende og god er han. Storspilte til tider for Bolton i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...