Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg gleder meg stort til kampen på lørdag. Håper vi får se Degen, Nemeth, Insua, Plessis +++.. Jobber til 16 da, så mister litt av starten, men overlever vel det.. :hmm:

 

Edit: HAdde vært morsomt å sett Cavalieri også om han blir klar i tide, men det er vel tvilsomt om han spiller så tidlig da.. :hmm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Først pre-season-kamp, mot Tranmere. Kl 16, e-Season Ticket. Jeg får ikke sett mer enn den siste halvtimen, hvert fall ikke av direktesendingen, men gleder meg likevel til å endelig få igang sesongen igjen. Håper på å se spesielt Degen, Dossena, Nemeth, etc.

Lenke til kommentar

£2.99 for en måned eller £44.9 for et år. Da får man med LFC TV, pressekonferanser, intervjuer, pre-season kampene, reservelagskamper, oppsummeringer av alle de vanlige kampene, live radio fra PL-kampene (usikker på om det er alle?) og masse sånt snadder, absolutt verdt det!

 

Edit: Helt grei kvalitet. Mye bedre enn de fleste streams.

 

Nå går jo en del av pre-season kampene på tv i England da, så man vil jo sikkert finne de på vanlig stream uansett, hvertfall en del av de, men med e-ticket støtter man jo klubben også, synes lett det er verdt det..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
David Villa inn for Crouch

 

Dette likte jeg, at selv Rafa tenker på det. Men så kommer det til økonomien.

 

*sikle*

 

Angående e-season ticket så er det genialt. Koster nærmest ingen ting og du får mye for penga, drøss med reservelagskamper, intervjuer, høydepunkter fra alle kamper (både 15 min og 40 min). Har hatt det i et halvt år nå og det kommer jeg nok til og fortsatt ha i fremtiden.

Lenke til kommentar

Nei, du trenger ikke en heftig linje. Den beste streamen på e-Season er 450 kbps, så man trenger ingen superlinje. Jeg får ikke noe mer ut av min 10 Mbit-linje enn det du vil få med din. Kvaliteten er grei, bedre enn de fleste gratisstreamer og god nok til at du man kan kjøre det i fullscreen uten å bare se firkanter. Og det er så definitivt verdt prisen. Har vel hatt det i rundt et års tid, og kommer garantert til å fortsette. Det viktigste for meg er egentlig reservelagskampene, men også alt det andre du får - en helt egen LFC-kanal som sender ca. 12-15 timer daglig med allverdens LFC-program - LFC TV, pressekonferanser, intervju, features, høydepunkter og 40-minutters opptak fra alle kamper, live lyd fra alle Liverpool-kamper hvis det er noen som man ikke får sett, osv. Og selvfølgelig pre-season kamper nå da. Men spesielt reservelagskampene er helt gull for oss som følger ekstremt mye med klubben, de får du ikke sett andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...