Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Med en gang vi får ut Hicks, tror jeg vi kan bli en gullfavoritt i PL.

 

Det der mener jeg bare er tull. Før denne sesongen fikk Rafa omtrent kjøpe de han ville. Heinze er unntaket, men det var ikke pga. Hicks. Og nå som sesongen er ferdig tilnærmet ferdig og poengene er delt ut så er dere faktisk, tro det eller ei, det 4. beste laget i England. Det viser bare en ting, og det er at å bygge et vinnerlag tar tid. Hvis Rafa får holde på slik som han gjorde denne sommeren et par år til, så kan dere kanskje være en gullkandidat.

 

Da vi var inne i en dårlig periode, skapte Hicks fullt kaos på styrerommet, og det er jo klart det påvirker spillerne? Når folk går bak ryggen på manageren vår, og viser manglende respekt som Hicks gjør, er det jo noe galt. Det får ikke akkurat moralen opp i gruppa.

 

Det neste året blir viktig for Rafa, da kan man begynne å se litt av resultatene fra alle talentene han har kjøpt. Hvis noen av disse blir gode førstelagsspillere, kan vi få et godt lag. Vi har ikke like mye penger å handle for som MU og Chelski, så å ta dem igjen på talentsatsing, evt at DIC kommer med kapital, er en mulighet. Er det ingen som har fått med seg at supportere har gått i demonstrasjon mot Hicks, og vil ha han ut? Klart det er en grunn til dette. Han sa jo også at han ville tjene penger på LFC og bruke på ishockeyklubben sin, men beklaget dette etterhvert.

 

En manager som jeg ser noe spesielt i? Arsene Wenger. Det han har fått til med Arsenal er helt utrolig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Babel situasjonen var på ingen som helst måte straffe. Hyypia situasjonen var vanskelig og en 50/50 situasjon, men det er helt greit at det ikke blir dømt straffe på den situasjonen, det er ikke her vi taper kampen heller.

Hadde vi scoret på straffen så hadde vi vært videre ;)

Men Hypia situasjonen er som alle sier, noen dommere blåser, noen ikke. Helt greit.

 

Man da spørs det om Babel hadde fått lov å skyte fra 30 meter ;)

Lenke til kommentar
Der har dere fasiten og eksamens karakterne.
Hehe :)

Så du ler av leifen min :( *karakterene*

 

Har ikke dere Bolton på Anfield denne helga? Eller var det neste? Faen meg for lat til å sjekke.

 

Fordi det er helt banalt å komme å gi karakterer til forumbrukere, for de har noe meninger som kansje i beste fall heller litt mot dine. Og bare for at du sier det, så er det rett!

 

Du taper deg stadig her i denne tråden, før var du en av dem som faktisk kunne føre en saklig diskusjon.

Lenke til kommentar

Herre. Skjønner du ikke at det var satt veldig på spissen og var ment som en liten vittighet? Om jeg taper meg i dine, eller andres øyne, bryr meg heller lite.

 

Tror heller ikke at han lo av leifen min, siden du åpenbart ikke tok den heller. Men jeg skal slutte å "spøke" med min tørre og kjipe humor som bare jeg finner amjuzing.

 

Nok OT fra meg...

Lenke til kommentar

Quotet det kansje litt dårlig der, skulle heller tatt det tidligere. Kan ikke helt se at det var vittig nei, i denne blod svette og tårer tråden. Komme og spamme deres tråd med vas og Offtopic jeg så kan vi se hvor happy du blir.

Om det bryr deg eller ikke, driter jeg i, tenkte det bare var greit å si at vist du først skal komme å dikutere, så kan du gjøre det saklig.

 

Du ser kansje dette som et person angrep, men det er det ikke. Er ivertfall ikke ment slik fra min side.

 

Noen som finner Hyypia situasjonen på Youtube?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Iligemåde du. Det hadde blitt med den OT posten om du hadde latt være kommentere den, så sådan er du med på leken selv. Jeg stillte et ærlig spørsmål om pool supporternes tanker om straffesituasjonene og hadde ingen intensjoner med å komme med noen form for useriøs fasit, men når ibrotha skrev "Passet det med fasiten som "Ze Game" snart gir oss ? " svarte jeg den. Kan ikke skjønne at det skader tråden nevneverdig. Men okey, som Liverpool supporter så bestemmer du hva som skal skrives i tråden og Game som den slemme United supporter han er, må gå på tærne så han ikke plager de beboende...

 

Ser ikke på innlegget ditt som et personangrep, nei.

 

Ontopic: Takk til langkaas92. Det var City i helga ja. Går utifra at rafa stiller noenlunde A-lag, siden dere er ute av CL og ikke har noe å spille for, utenom æren. Kanskje noen slitene spillere får hvile etter onsdagens match riktignok. For underholdningsverdien håper jeg ikke Gerrard og Torres er blant dem.

Lenke til kommentar

Liverpool byr £10 M for Aston Villa kapteinen!

 

Vet ikke helt innstillingen til andre her, men jeg er vertfall positiv til Barry. Og vertfall for den prisen der!

 

Han kan dekke hele venstresiden, og han kan spille i både Mascherano, Alonso OG Gerrard rollen til en viss del.

 

Men antar at Aston Villa vil presse prisen opp noen £.

 

EDIT:

Eneste merkelige her, er vell prioriteringen til Benitez. Antar at han har så godt som signert andre spillere i skjul, for å prioritere en sentral midtbanespiller nå.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
Hadde vert kjekt å sett litt noen nye ansikter i startelleveren i helga. Svært skjelden man har en slik mulighet til å la talentene prøve seg.

 

Forventer nesten å se Plessis og Insua.

Antar at vi ikke starter med for B-preget lag, men gjerne en ung gjeng.

 

Reina

Arbeloa Carra Hyypia Insua

Plessis Mascherano

Pennant Gerrard Babel

Crouch

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...