Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Forøvrig naivt å komme til OT og tro på "full" defensiv kontroll. Det er ikke et monotont chelski dere møter denne gangen, gutta. Nå er det kreativitet, teknikk og hurtighet over hele fjøla dere står ovenfor.

Minst like naivt å tro at dere vinner så lett som det virker som du prøver å forutse at dere gjør. :)

 

Jeg tipper uavgjort 1-1.

 

Edit: Enig at det er skikkelig teit å tro på seier. Nesten like dumt som å juble og være glade etter at vi har vunnet, enten det er mot et (som vanlig) formsvakt topplag eller Derby. Herregud for en gjeng duster vi Liverpoolsupportere er.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skapte vel ikke dere heller stort, det var en kjedelig kamp sett med nøytrale øyne. Vi hadde stort sett god kontroll bakover, men slapp selvfølgelig inn et mål etter dødball. Forrige seier på Anfield var jo også veeeldig marginal, og den gang spilte vi dere jo ut av banen også hele kampen gjennom omtrent. Men dere greide å trekke det lengste strået når vi var udyktige, skal jo ha cred for det også.

 

Vi spillte på bortebane og la oss såklart bakpå og kontra, det gjør alle topplagene borte mot god motstand. Det burde dere av alle vite :) Skal være enig i at vi hadde marginer i kampen O'shea avgjorde. Rett skal være rett, men vi vant likeså.

 

Anderson er god. Mascherano og Gerrard er bedre.

 

Ville heller hatt Anderson enn Mache for å være helt ærlig. Liker kreative spillere :)

 

Er vel ikke så naivt det, dere har ikke vært noe fyrverkeri fremme de siste gangene vi har møtt dere. Men for å ha full defensiv kontroll på Old Trafford, må man spille veldig bra og holde konsentrasjonen konstant, vi har en vane med å miste konsentrasjonen et par ganger i løpet av en kamp og gjøre feil som fører til baklengsmål.

 

Jo, det er naivt spør du meg. Dere har vel ikke akkuratt spillt fyrverkeri fotball der fremme selv, imo. Kontringsfotball på hjemmebane regner ikke jeg som fyrverki... Uten Torres har dere ingenting og det veit Ferguson. Vidic/Rio (hvis skadefri) putter nok Torres i lomma...

 

Ethvert lag som vinner en slik kamp må ha marginer på sin side. Det er ikke mulig uten. Men vi kan slå dere hvis vi spiller godt nok. Jeg tror vi har en veldig god sjangs til å vinne, eller hvert fall ta et poeng. Skal dere vinne mot oss, må dere heve dere fra de siste par kamper.

 

Jeg tror vi kan vinne, selv med noe marginer i mot. Rett å slett fordi jeg oppriktig mener at vi er et ganske mye bedre fotball lag. At vi hever oss fra bolton kampen er jeg 100% sikker på, siden det er dere vi møter.

 

Villig til å vedde mye på at vi vinner på Søndag...

 

@ErlendRU: Syntes ikke du det er naivt å komme til serielederen som bobler av ekstreme offensive spillere og tro på total kontroll bakover? Deg om det:) Jeg tror definitivt ikke at vi vinner lett, men jeg tror vi vinner greit ;) hehe

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Ser ikke hvorfor vi ikke skal ha tro på at vi kan vinne

Har ikke sagt noe om at dere ikke skal ha tro på at dere kan vinne, men det jeg reagerer på er at dere hver eneste gang skal knuse oss og spille oss ut med det fantastiske stjernelaget deres.

 

 

dere skal jo være så ufattelig mye bedre enn oss

Og det er vi også.

 

men vi spiller som regel jevnt med dere.

..men taper hver gang. Disse kampene lever som regel sitt eget liv.

 

Når det er sagt vil det ikke overraske meg om det blir uavgjort eller ettmålsseier til dere. Vi har også bedre lag enn før og er i god form. Skulle vi ikke trodd på seier hadde vi egentlig ikke trengt å spille kampen.

Dere har vel ikke møtt noen stjernelag ennå inne i denne "formperioden" utenom Inter. Men Inter i CL sier vel egentlig så veldig mye om hvilken form Pool er i ettersom dere alltid presterer i CL.

Lenke til kommentar
@ErlendRU: Syntes ikke du det er naivt å komme til serielederen som bobler av ekstreme offensive spillere og tro på total kontroll bakover? Deg om det:) Jeg tror definitivt ikke at vi vinner lett, men jeg tror vi vinner greit ;) hehe

Å hvor har jeg sagt at jeg ikke synes det er naivt? Jeg forventer absolutt ikke at Liverpool har total kontroll bakover. Jeg sa at jeg synes det er _minst like_ naivt å tro på en enkel seier/at dere vinner greit.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke like sikker på seier som mine medfans. Liverpool har jo ikke slått oss i ligaen på mange år og en gang må det skje. Men hvis Liverpool spiller like tafatt som fjorårets møte på OT så har vi intet å frykte.

 

Ellers må jeg si det er gøy å hele tiden vinne på Anfield for tida, det må svi for dere her inne :)

Lenke til kommentar
@ErlendRU: Syntes ikke du det er naivt å komme til serielederen som bobler av ekstreme offensive spillere og tro på total kontroll bakover? Deg om det:) Jeg tror definitivt ikke at vi vinner lett, men jeg tror vi vinner greit ;) hehe

Å hvor har jeg sagt at jeg ikke synes det er naivt? Jeg forventer absolutt ikke at Liverpool har total kontroll bakover. Jeg sa at jeg synes det er _minst like_ naivt å tro på en enkel seier/at dere vinner greit.

Du har ikke skrevet det, nei. Går litt fort når det renner inn så mange innlegg samtidig :ermm:

 

Sorry mac, skal ikke gjenta seg :)

 

*Lese nøyere neste gang*

Lenke til kommentar
Jeg er ikke like sikker på seier som mine medfans. Liverpool har jo ikke slått oss i ligaen på mange år og en gang må det skje. Men hvis Liverpool spiller like tafatt som fjorårets møte på OT så har vi intet å frykte.

 

Ellers må jeg si det er gøy å hele tiden vinne på Anfield for tida, det må svi for dere her inne :)

Sikter du til meg eller? :)

 

Jeg tipper 1-1.

Lenke til kommentar
Vi spillte på bortebane og la oss såklart bakpå og kontra, det gjør alle topplagene borte mot god motstand. Det burde dere av alle vite :) Skal være enig i at vi hadde marginer i kampen O'shea avgjorde. Rett skal være rett, men vi vant likeså.

Såklart, spiller annerledes på bortebane enn hjemmebane, men jeg ble likevel ikke skremt. Men slapp av, jeg vet hva dere kan hvis dere er i humør.

 

Ville heller hatt Anderson enn Mache for å være helt ærlig. Liker kreative spillere :)

Vel, skal man sammenligne de to så blir jo det ganske vanskelig. Da er det mer naturlig å sammenligne Mascherano med Hargreaves. Men jeg tror Mascherano vil greie å stoppe både Anderson og flere. Så får vi se om det holder.

 

Jo, det er naivt spør du meg. Dere har vel ikke akkuratt spillt fyrverkeri fotball der fremme selv, imo. Kontringsfotball på hjemmebane regner ikke jeg som fyrverki... Uten Torres har dere ingenting og det veit Ferguson. Vidic/Rio (hvis skadefri) putter nok Torres i lomma...

Uten Torres har vi Gerrard og Babel. Hvis vi ikke har noe utenom Torres, så har dere heller ingenting annet enn Ronaldo (husk at vi har diskutert dette med hvem som har vært mest betydningsfull for laget sitt før ;)), så blir spennende å se hvordan dere skal vinne når Ronaldo ikke presterer. Men nå skal jeg være forsiktig med jinxe meg selv her, ender vel opp med at Ronaldo for en gangs skyld spiller bra mot oss.

 

Jeg tror vi kan vinne, selv med noe marginer i mot. Rett å slett fordi jeg oppriktig mener at vi er et ganske mye bedre fotball lag. At vi hever oss fra bolton kampen er jeg 100% sikker på, siden det er dere vi møter.

 

Villig til å vedde mye på at vi vinner på Søndag...

Jeg tror vi også kan vinne. Men jeg vet at det vil bli en åpen og jevn kamp, og at vi må spille bra skal vi vinne. Men jeg er optimst - dere som kjenner meg herfra vet at jeg alltid er det uansett motstand og føler vi ikke har noe å frykte, det er bare en ny utfordring som må overkommes skal vi nærme oss.

 

Har ikke sagt noe om at dere ikke skal ha tro på at dere kan vinne, men det jeg reagerer på er at dere hver eneste gang skal knuse oss og spille oss ut med det fantastiske stjernelaget deres.

Hvis du sikter til KopForum, hvor jeg ikke har lest på et år eller to, så aner jeg ikke hva de tror, så jeg er ikke en del av dem hvert fall. Jeg verken tror vi knuser dere eller spiller dere ut på bortebane. Men samtidig frykter jeg dere ikke heller, for jeg har tro på at vi kan greie å ordne ting selv og jeg vet at vi kan slå dere. Men du må ikke mistolke min selvtillit som at jeg tror det blir enkelt, for det har jeg presisert flere ganger at jeg ikke tror, jeg har bare tro på mitt lag og det har jeg alltid - uansett om vi møter Barcelona eller Barnsley.

 

Og det er vi også.

Mja. Jeg vil si dere er bedre ettersom dere er mer stabile enn oss over en hel ligasesong, der taler jo egentlig fakta for seg selv, men jeg føler vel vi ikke står særlig mye tilbake, det trengs noen kvalitetsspillere til og litt mer stabilitet, og jeg - etter all CL-magien vår - føler også at vi har en større evne til å heve oss og spille på topp enn det dere har.

 

..men taper hver gang. Disse kampene lever som regel sitt eget liv.

Ingen tvil om det.

 

Dere har vel ikke møtt noen stjernelag ennå inne i denne "formperioden" utenom Inter. Men Inter i CL sier vel egentlig så veldig mye om hvilken form Pool er i ettersom dere alltid presterer i CL.

Vi har syv strake seire, hvorav to mot Inter. Utenom Inter er det ikke all verden av lag vi har møtt, men vi er likevel i form og har en god kamprekke på gang. Dette fører også til selvtillit for spillerne, som er veldig viktig. Det er hvert fall ingen tvil om at vi møter dere på et veldig gunstig tidspunkt for oss, hvor vi har fått satt et fast lag og en formasjon som har fungert ypperlig, og enkeltspillere er også i storslagen form for tiden - både Torres, Gerrard og Babel offensivt har storspilt, mens Mascherano, Carragher og Skrtel stort sett har vært veldig gode defensivt, spesielt førstnevnte. Så vi har vel ingen grunn til å skjelve i buksene, mye bedre å fokusere på sine egne styrker enn på motstanderen.

Lenke til kommentar

Cristiano Ronaldo will score a goal against Liverpool this time. MARK MY WORDS!

 

Tror faktisk på en 3 - 4 måls seier for oss denne gangen. Jeg har bare den følelsen at vi kommer til å skape noe, og at Ronaldo vil score et eller flere mål og at vi kommer til å sette sjansene våre mye bedre enn før.

 

Tipper at VGLive ser slik ut

4 - 0

 

19' minutt frispark C. Ronaldo - Ronaldo skyter over muren og den dupper på magisk vis ned og inn i nettet. Reina er sjanseløs mellom stengene

21' minutt gult kort Riise - Riise med stygg takling flyr inn i stakkars Evra. Riise slipper lett unna med det gule kortet

*Manchester United styrer kampen greit.

24' minutt ! Torres bryter igjennom og har bare Ferdinand og keeperen igjen. Han prøver å finte ut Ferdinand, men Ferdinand dytter ballen elegant vekk

*Ingen av lagene skaper noe særlig her på Old Trafford

36' minutt gult kort Vidic - Vidic tar litt for mye Torres og litt for lite ball når han takler Torres ned.

36' minutt Frisparket går rett i Van Der Sar sine hender

*Liverpool er ingen trussel for øyeblikket og virker mer og mer desperate

43' minutt gult kort Gerrard - Gerrard faller innenfor 16 meteren og ingen United spiller er nær. Gult kort for filming til Gerrard som før kampen gikk ut og sa at Ronaldo ødelegger bare for sporten ved å falle uten at noen har vært nær han

PAUSE

48' minutt Corner - Nani legger inn: Anderson forsøker seg på et brassespark, men Reina får akkurat bokset den, men hvem andre enn Cristiano Ronaldo er der rett utenfor sekstenmeteren og fyrer av rett i krysset!!!!!!!

2 - 0 til vertene

57' minutt rødt kort Gerrard - Gerrard blir rundspilt av unge Anderson og kommer med en fryktelig sklitakling inn i Anderson. Anderson klarer seg, men Gerrard må ta veien til dusjen.

69' minutt MÅL: Denne gangen er det United som viser at de kan spille verdensklasse kontringsspill. Rooney løper forbi bakerste forsvarer og sender en pasning til Tevez som dundrer ballen inn i målet!

3 - 0 til vertene

*United presser på med mange sjanser, men får ingen uttelling

79' minutt gult kort - Anderson. Anderson takler Mascherano hardt ned og må se det gule kortet fra dommeren.

89' minutt MÅL: Ronaldo går forbi Carragher, skuddfinter vekk Skrtel deretter Hyppia. Ronaldo chipper ballen nydelig inn i krysset forbi en Reina som har hatt en hard dag.

SLUTT

 

NOTE: Dette er et humoristisk innlegg, (men jeg tror fortsatt på 3 - 4 målsseiere, jeg er optimist)

Lenke til kommentar

4 mål er litt overdrevent i denne kampen, men aldri si aldri. Dette er jo på OT som er en stor selfølge. Tipper på 3-1. Ron scorer det første målet, Rooney banker inn det 2. Står 2-0 til pause, så får Liverpool en redusering ved et flaksemål tidlig i 2.omg. Så punkterer vi kampen i det 70. minutt med en Rio eller Vidic :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Virker som enkelte trur dere er vedensmestere på rekordtid her. Dere møter (helt uavhengig av resultatet på søndag) et bedre lag i nesten samtlige posisjoner på banen.

 

Vi tror vi er verdensmestere?

 

Er vell du som overvurderer laget som har levd på Ronaldo i en sesong.

 

Bedre enn oss i alle posisjoner? Fantastisk. Rett og slett.

Merkelig at dere bare er 11 poeng forann oss, da dere har verdensbeste spiller, og i tillegg 10 spillere som er bedre enn våre 10 spillere?

 

Forventer vell minst 30 poengs forsprang da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...