Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

I morgen tidlig setter jeg meg på flyet til Liverpool. Dette er en tur som er planlagt snart i et helt år, men som dessverre ikke slo helt til slik forhåpningene var. Hadde troen på at Liverpool skulle kjempe om ligatittelen i år, og håpet var at alt skulle bli sikret i siste hjemmekamp... Nå gikk det jo ikke akkurat slik, og de har ingenting å spille om. Håper likevel på en morsom kamp, men er veldig usikker på hva slags lag de vil stille med nå. Hva tror dere? På den ene siden, har de jo ingenting å risikere om de stiller toppet lag nå som vi ikke har CL å kjempe om lenger heller. På den annen side, er dette også en fin anledning til å slippe til nye unge talenter... For fansen sin del, håper jeg at de stiller med et sterkt lag, men tviler vel egentlig på at det skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med en gang vi får ut Hicks, tror jeg vi kan bli en gullfavoritt i PL. Han og mediesirkuset rundt ham har ødelagt mye denne sesongen, men får vi han ut og DIC inn, så tror jeg vi kan gjøre det stort. Bare å få inn to backer (Degen er vel bekreftet?) og to vinger, så fortsetter vi i en 4-2-3-1-formasjon. F. eks slik:

 

-------------- Reina ----------------

 

Degen - Skrtel - Agger - Lahm/Arbeloa

 

------- Mascherano - Alonso -------

 

Silva ---- Gerrard ---- Quaresma/Babel

 

-------------- Torres ---------------

Lenke til kommentar

Hvorfor er du overbevist om at alt vil bli rosenrødt så fort DIC kommer inn?

 

Dessuten: Hadde ikke dere vært heldige med dommeravgjørelser tidligere, hadde dere kanskje ikke vært i semifinalen. Mot Arsenal hadde dere to tvilsomme straffeavgjørelser som begge gikk deres vei ... Det er slik fotballen er, noen ganger er man heldige og andre ganger uheldige. Som regel går det mer eller mindre opp i opp.

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Mulig at det gåropp i opp, men det er klart man blir irritert og forbanna når slikt skjer i en CL-semifinale i ekstraomgangene!

 

Det kan ikke gå verre enn med Hicks, han ødelegger alt, går bak ryggen på Rafa osv. Han bruker LFC som en inntekstkilde for å bruke mer penger på ishockeyklubben sin. DIC (I alle fall prinsen) er Liverpool-fans, og jeg regner med de ønsker det beste for klubben.

Lenke til kommentar
Crouch £8M

Carson £9M

Aurelio £4M

Riise £6M

Det var noen heftige overslag. I mine øyne kan man dele samtlige tall med 2, da er man muligens nærmere sannheten.

Sterke ord fra mannen som prissatte Marek Sappara til, hva var det, 50-100 millioner ? ;)
Lenke til kommentar

Selv om han er Liverpool-fan, kan han jo ha egne meninger om f.eks. Benitez og derfor ønsker å erstatte ham. Ville du likt det? Nå har jo den japanske eieren i City visstnok sagt at Svennis er ferdig som manager - selv om de gjorde en glimrende sesong i forhold til tidligere år, var det ikke bra nok. Ingen umulighet at noe liknende kan skje i Liverpool?

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Selv om han er Liverpool-fan, kan han jo ha egne meninger om f.eks. Benitez og derfor ønsker å erstatte ham. Ville du likt det? Nå har jo den japanske eieren i City visstnok sagt at Svennis er ferdig som manager - selv om de gjorde en glimrende sesong i forhold til tidligere år, var det ikke bra nok. Ingen umulighet at noe liknende kan skje i Liverpool?
Teoretisk sett kan vel det samme skje i Manchester United ;)

 

(med sterkt trykk på teoretisk)

Lenke til kommentar
Selv om han er Liverpool-fan, kan han jo ha egne meninger om f.eks. Benitez og derfor ønsker å erstatte ham. Ville du likt det? Nå har jo den japanske eieren i City visstnok sagt at Svennis er ferdig som manager - selv om de gjorde en glimrende sesong i forhold til tidligere år, var det ikke bra nok. Ingen umulighet at noe liknende kan skje i Liverpool?

 

Goscinny ;)

 

Jeg er en av dem som ikke ser noe spesielt i Benitez, så å erstate ham hadde jeg ikke hatt noe imot. Men å spør andre managere bak den sittendes rygg, midt i en sesong er bare latterlig. Svennis? Hmm, ikke sikkert det hadde vært så dumt :p

Lenke til kommentar
*snip*(Degen er vel bekreftet?)

Hvor mye følger du med da? Degen er langt fra bekrefta, snarere tvert i mot, han har selv gått ut og sagt at det ikke har vært noe signering eller noen ting. Kan godt være spill for galleriet, men når Rafa har sagt at han har en spiller til førstelaget som godt som klar er det noe rart.

Lenke til kommentar
-Jada, vi vet hvilket lag du heier på

 

-HAha

 

 

Så selv om jeg er United fans på min hals så kan jeg ikke si at villa og gunners spiller underholdene fotball?

 

Jeg kan legge til et lag til på den lista, tottenham. Jeg har sett 36 United kamper i år (PL) sikker noen og 20 gunners kamper og stort sett de fleste villa og spurs kampene som går på tv, jeg liker underholdene lag. Jeg kan telle antall kamper med liverpool og chelsea som jeg har sett i år på maks en hånd hvis jeg fjerner de som United har vært innvolvert i eller noen av de tre andre jeg har nevnt...

 

Det var vel ErlendRU (tror jeg) som lurte på om jeg var ederu ennå. Gi meg et par dager til, ble litt mye tur-retur Danmark ;)

Lenke til kommentar
Med en gang vi får ut Hicks, tror jeg vi kan bli en gullfavoritt i PL.

 

Det der mener jeg bare er tull. Før denne sesongen fikk Rafa omtrent kjøpe de han ville. Heinze er unntaket, men det var ikke pga. Hicks. Og nå som sesongen er ferdig tilnærmet ferdig og poengene er delt ut så er dere faktisk, tro det eller ei, det 4. beste laget i England. Det viser bare en ting, og det er at å bygge et vinnerlag tar tid. Hvis Rafa får holde på slik som han gjorde denne sommeren et par år til, så kan dere kanskje være en gullkandidat.

Lenke til kommentar
Sterke ord fra mannen som prissatte Marek Sappara til, hva var det, 50-100 millioner ? ;)

Det var sagt med et glimt i øyet. Jeg mener uansett at Marek bør prises høyere enn de overnevnte spillerne (og det er naturligvis langt under 100 millioner kroner).

Lenke til kommentar
Sterke ord fra mannen som prissatte Marek Sappara til, hva var det, 50-100 millioner ? ;)

Det var sagt med et glimt i øyet. Jeg mener uansett at Marek bør prises høyere enn de overnevnte spillerne (og det er naturligvis langt under 100 millioner kroner).

 

Du kan jo selvsagt mene hva du vil mene, men det er jo riv ruskende galt. Spillerne som er nevnt har vært med på å vinne champions leauge, spilt i verdens beste liga, har god fysikk og fotballferdigheter som overgår samtlige spillere i tippeligaen. Dessuten, det er jo en god stund siden Sapara briljert i tippeligaen, han har rett og slett fremstått som en middelmådig spiller på et middelmådig og overbetalt lag.

 

Dessuten: Hvis du mener spillere som Carson og Crouch er verdt "langt" mindre enn 100 millioner kroner, påstår jeg du ikke har fulgt med på overgangssummene de siste 5 årene, noe jeg selvsagt vet at du har. Spillere, og alt annet her i verden, er betalt det folk er villige til å betale for de. Hvilket dessverre har blitt alt for mye, noe særlig Chelsea har bidratt sterkt til.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Det der mener jeg bare er tull. Før denne sesongen fikk Rafa omtrent kjøpe de han ville. Heinze er unntaket, men det var ikke pga. Hicks. Og nå som sesongen er ferdig tilnærmet ferdig og poengene er delt ut så er dere faktisk, tro det eller ei, det 4. beste laget i England. Det viser bare en ting, og det er at å bygge et vinnerlag tar tid. Hvis Rafa får holde på slik som han gjorde denne sommeren et par år til, så kan dere kanskje være en gullkandidat.

Det tror jeg du har rett i. Å bygge et vinnerlag i en så tøff liga som Premier League tar tid. Spesielt når du skal konkurrere mot Man Utd, Chelsea og Arsenal. Man Utd har hatt Ferguson bak roret i en evighet, og han har fått bygge opp lag som han vil og det har ført til den kontiniuteten et lag trenger. Wenger har også vært der lenge og bygget opp lag. Chelsea trenger ikke kontiniutet, de bare kjøper det de trenger. Men hvis Rafa ikke får de nødvendige midlene til å stadig forbedre laget med en klassespiller og to, vil ikke utviklingen gå fremover, så det er viktig at det er nok midler til å bygge klubben over litt tid. Samtidig tror jeg også at uroen i klubben må roe seg kraftig for at suksess skal oppnås, for den bidrar hvert fall ikke med noe godt.

Lenke til kommentar

Jeg føler at når skertel gikk ut i går, fikk mye og si for kamp utfallet, få som nevner dette.

Han er utrolig god.

 

Føler vi gjor jobben vår i andre omgang. Skulle hatt straffen, er i

tvil om offsiden, var ivertfall ikke mye offside. Men da burde det jo vert dømt i vår favør.

 

Hadde Babel komt inn i 70 slik som folk sa allerede før kampen, kunne vi ha fikset dette før 90 Min. Er ikke Crystal palace vi spiller mot liksom, Torrres blir for alene mot det gode forsvaret.

 

Syns vi kan gå av banen med hode hevet, i sist tapte vi finalen for vi ikke var gode nok, dette er ikke tilfelle nå føler jeg.

 

Forøvrig legge til at stemningen har aldri vert bedre under en liverpool kamp en den var i går på sportskafen. Det tok helt av! Måtte stenge dørene:P

 

Gleder meg til neste år nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...