Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Synd......Chelsea skal gruses i finalen

 

heier på Chelsea i finalen

Håper ingen av de vinnner :p

Om en uke blir det avslørt en omfattende bestikkelses skandale. Dommeren blir tatt med lommene full av russiske penger som resulterer at vi kommer til finalen og tar Man U :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå sliter jeg veldig. Denne var sur. Offside mål til Chelsea og Liverpool skulle hatt straffe. Men det er kanskje som de sier; slike marginer går opp i opp når man ser helheten i det.

Hvem som har skylda for det og det orker jeg ikke tenke på. Hyypia var noe urutinert, og han vil aldri gjøre det igjen. Ellers synes jeg vi beviser at vi også kan slå tilbake på bortebane, og det er viktig for psyken. Selv om det ikke var bra nok i kveld.

Prøvde på et noe positivt innlegg, selv om kvelden er svart som natta.

 

Vi vil reise oss. You'll never walk alone my friends!

Lenke til kommentar
2 av målene til Chelsea var offside og vi skulle hatt en straffe.

Ufortjent seier til Chelsea detta her, vi var best i dag :yes:

 

Heiheiheihei, ta av deg Liverpool-brillene da. I dag møtte dere ett lag som var bedre enn dere, dere var heldig med det ene målet og ingen av målene til Chelsea var offside. Spillemessig var Chelsea klart best, og fortjente å vinne i dag.

 

Jaja, bedre lykke neste år Liverpool-fans :)

Lenke til kommentar
Synd......Chelsea skal gruses i finalen

 

heier på Chelsea i finalen

Håper ingen av de vinnner :p

Om en uke blir det avslørt en omfattende bestikkelses skandale. Dommeren blir tatt med lommene full av russiske penger som resulterer at vi kommer til finalen og tar Man U :D

No sånt jeg håpet på ;)

Lenke til kommentar
2 av målene til Chelsea var offside og vi skulle hatt en straffe.

Ufortjent seier til Chelsea detta her, vi var best i dag :yes:

 

Heiheiheihei, ta av deg Liverpool-brillene da. I dag møtte dere ett lag som var bedre enn dere, dere var heldig med det ene målet og ingen av målene til Chelsea var offside. Spillemessig var Chelsea klart best, og fortjente å vinne i dag.

 

Jaja, bedre lykke neste år Liverpool-fans :)

Hvem som helst ser jo at lfc var best i dag, men første del av første omgang var Chelsea best...

Lenke til kommentar
2 av målene til Chelsea var offside og vi skulle hatt en straffe.

Ufortjent seier til Chelsea detta her, vi var best i dag :yes:

 

Heiheiheihei, ta av deg Liverpool-brillene da. I dag møtte dere ett lag som var bedre enn dere, dere var heldig med det ene målet og ingen av målene til Chelsea var offside. Spillemessig var Chelsea klart best, og fortjente å vinne i dag.

 

Jaja, bedre lykke neste år Liverpool-fans :)

 

 

Pffft, ikke svar hvis du ikke kan gjøre så objektivt :p

Lenke til kommentar
Offsidene var marginale. I beste fall. Ikke noe å sutre over imo.

Jeg mener det var offside, hvertfall på det første målet, men jeg sutrer ikke. To gode lag, vi hadde litt uflaks og en del personlige feil, Chelsea fortjente finaleplassen selv om det fort kunne vippet andre veien. Men vi kommer sterkere tilbake det er jeg overbevist om.

 

YOU'LL NEVER WALK ALONE

Lenke til kommentar
Heiheiheihei, ta av deg Liverpool-brillene da. I dag møtte dere ett lag som var bedre enn dere, dere var heldig med det ene målet og ingen av målene til Chelsea var offside. Spillemessig var Chelsea klart best, og fortjente å vinne i dag.

 

Jaja, bedre lykke neste år Liverpool-fans :)

Chelsea var bedre enn oss i dag, ja. Men vi var bedre enn Chelsea forrige kamp, så det går litt opp i opp. Blir feil at du bare ser på siste kampen når du skal oppsummere avansementet på den måten du gjør. Og på hvilken måte var målet vårt i dag heldig? Chelsea var heldige, eller vi var udyktige, kommer an på hvordan du ser det. Riise scorer selvmål og Hyypiä gjør en grov feilberegning. Men det er ikke ufortjent at Chelsea gikk videre heller, men jeg føler vi fortente det minst like mye. To tette kamper der vi til slutt blir felt av våre egne feil. Men jeg hyller jobbingen vår på bortebane mot et så godt hjemmelag som Chelsea er. Vi kjempet dem i senk til siste slutt og hadde alle sjanser til å gå videre, men tok ikke vare på dem. Da er det ikke annet å gjøre enn å gratulere og se fremover, samt jobbe med det som felte oss.

Lenke til kommentar

Er megaskuffa nå. Men jeg er mest stolt over laget mitt og spillerne hvordan de aldri ga opp. Synes vi var best på Anfield og Chelsea var hakket vassere på brua. Begge kampene var jevne og jeg synes ærlig talt at begge lag hadde fortjent finalebillett. Gratulere til Chelsea og fansen med finale.

Lenke til kommentar

Dette var surt altså. Føler det er så sykt unødvendig når vi får en sånn straffe mot oss. Skulle tro Hyypia var for rutinert til å gjøre det der, men neida. :( Synes ikke dommeren gjorde seg bort i dag selv om det nok kunne blitt blåst på Hyypia sitt lille raid i feltet der, men er en vanskelig situasjon. Er uansett fornøyd med at vi gir de kamp helt til siste slutt, og vi gir ikke opp før dommeren blåser av kampen heller.

 

Heier lett på United i finalen, greier ikke å beskrive hvor hardt jeg hater det møkkalaget Chelsea. Hater United, men hater Chelsea enda sterkere faktisk, og ja, hat er et sterkt ord.

 

 

Jaja, da var denne sesongen over hvertfall. Jeg ser nå hvertfall fram til neste sesong og ikke minst transfersommeren. Det viktigste spør du meg er minst en ving og en back. Kan se for meg slikt lag neste sesong:

 

---------------------------- Reina ------------------------------

 

---- Arbeloa/xxx --- Skrtel --- Agger --- Insua/Degen/Rafinha ---

 

--------------------- Mascherano -- Alonso ----------------------

 

------ David Silva ---------- Gerrard ---------- Babel ----------

 

------------------------------ Torres ---------------------------

 

Subs: Ny keeper, Carragher, Nemeth, Kuyt, Lucas, Pennant, Hyypia

 

 

Vanskelig å sette Carragher ut av laget, men jeg synes dessverre han i likhet med Finnan har tapt seg en del i år, og når vi i tillegg har to meget solide stoppere i Agger og Skrtel synes jeg vi bør få til et skikkelig samspilt stopperpar av de, har noe for framtida der. Arbeloa kan funke på HB selv om en ny en kanskje er å foretrekke, veit dog ikke helt hvem. Lahm hadde ikke gjort, men han er dyr og tipper det er urealistisk å håpe på. På VB håper jeg faktisk Insua kommer seg opp på førstelaget, kanskje kjøpe Degen i tillegg. Mascherano og Alonso er jo greie, med mindre Barry kommer, da står nok Alonso i fare. Må innrømme at jeg sikler etter David Silva også, og jeg tror ikke det altfor urealistisk å håpe på heller. For £17M er han vår sies det, absolutt verdt det. Resten av gutta fortsetter nå.

 

En ny keeper må inn, Itandje er ikke god nok om Reina skulle få en langtidsskade, Itandje var jo en slags nødløsning også. Carson neppe interessert i å sitte på benken, blir nok solgt. Nemeth håper jeg tar steget opp neste år, selv om det kanskje er litt for mye å håpe på, håper hvertfall han får sjansen, noe jeg regner med egentlig.

 

Alle snakker om en ny superspiss, men jeg synes egentlig ikke det er nødvendig om vi fortsetter med den formasjonen vi kjører nå, noe vi burde. Behold Kuyt og la Nemeth ta steget opp, i tillegg har vi Babel.

Lenke til kommentar
Arbeloa kan funke på HB selv om en ny en kanskje er å foretrekke, veit dog ikke helt hvem.

 

Rafinha? Degen? Som du allerede har listet opp. Sikler også etter Silva. Hadde Torres blitt skadet kunne vi kjørt Babel på topp og Silva på venstre og Pennant på høyre. Kan også bare slenge inn Nemeth på topp.

 

 

-------------------------------------------------Reina----------------------------------------------------

------------------------------------------------(Martin)--------------------------------------------------

 

-----Rafinha--------------------M.Skrtel----------------D.Agger-------------------E.Insua------------

--------------------(Arbeloa/Finnan)(Hyypia)(Carragher)(/Arbeloa/Nyback?)----------------------

 

-------------------------------------X.Alonso--------------J.Mascherano--------------------------------

----------------------------------------(Lucas/Plessis/Gerrard)-----------------------------------------

 

---------------D.Silva----------------------S.Gerrard------------------------R.Babel-------------------

--------------------------------(Pennant/Kuyt/Gerrard/Benayoun)------------------------------------

 

----------------------------------------------F.Torres---------------------------------------------------

--------------------------------------(Babel/Nemeth/Kuyt)--------------------------------------------

 

 

Ut:

Crouch £8M

Carson £9M

Voronin £2M

Itandje £2M

Kewell £0M

Aurelio £4M

Riise £6M

 

= £31M

 

Inn:

Silva £16M

Rafinha £5M

Venstreback £?

 

= £21M+

Lenke til kommentar
sip

 

 

Jeg er enig i det du sier.

Det jeg ser på som det viktigste til sommeren, er å få kjøpt becker og vinger. For min del kan vi bruke hele transferbudsjettet på to/tre spillere.

 

Vi har for få farlige offensive spillere. Jeg ser nesten bare at det er Gerrard og Torres som er på det nivået vi bør forlange av offensive spillere i Liverpool. Babel har vist dette til tider, men han er fortsatt litt for ustabil.

David Silva er et interessant navn i denne sammenheng.

 

Defensivt trengs det både en høyre- og en venstrebeck. Rafinha er nevnt, og det støtter jeg.

 

 

Det ideelle hadde vært å hente to vinger og to becker til sommeren, slik jeg ser det. :)

 

 

 

Må legge til at jeg er litt nedbrutt etter kampen i dag. Synd at vi taper. Vil ikke kommentere kampen mer for da ville jeg nok blitt for usaklig. Natta.

 

 

EDIT: virker som det er enighet om at vi trenger becker og vinger. :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...