Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På 25 kamper:

RØDT: 4

GULT: 78

SNITT: 3,28 pr kamp.

 

Bare for å sitere enn eller annen fotball spiller:

 

"Det var som om dommeren hadde fått helt nye gule kort og ville se om du funket"

- Richard Rufus

Det er faen meg godt at noen deler ut korta. Den statistikken der burde hver dommer hatt. Kanskje spillerne da skjønner at holding i trøya og filming faktisk ikke er lov. Man kan jo si at for mange kort ødelegger kampene, men hva gjør ikke riving og filming?

Bennett er konsekvent i dømming si hver kamp, noe som er meget bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

INFORMASJON FRA MODERATORTEAMET

 

I forbindelse med morgendagens oppgjør mellom United og Liverpool vil vi bare informere om at vi vil følge nøye med på de ulike fotballtrådene denne kampen diskuteres i.

 

Vi vil være strenge, og slette enhver form for provokasjon, mobbing eller annen diskusjon på kanten. Grove overtramp VIL bli belønnet med ferie.

 

 

Vil derfor oppfordre ALLE Liverpool-supportere til å holde seg på et seriøst nivå, og ikke la seg synke ned på nivåer som bryter med retningslinjene - fotballen er viktigst!

 

(Ta gjerne kontakt med meg på pm, dersom du har spørsmål)

Lenke til kommentar

Reservepreget nei, men at vi vil spare noen spillere regner jeg nesten med. Men det avhenger jo litt på hvordan det går i morgen og i kampen mot Everton også. Vi har ikke råd til å spare spillere og satse på uavgjort og eventuelt tape, hvis vi da ligger likt med Everton, eller enda verre; bak. Selv om ligaen er viktig, og det å kjøre inn til minst en fjerdeplass betyr enormt mye, er det jo ingen tvil om at det er CL som betyr aller mest nå som vi er ute av tittelkampen i ligaen og har en god sjangs til å komme langt i CL. Jeg ville kalt Rafa et fjols om han ikke satset litt mer på CL da. Når det er sagt, håper jeg jo ikke at vi sparer spillere, men det spørs vel om ikke det blir nødvendig når vi skal spille fire kamper på ni dager, alle mot topp motstand: Søndag - Everton, onsdag - Arsenal, lørdag - Arsenal, tirsdag - Arsenal. Det blir tøft om man skal stille med så og si samme mannskap, altså toppet lag, i alle fire. Men alt kommer nok ned til hvordan ståa er etter kampen mot Everton.

 

Men jeg tar heller en CL-triumf og en femteplass fremfor en fjerdeplass og ingenting annet. ;)

Lenke til kommentar
Men jeg tar heller en CL-triumf og en femteplass fremfor en fjerdeplass og ingenting annet. ;)

 

Er litt risky dette hvis dere taper semifinalen evt. finalen. Da er dere ute av Champions League show'et i 2009-2010 sesongen; - hvis Pool velger å satse på CL fremfor ligaen i serieavslutningen.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar

Klart det er risky. Men man oppnår lite uten å satse litt heller. Men nå høres det jo ut som jeg mener vi bare skal drite i ligaen resten av sesongen, det er selvsagt ikke slik, men er det kamper der vi er nødt til å hvile spillere, vil nok dette bli ligakamper fremfor CL-kamper, vil jeg tro. Men jeg synes det er naturlig å satse på en så viktig cup som CL litt mer enn ligaen når man allerede er ute av tittelkampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...