Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hewitt is back from work!

 

Fint med årets første kamp, selv om det blir litt jallakamp så tidlig i pre-season da. :p Spennende å se Degen, han har ikke gjort noe spesielt på disse fire minuttene han har spilt, men jeg liker det jeg ser så langt. Stor fart og veldig offensiv, og står og vifter etter ballen hele tiden, og har vært veldig aktiv fra venstresiden. Lover bra.

Lenke til kommentar

Er en ting jeg lurer på, og det har egentlig ikke så mye med Liverpool å gjøre, men jeg skriver det her for det. Så for noen dager siden at Romas Mancini var solgt til en av hovedstatklubbens største rivaler Internazioanle for usle £10.2m! Jeg skjønner ikke hvordan det går an å selge en så god ving så billig til sin rival. Grunnen til at jeg skriver det her er at jeg husker at Liverpool hadde interesse i spilleren forrige sommer. Hvorfor tror dere Benítez ikke slo til i år?

Lenke til kommentar
PÅ e-ticket med dritbra kvalitet eller stream som sikkert ikke er fullt så bra uten at jeg har sjekka..

 

Edit: Der er hu heite dama gitt! :D Hvis det ikke er flere av dem da.. :hmm:

 

 

Så du prøver å si at e-ticket har bra kvalitet :o

 

Synes nå de kunne dobblet fra 450 kbps så hadde den vel blitt bra.

 

Edit: Oisann da. Var 800 kbps den streamen jo. Uansett, kunne fremdeles vært dobblet ^^

Endret av Snesopp
Lenke til kommentar
Er en ting jeg lurer på, og det har egentlig ikke så mye med Liverpool å gjøre, men jeg skriver det her for det. Så for noen dager siden at Romas Mancini var solgt til en av hovedstatklubbens største rivaler Internazioanle for usle £10.2m! Jeg skjønner ikke hvordan det går an å selge en så god ving så billig til sin rival. Grunnen til at jeg skriver det her er at jeg husker at Liverpool hadde interesse i spilleren forrige sommer. Hvorfor tror dere Benítez ikke slo til i år?

Som du sikker vet så har ikke Liverpool så mye penger å rutte med, og Benitez har sin vante liste å følge. Er nesten sikker på at han setter opp en liste før sesongen er slutt, må følge den uaksomt hva som skjer med andre spillere. :p

 

Altså Ronaldinho gikk for £12m (om det blir sluttført). Han hadde vært gøy å få sett i Liverpool trøya :D Men som sagt, Rafa er noe for seg selv. Ble litt overrasket i år sa han faktisk sa han hadde lyst på både Villa og Silva, som faktisk de fleste av supporterne var ute å sa at LFC måtte kjøpe. I ettertid har han da også sagt at han ikke har råd til å signe dem, og han må selge spillere for å kjøpe andre. Sikkert litt for å pine amerikanerne, men men. Det må til. Vi ender nok ikke opp med noen superving iår heller, men vi får satse på at vi får Keane handelen i boks. :)

Lenke til kommentar

1-0 slutt.

 

Dagens positive: Degen. Med de forventningene jeg har til ham, tror jeg etter å ha sett hvordan han er som spiller, at han kommer til å innfri. Han må bare takle nivået i PL, noe som selvsagt kan ta litt tid, men jeg tror han blir et bra kjøp for oss med tanke på at han kom gratis. Virker som en ultraoffensiv back med hurtighet, spilleforståelse og var veldig aktiv fra venstresiden. Selvfølgelig umulig å dømme en spiller etter én kamp, og attpåtil pre-season, men han har jo vært ute lenge nå uten å spille toppfotball i tillegg, og jeg ble imponert av det jeg så. Han kan skinne.

Lenke til kommentar
*Tottenham ønsker å fortsette kjøpefesten. Denne gangen er det ghaneseren Eric Bekoe som er aktuell. Spissen vil koste rundt 20 millioner kroner (Daily Star).

 

*Juande Ramos virker også fast bestemt på å sikre seg Espanyols spanske angriper, Luis Garica. Bare detaljer skal gjenstå før spissen er på plass i London (Daily Telegraph).

 

Lukter Keane her nå. Hadde vært fantastisk med han i tospann med Torres.

Lenke til kommentar

Jeg tror Robbie Keane kunne blitt veldig bra sammen med Fernando Torres - Teh Liverpool Legend Number 9. Torres er en legende allerede. Og Keane azmmen med han kan bli veldig bra. Jeg håper Rafa greier å få ham, men jheg tviler vel på det siden Rafa synes å ha vedlig lite penger. Hvordan skulle kunne han ha råd til Kane til drøyt 20 millioner pund? Virker litt surrealistsisk. Men jeg håper, absolutt. Og jeg håper Alonso blir, ser ikke ut til at Juvenus kan matche vårt prisforlange nå. Og det ser jeg faktusk på som positivt.

 

Fyllemhilsen fra Hewitt. Rock you all tomorrow.

Lenke til kommentar

Haha, ikke lett å skrive i fylla?

 

Jeg håper at Liverpool har det som skal til for å skaffe seg Keane når alle salgene er i boks. Er uansett en smule billigere og mer sansynlig enn Villa som vi gikk og drømte om for noen uker siden.

Lenke til kommentar

Benitez skryter!

 

Benitez roser Degen, Benayoun og Agger etter gårsdagens kamp :new_woot: Og det gleder meg at Agger er tilbake :) Vi så så alt for lite til han i fjor pga skade. Og da han kom tilbake røyk han ut igjen =/ Og er enig med Benitez. Med en skadefri Agger så når forsvaret vårt et helt nytt nivå. Takk til Sami som har stilt opp og fylt plassen utrolig bra for ikke å glemme alle åra han har prestert for oss. Men nå er det på tide å la dansken ta over forsvaret vårt!

 

Bra du har kost deg da Hewitt ;) Håper du ikke retter opp skrivefeilene for det var morsom lesning :D

 

Trøttmodus = Smileymodus tydeligvis. Off to bed then.

Lenke til kommentar

Det er nok ikke så sikkert. Ser ikke ut som Alonso blir solgt akkurat nå, og da kjøper ikke Liverpool Barry. Liverpool har ikke lagt inn noe bud på Barry på over en uke og Juventus byr ikke nok for Alonso, noe som tyder på at det ikke blir noe endring på den sentrale midtbanen. Jeg håper fortsatt på Keane da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...